- Katılım
- 28 Ara 2009
- Mesajlar
- 1,329
Güzel bir gezi planlaması yapmışsınız.. Havada şansınıza güneşliymiş..
Sencer kardeşimi biraz kilo almış gördüm.Spora devam..
Kahramanmaraş'ın kahraman ve yürekli motorcularına paylaşım için ::thanks:
Sencer kardeşimi biraz kilo almış gördüm.Spora devam..
Kahramanmaraş'ın kahraman ve yürekli motorcularına paylaşım için ::thanks: