kahraman maraş halfetide sefa sürdü

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
arkadaşlar kahraman maraş mt mersin bozyazıya çadırlı gezi yapacaktı ama yağmurun azızliğine uğradık tırsdık hani birazda yağmurdan ama hafta sonunu boş geçirmedik önce gazi anteb diye yola çıktık oradan nizibe sabri ustayı görmeye gittik eh nizibe kadar gidincede yemeği urfa birecikte yedik eh birecik diyince de kel aynak kuşlarını görmesek olmaz dedik kelaynaklarıda gördük
sonra düşündük geziler heb yemek için olmaz dedik oradan kalktık halfeti ye gittik eh bayada yol yabtık yani sabah 9 kahraman maraş tan çıktığımız yoola gece 11 30 da anca şehre girebildik
resimler baya fazla olduğu için
yorum yazmaya cağım özür dilerim















---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:46 ----------



















---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:49 ----------



















---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:54 ----------



















---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:57 ----------

























 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
......................................................................
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
mustafacığım,evvelki gün ve dün sabri usta buradaydı.muhabbet ettik,bu geziyi anlattı,bozyazı ya gitmediğinizi ondan öğrendim.güzel gezi olmuş.paylaşım için teşekkürler.herkese selamlar.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
316
mustafa abi ellerine sağlık çok güzel bir gündü iyi yorulmuşuz ama değdi doğrusu :)
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
mustafacığım,evvelki gün ve dün sabri usta buradaydı.muhabbet ettik,bu geziyi anlattı,bozyazı ya gitmediğinizi ondan öğrendim.güzel gezi olmuş.paylaşım için teşekkürler.herkese selamlar.

teşekkür ederim bora abi maşallah sabri ustamda hiç yerinde durmuyor yani

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:29 ----------

mustafa abi ellerine sağlık çok güzel bir gündü iyi yorulmuşuz ama değdi doğrusu :)

yorulmak nedemek mustafa ben çok rahat bir uyku uyudum vallaaa
 
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
31
ayaklar şişse de

ayaklar şişse de fevkaledenın fevkınde bır gezı ıdı :) yemek bıraz da acı olmasa ııdı guzel olucakdı :)
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
fevgaledenın fevkinde ne demek aydınlatsan biraz türkcem biraz gıddır benim
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
yakın koruma ekibmanı yakın dan çekilince böyle görüntülenmiş yoksa özelliği yoıkktur
:)
 
Katılım
20 Eki 2010
Mesajlar
1
valla ben onu süs olsun diye giymiştim o korumalıkla ilgili bir bilgim yok beni aydınlatacak varsa sevinirim :)
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
39
gerçekten güzel bir gezi oldu başka seferlere tüm motor dostlarını bekliyoruz.
facede dediği gibi
( mustafaemin bunu beğendi ) :D
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
tanıdık yerler görünce memleket sevdası tüttü içimde dostlar :) gaziantepliyim ben kahramanmaraş'a nizip'e kelaynaklara gitmişliğim çok tabi arabayla belkim şarka oralara bi yerlere düşersem bende katılırım aranıza,şuan istanbuldaki gezilerde güzel tabi :)
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
bencede
söz ucar yazı kalır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:53 ----------

tanıdık yerler görünce memleket sevdası tüttü içimde dostlar :) gaziantepliyim ben kahramanmaraş'a nizip'e kelaynaklara gitmişliğim çok tabi arabayla belkim şarka oralara bi yerlere düşersem bende katılırım aranıza,şuan istanbuldaki gezilerde güzel tabi :)

hayırlısı ile inşallah
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
bozyazi'ya gelemediniz ama,güzel bir gezi yapmissiniz kardes.
güzel kareler çekmissiniz....
tekerinize yüreginize saglik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst