Hoşgeldin özgecim...seni çok sevdim şeker kız!...Kaldera abimiz dün seni de pikniğe getirmekle ne de iyi etmiş...
Bu arada sen zayıf halka değil en güçlü halkaydın...voleyball oynarken ki o kulakları çınlatan çığlıkların karşı takımı kısa süreliğine şoka sokuyordu ...hatta bizimkileri bile :mrgreen: biz de sayı alıyorduk o kısa şoklarda...:cherry:
Ehliyet alır almaz bayan motorcular arasına sen de katıl en acilinden olur mu?
Babasııııııı...... özgeye de bir motosiklet!!!! O artık bizden...:wiinkk: