Gelişim Sürücü Kursu' Alıntı:eeeee Ben nolucam bende varım.Hain croto demek tnt jakobien sen he yaz ulev bunu biyere...
Eeee işte ha libadiye ha kadıköy yanyana zaten...Naylon he....crato' Alıntı:kardeşim, örnek mahallesinde oturmuyor musun sen? oturmuyorsan söyle oturtalım, yok başka birşey varsa ben sana sorarım hesabını zaten naylon motorcu seni![]()
Olabilir tabi haber verirsen bana hallederiz kaydı ama sanırım temmuz sınavını kaçırdın...lautreamont' Alıntı:Ya gelişim abi bişi dicem sana
Ben bundan 1 yıl önce sana a2 için kayıt yaptırmıştım sonra yurt dışına çıkınca gelemedim sana bir bilgide veremedim. şu sıralar geri dönüş peşindeyim. dönüşte uğrasam da sana yada bir haftasonu geldiğimde şu kayıt ı tazelesek mümkün müdür abi?![]()