kahraman maraş halfetide sefa sürdü

Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Güzel bir gezi planlaması yapmışsınız.. Havada şansınıza güneşliymiş..

Sencer kardeşimi biraz kilo almış gördüm.Spora devam..
Kahramanmaraş'ın kahraman ve yürekli motorcularına paylaşım için ::thanks:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
bozyazi'ya gelemediniz ama,güzel bir gezi yapmissiniz kardes.
güzel kareler çekmissiniz....
tekerinize yüreginize saglik.

ya hocam kusura bakma bayada hazırlanmıştık bozyazı için ama yağmur hevesimizi kırdı sağol asın evet güzel bir gezi oldu 2 gün gezmiş kadar zaman kullandık yola çıkış 9 30 eve dönuş 11 30 gece oldu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:31 ----------

Güzel bir gezi planlaması yapmışsınız.. Havada şansınıza güneşliymiş..

Sencer kardeşimi biraz kilo almış gördüm.Spora devam..
Kahramanmaraş'ın kahraman ve yürekli motorcularına paylaşım için ::thanks:

sağolasın teşekkürlerikinci defadır kahraman ve yurekli motorcularına diyorsun ya sende gnül kahramanısın bziim için teşekkürler
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
sağolasın teşekkürler ikinci defadır kahraman ve yürekli motorcularına diyorsun ya sende gönül kahramanısın bizim için teşekkürler

Kahramanmaraş insanı çalışkandır, merttir,sıcak kalplidir, arkadaş ve dost canlısıdır.

Karadeniz'de okul yıllarında; Kahramanmaraşlı bir arkadaşım vardı. Babasının

memuriyeti nedeniyle bölgemizde bulunuyorlardı.

Sonraki dönemlerde tanıdığım Kahramanmaraş'lılar da yukarıdaki profile uygun
hal ve hareket içinde idiler.

Bu nedenle sizlere de saygı, sevgi ve sempati ile bakıyorum.:cat:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
Kahramanmaraş insanı çalışkandır, merttir,sıcak kalplidir, arkadaş ve dost canlısıdır.

Karadeniz'de okul yıllarında; Kahramanmaraşlı bir arkadaşım vardı. Babasının

memuriyeti nedeniyle bölgemizde bulunuyorlardı.

Sonraki dönemlerde tanıdığım Kahramanmaraş'lılar da yukarıdaki profile uygun
hal ve hareket içinde idiler.

Bu nedenle sizlere de saygı, sevgi ve sempati ile bakıyorum.:cat:

teşekkr ederim inşallah bu profilin dışında haretler yabmak kısmet olmaz inşalah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst