ben de nato yolundayım. acıbademe çok yakınım haliyle. dün akşamki buluşmanızdan haberim yoktu. gerçi olsaydı da gelemezdim, bizim okulda beleş kargo konseri vardı ona gittim

bir dahaki sefere gelirim mutlaka.
hatta bu akşam bir çay içelim, tavla atalım ne dersiniz?

acıbademin üst tarafında küçük çamlıcada ''O Ağacın Altı'' diye bir cafe var. çok güzel, boğaz manzaralı bir yer. olur derseniz bu akşam ya da yarın akşam takılalım orda.
bişeyler içer tavla falan oynarız.
ne dersiniz?