Kadının motosikletime vurup kaçması ?

Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
79
Arkadaşlar olay bugün öğle saatlerinde gerçekleşti. Arkadaşlarımla cafede otururken motosikletimi sokak lambasının yanına kaldırıma park ettim. Bir müddet sonra 45-50 yaşlarında kadının bebek arabasıyla motosikletimin yanından geçmeye çalıştığını gördüm. Yanında zaten engelli arabaları için eşik yapılmış oradan geçmek yerine inatla benim motosikletle direğin arasından geçmeye çalışıyor. En sonunda carttt diye ses geldi geçemeyeceğini anlayınca tekme attı yürüdü. Yanına koştum yakaladım, polisi arıycam hiç bir yere gidemezsin diye bu seferde kızları koştu geldi. '' Sen koskoca yaşlı kadını şikayet etmeye utanmıyor musun, rezil ahlaksız, hayvan... v.b'' bunlar hep bir ağızdan üstüme saldırmaya başladılar bunların ağzının payını verdim saygı kuralları çerçevesinde bu seferde restoran sahipleri atladı ne var yaşlı kadınla uğraşmaya utanmıyor musun ? ! . Kendini süperman ilan etmiş ota boka anlayıp dinlemeden atlayan tipler. Hangisiyle uğraşacağımı şaşırdım bir anda, hemen taksi çağırdılar kızlarıyla taksiye atladı gitti ben hiç bir şey yapamadım. Motosikletimde boydan boya çizik var. Rezil olmam da cabası, trafik polisine danıştım kamera varsa cafenin istersen bir şansını dene dedi. Moralim çok bozuldu bana bir akıl verin ben ne yapcam şimdi ?
 
Katılım
19 Eki 2017
Mesajlar
126
Ben kendi adıma bir ders çıkardım.
Demek ki kaldırıma parketmemek lazım.
 
Katılım
24 Eki 2018
Mesajlar
90
Kaldırıma parkettiğin için kime sorsan sen suçlusun diyecektir. Kamera da olsa polise de gitsen o kadını bulacaklarını hiç sanmam. Çok geçmiş olsun.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
kaldırıma park etmişsin başkan; napsalardı plaket mi verselerdi :)

valla yalan değil; eğer ciddi olarak otomobil kaldırımın üstüne çıkmış ve insanları yaya yolundan geciremeyecek kadar sıkıntı yaratan bir şekilde park etmiş ise tekrar aynı şekilde gördüğümde anahtarımı cıakrtıp boydan boya ciziyorum aracı.

Umrumda mı? değil.

Yaptıgım pislik mi? evet.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Kaldırıma park etmek suçtur. Başkasının malına zarar vermek de suçtur. Kadının motoru çizme hakkı yoktur, usulsüzlüğü yetkililere bildirebilir sadece. Siz de şikayetçi olabilirsiniz. Siz park, kadın da mala zarar verme cezası alır.
 
Katılım
22 May 2011
Mesajlar
660
Kaldırıma park etmen yanlış. Kaldırım tayaların hakkı kadının yerinde ben olsam bende aynısını yapardım.
 
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
79
Kaldırıma park etmen yanlış. Kaldırım tayaların hakkı kadının yerinde ben olsam bende aynısını yapardım.

Tek şeritli yolda hiç bir park yeri yoktu en az 2 km ötede vardı ne yapsaydım 2 km uzaklıktaki otaparka park edip yürüse miydim ? Tek fark şu olurdu hani sen bende aynısını yapardım diyorsun ya ben aynısını yapmazdım. Zaten kaybedecek bir şeyim yok seni orada elimden kimse alamazdı. Yaşlı diye çok ses çıkarmadım ama hemen yan tarafta daha kolay çıkılacak yer varken sen gelip benim dişimle tırnağımla artırdığım malı çizersen sonuçlarına da katlanırsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

Park cezası alırsın belki ama yinede şikayet et derim ben.

Kadın görmediğimi sanmış yüzü kireç gibi kesildi bekle seni polislere şikayet edicem deyince kalp krizi falan geçirir diye korktum en fazlada şu dışardan müdahale eden halk kurtarıcıları, gazmanlara sinir oldum. Hayır olayı görmediniz ne atlıyorsunuz sinirimden onları dövecektim. Zor hakim oldum kendime. Trafik polisiyle konuştum yarın gidip şikayetçi olcam cafenin güvenlik kameraları varmış. Ne olursa olsun ben park cezası yemeye razıyım ama o da milletin malına nasıl davranılması gerektiğini öğrenecek. Kendini sorgulasın bu yaşta benim karakolda ne işim var diye. Yarın bir gün aynısını başkalarına da yapacak adım gibi eminim... Boşuna dememişler : Kırkından sonra azanı teneşir paklar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------

Kaldırıma park etmek suçtur. Başkasının malına zarar vermek de suçtur. Kadının motoru çizme hakkı yoktur, usulsüzlüğü yetkililere bildirebilir sadece. Siz de şikayetçi olabilirsiniz. Siz park, kadın da mala zarar verme cezası alır.

Ben razıyım park cezası ödemeye o yaşlı kadın tekme atmanın cezasını bir ödesin, aklı başına gelsin. Karakola çağırsalar bile yeter ona...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------

kaldırıma park etmişsin başkan; napsalardı plaket mi verselerdi :)

valla yalan değil; eğer ciddi olarak otomobil kaldırımın üstüne çıkmış ve insanları yaya yolundan geciremeyecek kadar sıkıntı yaratan bir şekilde park etmiş ise tekrar aynı şekilde gördüğümde anahtarımı cıakrtıp boydan boya ciziyorum aracı.

Umrumda mı? değil.

Yaptıgım pislik mi? evet.

Benim park edecek yerim yoktu oraya park etmeye mecburdum ve bu araba değil tüm kaldırımı kaplayacak ayrıyeten hadi geçiş yerine koydum da oradan geçemedi diğer yayalarda geçemedi desek o da değil. Direğin sağından geçse bunlar yaşanmayacaktı. Birisi benim alın terimle kazandığım şeyi anahtarla boydan boya çizse ne yaparım diye bir düşün ? empati yap yani. Mesela ben empati yapayım eğer ben arabamı çizdiğini görsem ve sen yaşlı ve kadın değilsen ölümüne saldırırdım sana bu yüzden biraz empati eksikliği var bizim toplumda...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------

Şunu da söyleyeyim ben olsaydım bende çizerdim diyenler herhalde bu zamana kadar hep baba parasıyla bir şeylere sahip oldular ben o motorumu alabilmek için gecemi gündüzüme verdim çalıştım. Evde et, tavuk yemedim hayallerime kavuşmak için bulgur pilavı yedim öyle biriktirdim. O kadın olamsaydı ve erkek olsaydı daha farklı davranırdım. Biraz empati yapmayı öğrenin. Bende kaldırıma park etmeye meraklı değildim yoktu park edilebilecek başka yer....

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------

Kaldırıma parkettiğin için kime sorsan sen suçlusun diyecektir. Kamera da olsa polise de gitsen o kadını bulacaklarını hiç sanmam. Çok geçmiş olsun.

Teşekkürler :), trafik polisi tanıdığımla konuştum yarın şikayetçi olacağım. Cafede kamera varmış. Amaç para değil onları ve kızlarını başkasının malına zarar vermek neymiş öğretmek terbiye etmek.... Adliyeye gitseler yeter bana o bile bir cezadır yaşlı kadına...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------

Ben kendi adıma bir ders çıkardım.
Demek ki kaldırıma parketmemek lazım.

Keşke bu tecrübeyi benim üzerimden sağlamasaydın ama oldu olan hayırlısı olsun artık :)
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Üzgünüm dostum haksız olduğun için birşey yapabileceğini sanmıyorum.
Evet kanunlar çerçevesinde sen ayrı cezasi cekmelisin (Park cezasi), o kadın ayrı..
Fakat welcome to Turkey...
Savcıya anlatsan bunu, birde fırça yersin park yüzünden muhtemelen.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
kimse motorunda ki çizik için uğraşmaz geçmiş olsun,yaşlı teyze tekmeyle motoru nasıl çizdi leke filan olmasın o
 
Katılım
7 Eyl 2017
Mesajlar
281
Afedersin koyim motorunun boyasına olay o değilde insanların tutumu tekme atmak nedir herkesin koşa koşa gelip bilip bilmeden yargı dağıtması falan yaşı 100 olsun farketmez böyle bir tutumda ölsün gebersin he deseki teyzecim ya kusura bakma yaşlıyım yaşlılığıma ver sinirlendim gel bi tekme daha at derim.
 
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
79
kimse motorunda ki çizik için uğraşmaz geçmiş olsun,yaşlı teyze tekmeyle motoru nasıl çizdi leke filan olmasın o

Bebek arabasıyla çizdi geçemeyince geri çıktı giderken de tekme attı sinirli moruk... Kızları da bunu savunmak için bana utanmıyor musun yaşlı kadını dava etmeye diyor tamamda o yaşta benim anneannem bir kişinin tavuğuna kiş dememişti. Bir bu yaşlı var anneannem gibi tatlı, Anadolu kadını hürmetim sonsuz birde böyle mendebur kadınlar var. Kızından özür beklerdim kusura bakma demesini beklerdim bana hayvan mısın sen dedi üstüne üstlük birde hayvan olmamam kalmıştı o da oldu tam oldu. Diğer güya erkekler dışardan geldiler anlamadan yaşlı kadına ne çatıyorsun taksiciden paranı al diyorlar haydaaa taksici bir şey yapmadı ki kadın vurdu motora :) şaka gibi ya

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

Afedersin koyim motorunun boyasına olay o değilde insanların tutumu tekme atmak nedir herkesin koşa koşa gelip bilip bilmeden yargı dağıtması falan yaşı 100 olsun farketmez böyle bir tutumda ölsün gebersin he deseki teyzecim ya kusura bakma yaşlıyım yaşlılığıma ver sinirlendim gel bi tekme daha at derim.

Kime sövdün anlamadım reis ama beni savunur gibi konuştun sağolasın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------

Üzgünüm dostum haksız olduğun için birşey yapabileceğini sanmıyorum.
Evet kanunlar çerçevesinde sen ayrı cezasi cekmelisin (Park cezasi), o kadın ayrı..
Fakat welcome to Turkey...
Savcıya anlatsan bunu, birde fırça yersin park yüzünden muhtemelen.

Birde bunlar üstüme saldıracaklardı. Diğer kızları görseydi üstüne birde dayak yiyebilirdim. Bıktım ya bunlardan, herkes yaşlandıkça uslanır bunlar yaşlandıkça kudurganlaşıyorlar. Onun ayağında kireçlenme olması lazım taekwondocu gibi bir açışı var teyzenin, polise şikayet edecem deyincede yüzü kireç gibi bembeyaz oldu madem korkuyorsun ne b*k yemeye... :pr:
 
Katılım
15 Mar 2018
Mesajlar
823
Hakaret ve mala zarar verme davası açarsanız kazanırsınız. Sizin kaldırıma park ederek yaptığınız hata ayrı, o kişilerin malınıza zarar vererek size hakaret etmesi ayrı konudur. Sizin hatalı olduğunuz durum için trafik polisini çağırıp motoronuza ceza kestirmesi medeni bir davranış, diğeri ise vatandaşımızın iliklerine işlemiş klasik hayvanlığı.. kadını erkeği aynı zaten, işlerine gelince kadın erkek eşitliği diyorlar evet..
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
79
Hakaret ve mala zarar verme davası açarsanız kazanırsınız. Sizin kaldırıma park ederek yaptığınız hata ayrı, o kişilerin malınıza zarar vererek size hakaret etmesi ayrı konudur. Sizin hatalı olduğunuz durum için trafik polisini çağırıp motoronuza ceza kestirmesi medeni bir davranış, diğeri ise vatandaşımızın iliklerine işlemiş klasik hayvanlığı.. kadını erkeği aynı zaten, işlerine gelince kadın erkek eşitliği diyorlar evet..

Ben bu çizme olayından çok, özür dilemeden kızının üstüme saldırmasina çok sinirlendim yoksa önemli değil der geçerdim. Diğer m*alların bana bağırması ise sinirlerimi zıplattı. Kendimi çok yalnız hissettim ne oluyor lan dedim kendi kendime ben diğer sonradan müdahale olan adamlarla mı uğraşcam yoksa bunun çirkef kızıyla mı baş edecem dedim. Gelmişler taksici vurduysa ondan alsana paranı ne bağırıyorsun yaşlı kadına diye bana bağırıyorlar lan olayın taksiciyle bir alakası yok ne atlıyorsunuz her şeye... :pr: ama dediğin gibi park cezası ödemeye razıyım o yaşlı kadın karakola adliyeye gelsin merdivenlerden bir çıksın ona ders olsun ben razıyım artık her şeyi yapıp bir şey olmamış gibi davranmalarına katlanamıyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------

Şu da var hakaret ederlerken şahidim yoktu onu da ispatlayamam ki, kızları girerler yalancı şahitlik yaparlar. Yaşlı kadına saldırdı, hakaret etti derler bu seferde bununla uğraşırım of offf nerden park ettim keşke 2-3 km uzağa park etseydim de yürüseydim...
 
Katılım
4 Eki 2018
Mesajlar
120
Güvenlik kamerası var ise çevrede mala zarar dan dava açabilirsin ancak kaldırıma park ettiğin için sende ceza alırsın trafik ceza puanı da işler ben olsam şikayet ederim
 
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
107
Motorumda arıza lambası nyanınca kaldırımda lambanın kenarına yaya yolunu kapatmayacak şekilde park edip servisten Bilgi almak için motorun yanından 5 dk ayrıldım diyorsun. Şikayetinde.
Arkadaşlar çok abartmış bende çizerim nedir ya sanki ülkede kurallar hep işliyor kimse kimsenin cezasını veremez var sa problem ara 155 i insafsız inşallah Allah’ından bulursun.
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
sinirlenince araba aynası kıran ergenlerin büyükannesi galiba bu yaşlı teyze :mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Kaldırıma park etmen yanlış. Kaldırım tayaların hakkı kadının yerinde ben olsam bende aynısını yapardım.

Arkadaşın yanlış park etmesi hiç kimseye motosikletini çizme, zarar verme hakkı vermez!

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:17 ----------

Çok takıntılı ve ne olursa olsun sonuna kadar uğraşırım demiyorsanız değmez boş verin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst