- Katılım
- 1 Eki 2006
- Mesajlar
- 498
İso,alplion,aydemir,naci63 hocam,djelal hocam,forrap,kıllıtarkan,croscu01 hocam,adanalı hocam,salton,szman,fevri,alptunay,lordskeldan ilgilerinize ve salamlarınıza çok teşekkürler.sizleride aramızda görmekten şeref duyarız.
sevgili moderatorum forrap
stickeri iyi yakalamışsın evet ihtiyacımız var bir düzine kadar.adresi PM ile bildiriyorum.
selamlar.
sevgili moderatorum forrap
stickeri iyi yakalamışsın evet ihtiyacımız var bir düzine kadar.adresi PM ile bildiriyorum.
selamlar.