kadıkoy ve cıvarı burda toplanabılrıız

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
kadıkoyde cok motorcu oldunu dusunuyorum benı yanıltmayın :)
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322
er5 ben sahrayıcedid teyim. Bir türlü buluşma ve organizasyonlara katılamadım ama işte buradayım....:cat:
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
bende oyle yenıyım zaten.kadıkoy cıvarından tanısmıs olsak toplanma ımkanımız olur dıye dusundum
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
acıbadem 4 yol :) hatta o mevkide 3 kişiyiz.
ben, TNT ve Jacobien
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
546
biz tam ortada kaldık, kucukyali bostancı ne yanda takılıyor? :)
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
suan cıkamam lazım senınle ırtıbata gecerım uyarsa 4. kısıde ben oluruma rtık:)

gabe sende b1zden sayILIRSIN KARDES .BASIMIZIN USTUNDE YERIN VAR

EE bu kadarmıyız arkadaslar baska kımse yokmu
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
179
Arkadaşlar bende göztepe allah izin verirse yarın kredim onaylanacak dua ediorum sonrada motorum altımda ARN 125 :) ondan sonra heç ayrılmicaz kardeşlerim benim :p
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
INSALLAH ALIRSIN KEANE.hersey kısmet bılıyosun
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
160
Modadayım ben de

ama uzun zamandır motorum yoktu şubat gibi tekrardan olacak artık ondan sonra :)
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
Gelişim Sürücü Kursu' Alıntı:
eeeee Ben nolucam bende varım.Hain croto demek tnt jakobien sen he yaz ulev bunu biyere...

kardeşim, örnek mahallesinde oturmuyor musun sen? oturmuyorsan söyle oturtalım, yok başka birşey varsa ben sana sorarım hesabını zaten naylon motorcu seni :)
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
160
Ya gelişim abi bişi dicem sana
Ben bundan 1 yıl önce sana a2 için kayıt yaptırmıştım sonra yurt dışına çıkınca gelemedim sana bir bilgide veremedim. şu sıralar geri dönüş peşindeyim. dönüşte uğrasam da sana yada bir haftasonu geldiğimde şu kayıt ı tazelesek mümkün müdür abi? :)
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
lautreamont' Alıntı:
Ya gelişim abi bişi dicem sana
Ben bundan 1 yıl önce sana a2 için kayıt yaptırmıştım sonra yurt dışına çıkınca gelemedim sana bir bilgide veremedim. şu sıralar geri dönüş peşindeyim. dönüşte uğrasam da sana yada bir haftasonu geldiğimde şu kayıt ı tazelesek mümkün müdür abi? :)
Olabilir tabi haber verirsen bana hallederiz kaydı ama sanırım temmuz sınavını kaçırdın...
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
arkadaslar hepımız anlasılan kadıkoyluyoz az cok bı ara toplanalım beraber takılalım olursa.hem tanısmıs oluruz.benım gonlum kakıdkoyde yanlız motorcu olmamak
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoop bende göztepeden ıs yerı kızıltoprakta bende gelenbılırım vaktım olursa:)
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
eyvallah abıler.benım fıkrım bu pazar ızmıt korfezde yarıs var .hep beraber uyarsa ızlemeye gıdebılırız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst