reşit, seni uzun zamandır buralarda görmüyorduk gözüm.
fazer almışsın sanırım.
hayırlı olsun.
logo genelde cruiser tarzı olmuş gibi.
bir de kasklardaki bayrakları kaldırıp onları V biçimde iki akskın arasında 1 i Türk bayrağımız, diğerine de KMK yazan bir bayrak yapıverseydiniz ya. en kötü ihtimal iki çapraz türk bayrağı

dış çeperi de motosiklet zinciriyle çevirin, alttaki turuncu otobana faklı renk verin ki yolşeridi belli olsun.
haaa bir de o alevleri kaldırın abi....
KMK yerine 2007 yazın, logo içine de KMK koyun.
ters olmuş orası...
içte ve dışta logo olmaz ki.
3 tane isim varmış gibi olmuş
KADİRLİ MOTOSİKLET KLUBÜ
KMK
KAMOK
KMK yı alta alırsan daha sadeleşir kardeş
tüm osmaniye ve kadirli dek dostlara çok çok selamlar.
hepsiyle tekrar görüşürüz umarım.