kalbi olan uraşmasın :))

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Bilgisayariniz in sesini aciniz.
Karşınıza gelecek olan resim üzerinde saklı duran müzik kutusunu bulunuz.ama bir dakikanız var
Müzik kutusunu bulduğunuzda o büyüleyici müzik başlayacak.Müzik sesinin tonu size kutuyu bulmada yardimci olacaktir.kutuyu buldugunuzda içine bakın ne cıkacak ama dikatli olun demedi demeyin:)


http://www.tekzoned.com/whatswrong/index.html
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Len kanka, benle beraber marketteki bütün müşteriler hopladııı, adam bi tiyo verirrr, müşteri kaybıma neden olcannn, sonra o markette garip şeyler oluyo ben gitmem diycek çocuklar, Allah seni davul etsin
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehehe komık ya:D ses super
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Yermi anadolu çocuğu:mrgreen: Bilgisayarın sesini açın diyerek hata etmişsin.Millet çakıyor ne dalga olduğunu :cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Sesini açın demesine kalmadan kalbi olan uğramasın yazısı ele veriyo olm.. Kimse tongaya düşmez bu başlıkla.. Yalnız zaten başlıkta garip olmuş.. Kalpsiz insan mı var ki? Kalp rahatsızlığı olan filan yazsanaa :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
tüh yaw sorumluluk almamak için böyle yazdım yoksa allah göstermesin bişey olursa ben bakmayın demiştim derim diye düşündüm ama bakıyorumda siz benden daha cingöz çıktınız yaw:mrgreen:

ama amacına ulaştı iso yedi ya gam yemem artıkın:queen:

Sesini açın demesine kalmadan kalbi olan uğramasın yazısı ele veriyo olm.. Kimse tongaya düşmez bu başlıkla.. Yalnız zaten başlıkta garip olmuş.. Kalpsiz insan mı var ki? Kalp rahatsızlığı olan filan yazsanaa :p

yaw örenecez bu işleri yawaş yavaş:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
len çenkiz :pr:,yavrum çocuklar yanımdaydı.hepsi yerinden hopladı.
senin yaptığını çorumlu yapmaz.len sen yoksa sahte adanalımısın.
neyse şaka nede olsa,unuttuk(hani şu .şşek şakası derler ya o türden:queen:)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Adam eşşek olunca şakasıda at şakası olacak hali yokkkk gayet normal ilahi sende gürsel abiiii:queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Adam eşşek olunca şakasıda at şakası olacak hali yokkkk gayet normal ilahi sende gürsel abiiii:queen:


kankaa zekaaa yüklü bir cevap yazmışsın tebrikler bir spastikten bunu beklemezdim doğrusu:mrgreen:

bittiğim an budur kanımca tenhada kıstırırım seni kankii:bounce:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Ben niye korkmadım kalbim yok elleğam :) komik geldi biraz. Durumu çakınca bilinçli izledim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst