- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 68
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar motor 5000de 1 sene kullanılmış otoparkta yatıyor su an adam aküsünü bujisini değiştirmiş daha yeni 2005 model fiyatı 700 ytl sizce alayımmı ben o kadar performans beklemem sadece ayagımı yerden kessin yeter ne dersinizyani kısacası ben temiz kullnırsam sorun cıkarırımı tamırcıyle akraba olmak istemem sonucta çin malı motor yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.............