kadıkoy ve cıvarı burda toplanabılrıız

Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar biz bu cumartesi toplanmaya karar verdik toplanma yeri bostancıda isterseniz aşşagıdaki topge göz atın daha detaylı bilgi bulacaksınızdır.Tüm istanbul mt yi bekliyoruz.Tamam tamam istanbul dışıda gelebilir :) :)
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=14858
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
cumartesı ıs var ama.pazar daha ıı olur aslında

aslında bız bu pazar maltepe sahılde de bulusabılırz.:)
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Size iyi buluşmalar, biz bu haftasonu Çanakkale'ye gidiyoruz.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
crato' Alıntı:
acıbadem 4 yol :) hatta o mevkide 3 kişiyiz.
ben, TNT ve Jacobien


anaaaa yoksa o 4 yolda ki gt250r seninmiydi:) bende 4 yol ışıkların orda oturuyorum hatta sanırım senin motor antep kebapçının oralarda duruyo dimi
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
bende ewe gıtmek ıcın oradan gecıyorum 4 yoldan kesın gormusumdur crato .buyuk camlıcada oturuyorum bende ama kadıkoyde calısıyorum
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
boy' Alıntı:
Size iyi buluşmalar, biz bu haftasonu Çanakkale'ye gidiyoruz.
abim, ayıp ediyosun walla. net olarak kim nerede oturmuyorum ki ben... :(:pr:

NeQs' Alıntı:
anaaaa yoksa o 4 yolda ki gt250r seninmiydi:) bende 4 yol ışıkların orda oturuyorum hatta sanırım senin motor antep kebapçının oralarda duruyo dimi

evet benim :)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
tarih verin toplanalım en azından ön görüşme olur bu cuma 20.30 da nedersiniz sonra daha detaylı toplanırız
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
BENCE UYGUN ALTOS. acıbadem mc olabılır
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
tamam obur arkadaslardan da onay mesajı alındıktan sonra suma gunu 8,30 da bulusuyoruz
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat: o zaman pazar günüde maltepe sahil ayarlayında orada buluşalım olmazmı tabi benide aranıza alırsanız.
mesela maltepe girişinde havuz olan migrosun orası olabilir.pazar ögleden sonra 3 gibi falan ne dersiniz
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
uyar gurol kardes sende mc e gel ama :) bızı yanlız bırakma
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
er5' Alıntı:
uyar gurol kardes sende mc e gel ama :) bızı yanlız bırakma
aslında gelmeyi çok istiyorum ama hem ehliyet sorun hemde akşam üzeri hanımı kurstan alıyorum o saatte o sebepten dolayı aranızda olamıyacağım ama hafta sonu organizasyonlarınıza katılabilirim burdan takip ediyorum gözüm üzerinizde :) :)
cuma akşamı buluşmanızda kararlaştırır cumartesi akşamına topiğe atarsanız bizde haberdar oluruz
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
bende de ehlıyet yok dosyayı bostancıya atcam usenıyorum .yuzduk yuzduk kuyruna geldık usnıyoruz:) hafta sonuda program yaparız emın ol hem daha ı ıolur
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
er5' Alıntı:
bende de ehlıyet yok dosyayı bostancıya atcam usenıyorum .yuzduk yuzduk kuyruna geldık usnıyoruz:) hafta sonuda program yaparız emın ol hem daha ı ıolur

bizde öyle ehliyetin yanından gecen bile dosya yok daha sende yine dosya var :)
ok o zaman pazar organizasyonunuzu bekliyorum cumartesi zaten bir organizasyon var bostancıda toplanılıp tuzlaya oradanda göz dagına çay içmeye gidilecek sizde bir bakın "cadde-pendik arası" topiğine uyarsa size buyurun gelin bekleriz...
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
eyvallah kardes bız kendı topımızı olusturamadıkkı daha olusturmus olsak hep beraber gıderdık

ee kımseden ses seda yok gelmıyomusunuz beyler
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
75
selamlar herkese ve kadıkoylulere,
bende katılmak ısterım yalnız henüz motorumuzu alamadık kısmetse inşallah bırdahakı seferlere göztepe ve bostancıdan.:cat:
saygılar.

 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
er5' Alıntı:
acıbadem mc olabılır


abi ben çoğunlukla hep oralardayım akşamları mc takılıyorum crato senin motorun rengi siyah dimi dün acıbademe çıkarken yine görmüüştüm hatta bir kaç tane daha motor var oralarda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst