..::kaLderanın KıZı::..

Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
85
Hoşgeldin özgecim...seni çok sevdim şeker kız!...Kaldera abimiz dün seni de pikniğe getirmekle ne de iyi etmiş...
Bu arada sen zayıf halka değil en güçlü halkaydın...voleyball oynarken ki o kulakları çınlatan çığlıkların karşı takımı kısa süreliğine şoka sokuyordu ...hatta bizimkileri bile :mrgreen: biz de sayı alıyorduk o kısa şoklarda...:cherry:
Ehliyet alır almaz bayan motorcular arasına sen de katıl en acilinden olur mu?

Babasııııııı...... özgeye de bir motosiklet!!!! O artık bizden...:wiinkk:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
37
sm hpş gel din sefa gel dn ama fazla takıl ma burda suratlı yani motor suratın dan basedi yom sakın yanlış anlama en güzel günler en güzel yarın lar seninle olsun
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
ehüheühe hojjgeldinnn:rendeer:

Aramıza bayan motorseverlerin katılması kadar hoş bir şey yok:wiinkk:

(yaw acaba bende boy'un kardeşi topiimi açsaydım ilk geldiğimde...baksana bayağı tutuyormuuşş...:queen: :p )
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hosgeldin aramıza.hehe dun uye oldum ben de.ama sen daha comez sayılırsın.
tekrar hosgeldin
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
hoşgeldin. valla voleybol topu çok ağırdı benim de ellerim bayagı kızarmış. ama güzel zaman geçti doğrusu.
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
hoşgeldin...
voleybol oynarken attıgın cığlıkların halaaa kulaklarımda...:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst