- Katılım
- 28 Haz 2008
- Mesajlar
- 1,076
- Konu Yazar
- #1










evet işte resimler..çok güzel şimdi çok güzel oldu.arka çantanın markası ne?ne kadara maal oldu?














evet işte resimler..çok güzel şimdi çok güzel oldu.arka çantanın markası ne?ne kadara maal oldu?
mustafacığım,güzel gezi olmuş.hepinizin emeğine sağlık.arkadaşlara selamlar.
canım kiraz çekti mustafa:mrgreen:
paylaşım için teşekkürler arkadaşlar güzel gezi:cat: biz bikaç haftadır yola çıkmıyoruz