kafein' Alıntı:2005 Ağustos ayı sonrasında gelen JL-150-5'lerde titreşim problemi yok. Benim 150cc'lik motorumda bu sevkiyata aitti. Ancak diğer tüm modeller zır zır titriyor gerçekten. 250cc'ler istisnasız vibrasyonlu. Sık kullanımda kuyruksokumunda sürekli bir ağrı durumu oluşuyor. Giderilebilir bir problem olmasına karşın kayıtsız kalıyor icm makine. Eklenecek takozlarla titreşim giderilebilir diye düşünüyorum. Deneme yanılma yoluyla geliştiriyor sattığı motosikletleri icm makine. Her sevkiyatta bir öncesine göre yeni eklenmiş bir parça görebilirsiniz yeni gelen Jinlun'larda. Bence bu başarısız bir kalite yönetimi. Zira diğer çinli motosikletler karşısında servisi ile farklılaşabilen Jinlun, bu başarısını deneme yanılma bazlı kalite kontrolü ile zedelemiştir. İkinci elde ki değer kaybıda buradan kaynaklanmaktadır.
pitburker' Alıntı:dostum diline sağlık.senin bu dediğini aynen kelime kelime satan adam söyledi bana ama motoru sattıktan bir hafta sonra.böyle bir yüzsüzlük olabilirmi ya...
en son gittiğimde büyük kavga ettim zaten bir daha motoru onların servisine falamda götürmeyeceğim.bana diyor ama motor garanti dışı kalır.yahu dedim isterse köküne kadar yansın.sonunda çağıracam olay tv'den iki muhabir bayinin önünde yakacağım moturu şanım yürüsün.belki o zaman bir çare bulurlar bu arızalara.
bir malın garantili olması ne demektir.o malda eğer bir arıza varsa bunu gidermeyi giderilemiyorsa yenisiyle değiştirmeyi taahüt etmektir.bu vibrasyon olayı normal birşey olsa eyvallah ama kardeşim motorun düşmedik vidası kalmadı 70-80 km oldumu ayaklarımı koyduğum yerden ayaklarım geri kaymaya başlıyor titreşimden.
bunun çözüleceğini sanmıyorum ve kesinlikle bu firmaya güvenmiyorum.
o paraya cbr-125 falan alsaydım bari hondaya biniyorum derdim.
hakan3005' Alıntı:arkadaslar bu karsıdakı 2.elcılerden acaba 3000 ytl lık 25 gunluk cekle 250cc lık ıyı durumda bır motor alabılırmıyız nedersınız.bırde su ıkıncı elcılerın telefonunu almamız mumkunmu acaba [email protected] adresıne beklerım
pitburker' Alıntı:70-80 km oldumu ayaklarımı koyduğum yerden ayaklarım geri kaymaya başlıyor titreşimden.
bunun çözüleceğini sanmıyorum ve kesinlikle bu firmaya güvenmiyorum.
o paraya cbr-125 falan alsaydım bari hondaya biniyorum derdim.
hercetin' Alıntı:Yahu arkadaşlar benim Jinlun 150 cc motosikletimi ben gecen sene eylül ayında aldım en ufak bir problem yok ben motorla taşıma yapıyorum yani motokuryeyim motorumda 52.000.km oldu istanbulun altını üstüne getirdim servis zamanları servise gidiyorum hiç bir problem yok acaba aynı motordanmı bahsediyoruz yoksa siz bu Jinlunu sabotemi ediyorsunuz.
anlayamadim.
Alemin kralı Jinlun....... Malımızı öldürmeyelim babalar motor çok çok iyi çıktı bence siz servis veren usta ile birdaha görüşün ben bu siteye yeni uye oldum başka sitelerde birsürü Jinluncu var hepside çok memnun sizi gerçekten anlayamadim. Sorusu olan varsa bana özel mail atabilir. Buarada akşam dikkatinizi çektimi moto gpdeki tek marka Jinlun dün gece NTV de birbuçuk saat programı vardı.
Hadi kolay gelsin
pitburker' Alıntı:arkadaşlar motoru bugün komşuma 3500 ytlye sattım bana 4000e gelmişti.bunada şükür.500 lira artık bize akıl parası olacak.
inanır mısınız üstümden acayip yük kalktı.ikinci el virago 250 lere bakacağım.
hadi kalın sağlıcakla.
naapsam' Alıntı:Ben jl250 alalı yaklaşık 6 ay oldu. Başlarda titreşim problemi vardı ama kilometre yaptıkça azaldı. Tamamen bitti diyemem ama şu anda rahatım. Motorumla şu anda 11.00 km'yi de geçmiş durumdayım. Sürekli kullanıyorum. Gayet de memnunum. Motorumu Bursa'dan aldım.
Sayın Expert benim farklı bir sorum olacak. Cevaplarsanız sevinirim. Ben birkaç gün içerisinde 12.000 km bakımına gideceğim. Kitapçıkta sevis bakımları 12.000 km'ye kadar. Oysa ki motorun 2 yıl garantisi var. Bundan sanraki bakımlar nasıl olacak. Garanti nasıl işleyecek. Sizden açıklama bekliyorum.
Krom' Alıntı:kendin için de motosiklet için de en iyisini yapmışsın. :rendeer: en azından ikinci el fiyatı yüksekmiş ve artık kafan rahat. bayağı bir sıkılmıştın buralarda. yeni motorun şimdiden hayırlı olsun. şu motosiklet modelini yazan yeri de değiştir istersen...
Seko' Alıntı:Bu titreşim sorununun ne kadar iğrenç birşey olduğunu tahmin ettiğimden henüz motor alabilmiş değilim (şu anda titreşimsiz olduğunu düşündüğüm iki adayım var). Jinlun Bursa bayisinde 3-4 motoru çalıştırıp denedim. 250'likler gerçekten kötü ama 150 cc olanlarda titreşim yok. Bayiler ısrarla, ya müşteriyi aptal sandıklarından ya da bu işten anlamadıklarından sürekli her motor titrer şeklinde yorumlar yapıyorlar. Evet, her motor titrer ama bu şekilde rezonansa girmez. Normal motor titreşimi ile bunu birbirinden ayırmak gerekir. Bu olay krank üzerinde dengeleyici döner kütle olmamasından kaynaklanıyor. Eğer var da titriyorsa daha kötü. Bunun tek çaresi motoru dengelenmiş olarak imal etmektir. Sonradan takoz lastik vs takmakla titreşimi yok edemezsiniz ancak biraz sönümlersiniz. Ve unutmayın sadece titremekle kalmazsınız, motorunuzun pek çok vidası kendiliğinden gevşeyip arızalara sebep olur. Rezonansın karşısında hiçbir güç duramaz. Vida yerine kaynakla birleştirme yapılsa bile bir süre sonra kaynakları çatlatacaktır. Bu işin çözümü için biz kullanıcıların da biraz seçici olması gerekiyor. Almayı düşündüğünüz motoru sehpasındayken boşta çalıştırın ve üzerine binmeyin. Biraz gazladığınızda (4000 devir kadar) kendi kendine çamaşır makinası gibi yürümeye başlıyorsa uzak durun derim. Bu motorları satıcıya "tireşimli" olduğunu belirterek almaktan vazgeçerseniz bu konu zamanla distribütör firmalar için de bir seçim kriteri olmaya başlayacaktır.
Selamlar