- Katılım
- 17 Nis 2018
- Mesajlar
- 13,456
- Motosikleti
- D400
Oğuzhan kardeş; öncelikle yazımı okursan "otomobil" den bahsettim.
İkinci olarak "yolu gecemeyecek şekilde kapatırsan tekrar gördüğümde yaparım" dedim yani 2. şansı da verdim.
Sonuc olarak örneğinseninle alakası yok; konunun baba parasıyla da alakası yok fakir edebiyatına bağlamayın hemen.
Ha bu arada ölümüne dalabilirsin tabi ki böyle bir durumla karşılaşırsan; dalabilirsen tabi
Senin tarafına gelir isek;
Tavuk yerine kuru ekmek mi yedin ne yaptıysan yaptın; umarım zorluklarına karşılık olarak sağlıklı uzun süre kullanırsın motorunu, hayırlısı olsun.
Ancak; sen şu nedenlerle tamamen haksızsın:
1) yaya yoluna park etmişsin, hakkın yok.
2) bir yayanın hakkına girmişsin; o yaya yer var diye başka yerden geçmek zorunda değil alanını daraltmışsın.
3) Yaşlı başlı bir insanı haksız oldugun halde polisle tehdit etmişsin.
Keşke polis gelseydi o zaman ne yazaktın acaba bu konuya
İkinci olarak "yolu gecemeyecek şekilde kapatırsan tekrar gördüğümde yaparım" dedim yani 2. şansı da verdim.
Sonuc olarak örneğinseninle alakası yok; konunun baba parasıyla da alakası yok fakir edebiyatına bağlamayın hemen.
Ha bu arada ölümüne dalabilirsin tabi ki böyle bir durumla karşılaşırsan; dalabilirsen tabi
Senin tarafına gelir isek;
Tavuk yerine kuru ekmek mi yedin ne yaptıysan yaptın; umarım zorluklarına karşılık olarak sağlıklı uzun süre kullanırsın motorunu, hayırlısı olsun.
Ancak; sen şu nedenlerle tamamen haksızsın:
1) yaya yoluna park etmişsin, hakkın yok.
2) bir yayanın hakkına girmişsin; o yaya yer var diye başka yerden geçmek zorunda değil alanını daraltmışsın.
3) Yaşlı başlı bir insanı haksız oldugun halde polisle tehdit etmişsin.
Keşke polis gelseydi o zaman ne yazaktın acaba bu konuya