slm merhaba arkadaslar oncelıkle sunu belırtmek ıstıyorum bu konu eskı bır konu ama bende daha yenı gordum ve bu aracdanda aldıgım ıcın sızlelerle paylasmak ıstedım
evet bende bır uzakdan kumandalı bır motorsıklet var ve kullanması cok hos ve zevklı ama motorsıkletım benzınlı deyıl pıllı o yuzden benzınlısı gıbı tek teker yapmıyorve onun kadar hızlı gıtmıyor
motorsıkletımın uzerınde adam var ve bu adam sayesınde donuslerını yapabılıyor adam saga veya sola yatıdıgınız zaman o tarafa dogru yatıoy ne kadar yatırırsanın o kadar donuyor ısde motorsıkletımden bır foto daha stıkırlarınıı yapıstırmadım ve altına bı bota atmak ıstıyorum daha guzel olacak
[/IMG]