herkese selam,
iş, güç, bayram derken uzun zamandır foruma pek takılamadım. bu arada buralar iyice soğudu, ben şimdilik motoru kapalı bir yere kaldırdım. eğer hava azıcık ısınırsa belki kar başlamadan önce bir iki hafta daha pinerim.
sanırım iki aya kadar fuar varmış istanbul'da. bi ayar çeksek de hepbirlikte ya da en azından on onbeş kişi birlikte gezsek fuarı çok iyi olur diye düşündüm. hem toplu aluş-veriş indirimi imkanı olabilir, hem de deneyimsiz arkadaşlar gereksiz malzeme satın almaz. en önemlisi genelde netten tanıdığımız (benim gibi istanbul dışından) elemanlarla tanışmış oluruz.
herkese sevgi ve saygılar...