Karadenizereğli'ye 3 kere gittim giderken de yüzlerce fotograf çektim. Bir kaza ile hepsi kayboldu ama o güzel yeşilliği kafama zaten fotografladım. Ege, Akdeniz ve Batı Karadeniz'in birçok şehrine seyahatlerim oldu. Heryerde başka bir güzellik vardır. Karadenizereğli'den Zonguldak'a doğru giderkern bir dağın üzerinde gördüğüm sarı çiçeklerden bir tane alabilmek için dar tırmanma yolunda arkadaşıma arabayı durdurtup. Çiçeği köküyle alıp. İstanbul'da evimizin bahçesine diktim. Çiçek İstanbul'a gelmeden Zonguldak, Kozlu, Karabük, Safranbolu, Adapazarı, İstanbul hep bizimle gezdi :rendeer: Bakalım çiçek bu bahar yine çıkacakmı bahçede. :queen: