Jinlunumla Bizim Tepeler

Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Uzaklara gidemedik bari bizim tepelerde biraz dolaşalım dedik.
dsc0039sq3.jpg

dsc0040xc2.jpg

dsc0041jw6.jpg

dsc0042sp7.jpg

dsc0043oh4.jpg

dsc0044qg6.jpg

dsc0045pc6.jpg

dsc0046pa8.jpg

dsc0047jn5.jpg

dsc0048pz7.jpg

dsc0049qs4.jpg

dsc0050zl4.jpg

dsc0051vw8.jpg

dsc0052mz7.jpg

dsc0053ye0.jpg

dsc0054il9.jpg

dsc0055nt1.jpg

dsc0056or5.jpg

dsc0057fs0.jpg

dsc0058bt7.jpg
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
İşte potansiyel bir enduro kullanıcısı daha :queen:

Şaka bir yana güzel gezmişsin :cat:

Telefon koyma zımbırtısı güzelmiş, ne kadara aldın?
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
bizim metajunki gibi pskopt belli:)
ama bizim köyün delisi bnmle rampadan bile atlıodu :)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Bende de cruiser var ve fırsat buldukça Enduro muamelesi yapyorum. Allah elciklerine ve pedallarına zeval vermesin. Endurosuz enduro keyfi diye buna derim ben...


Prometheus, bizler toplu alım yapmak istiyoruz, bize enduro fiyatı araştırır mısın? Yada bana 12.000 € borç ver, ben bir F 650 GS alayım, sana da bir- iki tur attırırım :queen:
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Teşekkürler arkadaşlar. Sizin deli gibi bi adam lazım bana ama yok işte.
Promo hocam öncelikle dogumgünün kutlu olsun. Ben o aleti gps için kullanıyorum genelde. Ben tırım tırım arayıp 10 kata almıştım sonra bi seyyarda 5 e daha güzelini gördüm.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Güzel çamurlanmışsın.Gezide hoş olmuşda o bira kutusunu oraya atıpda kalmasını sağlayan "insan"'ada;alışveriş yaparken kendisine verilen poşeti aynı zamanda çöpü içinde kullanabileceğini öğretmek isterim.Çabana sağlık fotoğraflar için.:cat:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
motosikleti temizlemesi senin için hoby olmuştur:p
paylaşımın için saol resimlerdeki görüntü insana bahar havası yaşatıyor :wiinkk:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
motosikleti temizlemesi senin için hoby olmuştur:p
paylaşımın için saol resimlerdeki görüntü insana bahar havası yaşatıyor :wiinkk:

Dayı, içimi parçalıyorsun yahu. Her gezi topicine böyle küçük Emrah tavrıyla masum, içli yorumlar yazıyorsun.:salut:

Abi motor yoksa yok atla otobüse çık gel İzmir'e bir haftasonu çıkıp gezelim. :) Olmadı istanbul'dan Mete_han abiyi bul, o sana anılarını ve Konu dışı geyiklerini anlatsın, zaten kendin kaçar gelirsin buraya :queen:

Metehan Bey saygılar.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
işte içinde enduro ruhu olan birisi daha ama malesef chopper kullanıyo...

Sana can cinlardan bi tane enduro alalım ya olmuyo boyle motora yazık valla :)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@ODUNCU Acil kross veya enduro alman şart. Güzel gezi olmuş paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@gittardando Demek öyle. O zaman neler kaçırdığını hiç bilmeyecek. Çünkü o yollarda cross motor ile gitmek kadar zevkli birşey olamaz. Eski motorumla bende çamur bir etaba girmiştim ve tüm o ağırlığa, yüke rağmen çok zevk almıştım. Gerçi bu kadar uzun bir yol değildi ama keyif vermişti. Hafif bir kross ile tadından yenmez. Bizim krossçular görse anında atlar o yola :mrgreen:

Görüşmek üzere.
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
Telefon HoŞ DurmuŞ Ayrica Chopper La Kros Oda Ayri Bİr Olay TeŞŞekkÜr Ederİz PaylaŞim İÇİn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst