Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3 - motor giderken birden gaz kesiyor ve duruyor. tekrar çalıştırıp gaz veriyorum ilk başta yemiyor ama sonra açılıyo ve basıp gidiyorum - tamirde
Benim motorada oluyordu. Test edip onayladim ilk calistirdiginda iyice isinmadan yokus ciktiginda bunu yapiyor, fakat motoru 3-4 dakika isitip yola cikarsan sorun kalmiycaktir.
6 - ilk çalıştırmada 1. vitese taktığımda tak diye ileri bir fırlama yapıyor. ama sadece ilk çalıştırmada oluyor. - tamirde
Butun motorlar bunu az cok yapiyor, calistirmadan once debriyaji birkac kez cek birak, frene basip vites degistirmeni yada calistirmani tavsiye ederim.
benimde sorunum viteslerde çok karşıyo vitesler 2. vitese zor geçiyo boşu bulana kadar canım cıkıyo bakıma götürücem bakalım tekrar aynı sorunları yapıcakmı ?
Dostum biraz kilometre yap ve viteslere alis sonrasinda cok kolay bulacaksin bosu merak etme
11 - titreşim ile ilgili durum şöyle 4. vites te 70 km gibi başlıyor ve 5. viteste de 90-100 arasında titreşim oluyor. Ama Cenk Menderesin dediği gibi 7. viteste 70 km ile giderken titreşim, 4. vitesle 90 falan ile giderkenden daha fazla 5. vitestede 90 ile gitmek yerine 110 la girseniz daha az titriyosunuz. ama benim tercihim 5. vites 85 le falan gitmek o zaman hiç titremiyor.
Benim motorum 3300 km'de ben titresim problemi yasamiyorum. Yuksek devirlerde titriyor tabi ama ben 90-100 gittigimden dolayi vibrasyon fazla yok, bana yetiyor zaten 100km surat
3)Bazen trafikte beklerken 1. vitese takmakta zorlanıyorum. Motoru ileri itince geçiyor. Rahatsız edici.
Bu olay benimde basima geldiginden kendimce soyle bir cozum buldum: Durmadan once 1.vitese atiyorum motoru boylece kalkarken vites atma, atamama derdinden kurtuluyorum.
Benim motorada oluyordu. Test edip onayladim ilk calistirdiginda iyice isinmadan yokus ciktiginda bunu yapiyor, fakat motoru 3-4 dakika isitip yola cikarsan sorun kalmiycaktir.
6 - ilk çalıştırmada 1. vitese taktığımda tak diye ileri bir fırlama yapıyor. ama sadece ilk çalıştırmada oluyor. - tamirde
Butun motorlar bunu az cok yapiyor, calistirmadan once debriyaji birkac kez cek birak, frene basip vites degistirmeni yada calistirmani tavsiye ederim.
benimde sorunum viteslerde çok karşıyo vitesler 2. vitese zor geçiyo boşu bulana kadar canım cıkıyo bakıma götürücem bakalım tekrar aynı sorunları yapıcakmı ?
Dostum biraz kilometre yap ve viteslere alis sonrasinda cok kolay bulacaksin bosu merak etme
11 - titreşim ile ilgili durum şöyle 4. vites te 70 km gibi başlıyor ve 5. viteste de 90-100 arasında titreşim oluyor. Ama Cenk Menderesin dediği gibi 7. viteste 70 km ile giderken titreşim, 4. vitesle 90 falan ile giderkenden daha fazla 5. vitestede 90 ile gitmek yerine 110 la girseniz daha az titriyosunuz. ama benim tercihim 5. vites 85 le falan gitmek o zaman hiç titremiyor.
Benim motorum 3300 km'de ben titresim problemi yasamiyorum. Yuksek devirlerde titriyor tabi ama ben 90-100 gittigimden dolayi vibrasyon fazla yok, bana yetiyor zaten 100km surat
3)Bazen trafikte beklerken 1. vitese takmakta zorlanıyorum. Motoru ileri itince geçiyor. Rahatsız edici.
Bu olay benimde basima geldiginden kendimce soyle bir cozum buldum: Durmadan once 1.vitese atiyorum motoru boylece kalkarken vites atma, atamama derdinden kurtuluyorum.