kadıkoy ve cıvarı burda toplanabılrıız

Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
ben de nato yolundayım. acıbademe çok yakınım haliyle. dün akşamki buluşmanızdan haberim yoktu. gerçi olsaydı da gelemezdim, bizim okulda beleş kargo konseri vardı ona gittim:)
bir dahaki sefere gelirim mutlaka.
hatta bu akşam bir çay içelim, tavla atalım ne dersiniz?:)
acıbademin üst tarafında küçük çamlıcada ''O Ağacın Altı'' diye bir cafe var. çok güzel, boğaz manzaralı bir yer. olur derseniz bu akşam ya da yarın akşam takılalım orda.
bişeyler içer tavla falan oynarız.
ne dersiniz?
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322
ben sitede devamsızlıktan kalıcam galiba ya... Konuyu gördüm ve yazdım birde az önce Cuma buluşulmuş yine haberim yok... Ben bu işi öğrenemeyecek miyim ya.... :pr:
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
ozturk kardes daha bulsmak nasıp olamadı ıcın rahat olsun.ama bı sekıl yapıcaz bulsmak ıcın.

lespaul bende nato yoluna yakınım haberın olsun :)

maverıck sende hos geldın
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
tamam abi süper:) arada bi akşamları sıkıldıkça atlayalım motorlara.
dün akşam acıbadem mc de buluşmadı mı yani?
buluşulmadıysa milleti toplayalım işte bakın, bu akşam gidelim ''O Ağacın Altı''na. bağaz manzaralı, güzel bi mekan.
çay içer tavla atarız.
işimiz var derseniz yarın akşam olsun, farketmez bana:)
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
kardes kımseden ses seda yokkı. gelmek ısteyenler cvp yazsın aksam bulusalımmı acıbadem mc de?
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
ben gelirim:cat: :cherry:
ya bence insanlar bu başlığa dikkat etmiyo.
duyurular kısmında ayrı bi topic açalım mı ''bu akşam acıbadem'de buluşuyoruzz!'' diyE?
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
Duyurulara Topik Actik Ordan Haberlesicez Haberiniz Olsun Arkadaslar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm

Arkadaşlar bende eski fikirtepeliyim. Mesleğim gazeteci bu yüzden fazla vaktim yok ama aksam saatlerinde buluşursanız ben de varım kardeşler
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
hos geldın sahın duyurular bolumune topık actık ordan haberlesıcez ne zman bulusucamızı
 
Katılım
22 Eyl 2005
Mesajlar
3
merhaba,
acemi bi motocuyuda kabul edermisiniz :) cesaret edip çıkaramadım motoyu..kozyatağı'ndan bana eşlik eden olursa gelebilirim :)

dikkat : çok acemi :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
selam dostum,aramıza hoşgeldin.
gel tabi, bekleriz.
gebze tarafından E5 ten gelecek olan uzman_1907 nickli arkadaşımız var.
onunla bir irtibata geç, bir konuş bakalım ne diyecek:)
bu arada buluşma başlığımızı şu linkten takip edersen iyi olur:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=15166
kendisi şu an çevrim dışı sanırım,inşallah ulaşırsın ona.
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
asemum hos geldın .aksam kı bulusmada aramızda gormek ısterız senı
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
81
maltepedeyim ama her türlü gelirim :)

bugün cadde-pendik arası buluşmayı organize ettik gayet güzel geçti.

sizde bi kadıköylüler buluşuyor topigi açın akşam saat 18 de buluşalım caddede :)

bana uyar yani :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
acıbademde buluşuyoruz. bununla ilgili bir topic açtık zaten. akşam 8 de acıbademde buluşcaz. ordan küçük çamlıcada boğaz manzaralı bir kafede çay içcez tavla oynıcaz. eğer varsa nargile de yapıcaz.
plan bu şekilde:)
gelmek istersen bekleriz hocam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst