Kadirli'de heyecan dolu, eğlenceli bir motocross macerası

Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Çok güzel hareketler bunlar, bir daha bir daha.:cherry:Emeğinize sağlık.Kazasız sorunsuz sürüşler.:cat:
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Yusuf çok güzel kışkırtıcı fotoğraf kareleri. yüreğimiz geldi gitti motorun ön tekeri inmemişaşağıya kutlarım seni :cat::cat::wiinkk:

Merhabalar Hasan hocam. Geziyi ve fotoğrafları beğenmiş olmanız beni sevindirdi, iki kişilik ama çok keyifli bir geziydi. Teker olayına bu günlerde önem vermeye başladık. Hatta ilyas abi şu an bir MX motor oluşturma çabası içerisinde. Eğer projeyi gerçekleştirebilirse asıl siz o zaman görün nasıl teker yapılıyor. Reyhanlıya selam ve saygılar abi.

kopyaliyamadim ama..mavi yamaha havada iken yakalanmis..super bi poz...:wiinkk:

ama ben genede asvalttan gidiyim :):wiinkk: :wiinkk: :wiinkk:

yasasin race..yasasin raceciler...:queen: :queen: :rendeer:

Aslında o mavi motor çok daha yükseklere uçtu ancak her anı görüntülemek mümkün olmuyor. Yakalayabildiklerimiz bunlar. Biliyorumki herkes krosun çok tehlikeli olduğunu düşünüyor ama emin olun racing in yarısı kadar bile tehlikeli değil. Yeterki tam giyin ve şansını çok fazla zorlama. Eski bir racign (yamaha yzf 750 exup) kullanıcısı olarak, gerçek mutluluk enduro ve krosta diyorum.

Çok güzel hareketler bunlar, bir daha bir daha.:cherry:Emeğinize sağlık.Kazasız sorunsuz sürüşler.:cat:

Hocam ne güzel dilekte bulunmuşsunuz. Kazasız ve sorunsuz sürüşler, süper bir temenni bence. Sorun yaşadığı zaman insan motordan, ustalardan, hatta insanlardan nefret ediyor. Çok kötü bir duygu kimse yaşasın istemem.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yusufum muhteşem resimler,tam adrenalin yaşamışsınız,hoplayıp zıplamışsınız DT nin hakkını yerde bırakmamışsın.Motoruna yüreğine sağlık diğer arkadaşıda tebrik ediyorum,gerçekten güzel eğlenmişsiniz.Kadirin içi gitmiştir ekip yalnız kaldı diye
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Yusufum muhteşem resimler,tam adrenalin yaşamışsınız,hoplayıp zıplamışsınız DT nin hakkını yerde bırakmamışsın.Motoruna yüreğine sağlık diğer arkadaşıda tebrik ediyorum,gerçekten güzel eğlenmişsiniz.Kadirin içi gitmiştir ekip yalnız kaldı diye


Çok teşekkür ederim abi. Evet çok eğlenceli ve adrenalin dolu bir gündü. Dt'nin iki lastiğinin birden yerden kesildiği ender bir kare çıktı ortaya. Abi inşallah, Dt üzerinde bir takım değişiklikler yapıp MX e çevircez. Kim bilir gelir belki bir gün sizede gösteri yaparız.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
abi tanımıyorum sizi ama ben artık class deiştirmeye karar verdim ybr 125 imi satıyorum arkadaşlar enduro alıcam kararım kesinnn.........

gerçekten çok güzel olmuş geziniz..
resimlere bakarken içimin yağları eridi...
maşallah allah nazardan saklasın...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
aboooowwwwwwww wayy gebermeyesiceler:p ula walla başlıkta kadirli -cross bilmem ne yazınca kalbim hızlı hızlı atmaya başladı resimler sanki hiç acılmıyacakmıs gibi yavas açılıyor sandım:mrgreen: içim gitti yemin olsun . elbet biter bu askerlik. yaw kanka delirtmişsinmiz gene.ilyas abi ucmussun sen görmeyeli yaww bu ne hız bu ne hırss:mrgreen: dur gelimde gene bir ağaç gapcuğundan bişeler yaparız motora :queen::cherry: herkese selamlar sevgiler kanka kaldı 89 gün
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
abi tanımıyorum sizi ama ben artık class deiştirmeye karar verdim ybr 125 imi satıyorum arkadaşlar enduro alıcam kararım kesinnn.........

gerçekten çok güzel olmuş geziniz..
resimlere bakarken içimin yağları eridi...
maşallah allah nazardan saklasın...

Bu gün çıktığımız yeni kros gezisine yamaha ybr 125 i ile gelen, daha doğrusu gelme teşebbüsünde bulunan bir arkadaşımız da tıpkı senin gibi motorunu satıp en kısa sürede kros almaya karar verdi. Eğer bunu yapabilirsen hayatına yeni bir tat, yeni bir boyut ve tarifi imkansız bir heyecan gelecek. En kısa sürede yeni motoruna kavuşman dileğiyle...

Güzel macera pek cross sevmeme rağmen insanın yapası geliyor :)

İlginiz için teşekkürler hocam. Evet "güzel" kelimesini gölgede bırakan bir heyecan ve adrenalin. Şiddetle tavsiye ediyorum.

aboooowwwwwwww wayy gebermeyesiceler:p ula walla başlıkta kadirli -cross bilmem ne yazınca kalbim hızlı hızlı atmaya başladı resimler sanki hiç acılmıyacakmıs gibi yavas açılıyor sandım:mrgreen: içim gitti yemin olsun . elbet biter bu askerlik. yaw kanka delirtmişsinmiz gene.ilyas abi ucmussun sen görmeyeli yaww bu ne hız bu ne hırss:mrgreen: dur gelimde gene bir ağaç gapcuğundan bişeler yaparız motora :queen::cherry: herkese selamlar sevgiler kanka kaldı 89 gün

Eveeeet, gelelim sana canım kankam benim. Seni nasıl özledim,senle araziye çıkmayı ne kadar özledim biliyomusun nan. Kafan kırıktı, biraz da manyaktın ama iyi adamdın, senin eksikliğini çok hissediyorum be kanka. İnan bana senin yazını görünce de benim kalbim hızlı atmaya başladı, heyecanla ve hızlı hızlı okudum, ve sonra bir daha okudum, ve bir daha... Kankam benim evet delirttik valla, ilyas abi kendini aştı zaten, bu günlerde MX e taktı kafayı. Ulan kanka ağaç gapcuundan bişeyler yaparız dedin ya koptum yav. Vay bee, ne maceralar yaşadık senle. Senin motoru dereye düşürdüğümüzü ve çıkarırken ne kadar yorulup, telaşlandığımızı hatırlasana. Hadi bakalım kanka az kaldı Allahın izniyle... Heyecan ve sabırsızlıkla bekliyorum gelmeni.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
20
ressam kardeşim senin yazını gördüm çok mutlu oldum. yahu ogün cıktık hep alışmışız ya ressam kardeşim son dakikada çıkar gelir ama daha fazla bekleyemedik. ama neyse bidahaki sefere bekliyoruz.
senin için çantamda özel bi yapıştırıcı bulunduracagım.yolunu gözlüyoruz.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
33
yusuf kardeşim gerçekten çok güzel kross yapmışınız emeğinize sağlık fotoğrafları çok güzel çekmiş arkadaşlar onlarada çok teşekkür ediyoruz adanadan selamlar saygılar :)
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
yusuf kardeşim gerçekten çok güzel kross yapmışınız emeğinize sağlık fotoğrafları çok güzel çekmiş arkadaşlar onlarada çok teşekkür ediyoruz adanadan selamlar saygılar :)

Çok teşekkürler Fatih abicim. Sizler için güzel görseller ortaya çıkarmaya çabalıyoruz. Bundan sonraki gezilerimizi de sizlerle paylaşcaz inşallah, Kadirli den de Adana ya selam ve saygılar abi.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
Eveeeet, gelelim sana canım kankam benim. Seni nasıl özledim,senle araziye çıkmayı ne kadar özledim biliyomusun nan. Kafan kırıktı, biraz da manyaktın ama iyi adamdın, senin eksikliğini çok hissediyorum be kanka. İnan bana senin yazını görünce de benim kalbim hızlı atmaya başladı, heyecanla ve hızlı hızlı okudum, ve sonra bir daha okudum, ve bir daha... Kankam benim evet delirttik valla, ilyas abi kendini aştı zaten, bu günlerde MX e taktı kafayı. Ulan kanka ağaç gapcuundan bişeyler yaparız dedin ya koptum yav. Vay bee, ne maceralar yaşadık senle. Senin motoru dereye düşürdüğümüzü ve çıkarırken ne kadar yorulup, telaşlandığımızı hatırlasana. Hadi bakalım kanka az kaldı Allahın izniyle... Heyecan ve sabırsızlıkla bekliyorum gelmeni.

sagolasın kanka duygulandırdın beni:salut::cherry: bak gene bekliyom ha resimleri havalar iyiyken tozunu attırın oraların veeeeeeee resimleri eksiz atın buraya da bende göreyim içim açılsın tamammı?
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
emeğinize sağlık abiler, çok güzel fotoğraflar sunmuşsunuz.

Ordaymış gibi hissettim valla. teşekkürler :rendeer:
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
sagolasın kanka duygulandırdın beni:salut::cherry: bak gene bekliyom ha resimleri havalar iyiyken tozunu attırın oraların veeeeeeee resimleri eksiz atın buraya da bende göreyim içim açılsın tamammı?

Tabiki kanka, sen emret yeterki, dağları törpüleyip tüm keskin hatları ovalleştirriz sen merat etme. Fotolarda eksiksiz paylaşılır tabiki.

emeğinize sağlık abiler, çok güzel fotoğraflar sunmuşsunuz.

Ordaymış gibi hissettim valla. teşekkürler :rendeer:

Teşekkürler abicim, sizlere güzel birşeyler sunabildiysek, hissetmenizi sağlayarak, sizleride yanımıza alıp bizimle birlikte gezmenize vesile olabildiysek ne mutlu bize. Siz seyrederken keyif alıyorsunuz tabiki bizde yaşarken kat be kat fazlasını...Gezilerimiz devam edecek, bizi izlemeye devam edin. :mrgreen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst