A administrator Katılım 5 Ara 2005 Mesajlar 0 23 May 2011 Konu Yazar #1 kahkahax adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! buberk ve kahkahax aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!
kahkahax adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! buberk ve kahkahax aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!
kahkahax Katılım 26 Tem 2010 Mesajlar 100 23 May 2011 #2 Ben şuan arkadaşımın evindeyim misafir olarak böyle bişey olacağını bilmiyordum r: Ne olacak şimdi :silent:
Ben şuan arkadaşımın evindeyim misafir olarak böyle bişey olacağını bilmiyordum r: Ne olacak şimdi :silent:
cbr125cbr Katılım 7 Eki 2008 Mesajlar 1,124 24 May 2011 #3 Yandın gitti üyelik şaka bir yana, bu otomatik bir mesajdır.(ilk mesaj) Gerekli açıklama yapıldığında bir şey olmaz.
Yandın gitti üyelik şaka bir yana, bu otomatik bir mesajdır.(ilk mesaj) Gerekli açıklama yapıldığında bir şey olmaz.
buberk Katılım 26 Tem 2010 Mesajlar 1,078 Motosikleti VFR1200X 25 May 2011 #4 iyi ya bende üyelik gider mi acaba diye panik yapmıştım =)