Kadirli Motosiklet Kulübü / osmaniye mt

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
reşit, seni uzun zamandır buralarda görmüyorduk gözüm.
fazer almışsın sanırım.
hayırlı olsun.
logo genelde cruiser tarzı olmuş gibi.
bir de kasklardaki bayrakları kaldırıp onları V biçimde iki akskın arasında 1 i Türk bayrağımız, diğerine de KMK yazan bir bayrak yapıverseydiniz ya. en kötü ihtimal iki çapraz türk bayrağı :)
dış çeperi de motosiklet zinciriyle çevirin, alttaki turuncu otobana faklı renk verin ki yolşeridi belli olsun.

haaa bir de o alevleri kaldırın abi....
KMK yerine 2007 yazın, logo içine de KMK koyun.
ters olmuş orası...
içte ve dışta logo olmaz ki.
3 tane isim varmış gibi olmuş

KADİRLİ MOTOSİKLET KLUBÜ
KMK
KAMOK

KMK yı alta alırsan daha sadeleşir kardeş

tüm osmaniye ve kadirli dek dostlara çok çok selamlar.
hepsiyle tekrar görüşürüz umarım.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
slm abi. ne varsa küçük motorda var fazeri sattım cbf 150 aldm :))) bu logo cook asamalardan gectı ve son hali bu bidahada bişeyiyle ugrasamam abi. logo bu anlicen. senin dediğin gibi yaparsamda birileri baska bişe dicektir kii yasadık bunları :)) yınede saol :) kadirliyede herzaman bekleriz. iki admlık yola gelmyon ya.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst