Diğer Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında

Katılım
21 Haz 2005
Mesajlar
103
yaaa bende istiyorum jinlun sewmeye başladım ve artık bana 125 hiçmi hiç yetmiyor ikinci el 2 milyora bulabilirmiyiz acaba
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
stenza' Alıntı:
Kaan Motosiklet
Mehmet Şevki Paşa Cad.No:11/1 Bostancı / İSTANBUL
Tel: 0 216 410 08 35/36

Bu adreste servis yok ki servisler bölümünde yazıyor ... Bunların servisi pendikte Bostancıya hemen servis lazım .

Bostancı'daki showroom. Pendik Servisinin. O apartmanda oturan bazı kişiler servis olayına hoş bakmıyorlar. Orada Eskiden motosiklet servisi Honda Piton Motor vardı. Ne sorun yaşadılarsa daha önce servis olayına izin vermiyorlar.

Ben Maltepe de oturuyorum. Pendik servisini kullanıyorum. İbrahim Abi'nin Bostancı'yı açacağını duyduğumda çok sevinmiştim ta ki açılışta oranın sadece showroom olduğunu duyana kadar.
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
Herkese selam
Sonunda hafta sonu bakıma gittim ve şu ileri fırlama problemi normale döndü. debriyaj balatası açıldı . İçi baklava şerbetine dönmüş. Tabi bu yüzden sağlıklı çalılmayıp yapışıyormuş. Öte yandan muhtelif ayarlar yapıldı. Özellikle Vites salıncağını ayarlattım. Boşa ızdırap çekiyormuşum. Arkaya basacağım diye nerdeyse ayağa kalkıyordum. Jinlunlardan tad almak için bakım ve ayar şart. Benimde civatanın altına pul koydular. Bu civatanın çatlama problemi bu şekilde çözülüyormuş. Neden pul konunca halloluyor anlamadım ama halloluyorsa problem değil.
Herkese mutlu günler...
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
8
bugün alıyorum

merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım yaklaşık bir aydır iki üç seçenek arasında gidip geliyordum ve artık karar verdim jinlun 250cc alacağım.:queen: sabah 6.30 ve hiç uyumadım.yaw çok heyacanlıyım be:pale:
9 gibi bursa beşyoldaki bayiye gidiyorum inşallah o saatte açarlar.adam diyecek rüyanda mı gördün motoru:queen: :queen: :queen:
motoru alınca burdayım.sizden öğrenecek çoook şeyim var.:rendeer:
herkese selamlar:king:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
107
çin motorlarını bence alıp yap boz gibi söküp birleştirerek teknik bilgi kapasitemizi artırabiliriz.
 
Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
12
hayırlı olsun kardeşim...
bende benzin göstergesi çalışan bi jinluncu olarak sana keyifli ve kazasız sürüşler diliyorum :rendeer:
 
Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
19
arkadaşlar jl250-5 olduğunu heryerde görüyorum.birde arkadaşın biri bir ilanda jl250-t diye ilan vermiş.bilen varmı bu modeli?
 
Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
12
PENTİUM_KİLLER' Alıntı:
arkadaşlar jl250-5 olduğunu heryerde görüyorum.birde arkadaşın biri bir ilanda jl250-t diye ilan vermiş.bilen varmı bu modeli?
200311110525711864.jpg



Dostum 250-T denen model bu...:cat:
 
Katılım
18 Nis 2005
Mesajlar
106
tüm jinlun kullanıcılarına hayırlı akşamlar

arkadaşlar 1 seneyi aşkın forumlarda iyi veya kötü elimizden geldiği kadarıyla bu forumda derleşiyoruz bu konu forumun dışında bi konu olacak ama affınıza sığınıyorum.
bildiğiniz gibi istanbul avrupa yakasıda JİNLUN un satış ve servis veren biz AYGÜN MOTOR çalışanları olarak sizlerden tarafsız olarak firmamızın size karşı şatış ve satış sonrası nasıl hizmet verdiğini öğrenmek istiyoruz
eleştirilerinizi-önerilerinizi-menmuniyetinizi dile getirirseniz bizleri sevindirmiş olcaksınız

buda nerden cıktı diyeceksinin belki onuda kısaca acıklamaya çalışayım
başka bir sitede neye hizmet ettikleri belirsiz arkadaşlar firmamız hakkında karalama yoluna gitmişler eskiden bu sitenin üyeleriydi zaatları ve sitelerine cevap yazdığımda baktımki cevaplarım silinmiş
hiç olmazsa bu site biliyorumki tarafsız bi site burada yazılanlar burada kalıyor
tekrar affınıza sıgınarak cevaplarınızı bekliyoruz.

saygılarımla
AYGÜN MOTOR
Ercüment AYGÜN
herkese kazasız mutlu sürüşler
 
Katılım
18 Nis 2005
Mesajlar
106
Tüm motorcu camiasının ve jinluncu dostlarımızın

MEVLİT KANDİLİNİZİ TEBRİK EDER HAYIRLARA VESİLE OLMASINI CENAB-I ALLAH 'TAN NİYAZ EDERİZ

AYGÜN MOTOR
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
14
Faturamı nasıl alabilirim.

Ankarada Şubat ayında bir jl 150 aldım. Proforma fatura kesildi. Üzerinde malın cinsi jinlun 150 motosiklet yazıyor. Ve tutarı yazıyor.

Motoru birkaç hafta sonra aldım. Sanırım Mart başı yada Şubat sonu.

Ben şimdi plaka çıkarabilmek için faturamı almak istiyorum. Şimdi ÖTV zammı oldu. Daha önceden gidip yatırmamış. Zamma takılmış. Bana ÖTV zammı oldu fark verirsen faturanı keserim diyor.

Yasal olarak faturamın kesilmesi için ne yapabilirim. Bilgi veren olursa sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
6 Nis 2004
Mesajlar
159
jl 150 kardeş,
preforma fatura sadece bir tekliftir.Mali sorumluluğu yoktur.Benim anlamadığım
motorunu alırken neden normal faturasının kesilmediği.
Satıcı sana preforma ile mal teslim edemez.Ne yazıkki bayiler de ticaret erbabı değiller.Bu arada senin motorun hala onda görünüyor.Bi de şöyle bakmak lazım. Adam isterse motorunu geri de istiyebilir. İyisi mi yarı yarıya bölüşün sen faturanı al. yoksa garantisi falan da yoktur motorunun.
Burda kimsenin kötü niyetli olacağını düşünmüyorum.Esas kabahat yeni ötv de.
Motorunu güle güle kullan.
 
Katılım
2 May 2005
Mesajlar
130
AYGÜN' Alıntı:
tüm jinlun kullanıcılarına hayırlı akşamlar

arkadaşlar 1 seneyi aşkın forumlarda iyi veya kötü elimizden geldiği kadarıyla bu forumda derleşiyoruz bu konu forumun dışında bi konu olacak ama affınıza sığınıyorum.
bildiğiniz gibi istanbul avrupa yakasıda JİNLUN un satış ve servis veren biz AYGÜN MOTOR çalışanları olarak sizlerden tarafsız olarak firmamızın size karşı şatış ve satış sonrası nasıl hizmet verdiğini öğrenmek istiyoruz
eleştirilerinizi-önerilerinizi-menmuniyetinizi dile getirirseniz bizleri sevindirmiş olcaksınız

buda nerden cıktı diyeceksinin belki onuda kısaca acıklamaya çalışayım
başka bir sitede neye hizmet ettikleri belirsiz arkadaşlar firmamız hakkında karalama yoluna gitmişler eskiden bu sitenin üyeleriydi zaatları ve sitelerine cevap yazdığımda baktımki cevaplarım silinmiş
hiç olmazsa bu site biliyorumki tarafsız bi site burada yazılanlar burada kalıyor
tekrar affınıza sıgınarak cevaplarınızı bekliyoruz.

saygılarımla
AYGÜN MOTOR
Ercüment AYGÜN
herkese kazasız mutlu sürüşler


Satışta ki ilgi ve alaka sanırım her ürününü satmak isteyen firmada olan ilgi ve alaka kadar olumludur.Nihayetinde elinizde bir ürün ve bunu satmak isteyeceksiniz.
Ama satış sonrası öğrenmiş olduğum bir gerçek bunu ne kadar suistimal ettiğinizi göz önüne koydu.
Sonradan öğrendiğime göre motor aksesuarlarının fiyata dahil olması gerekirken sizler 3-5 kruş fazladan kazanç yapmak için bu aksesuarları fiyat dışı gösterip bunlara para taleb ettiniz..
Koruma demirine + 45 ytl gib bir para ödedim.Yine sizden motor alan bazı arkadaşlarımda 50-55 civarı yine aynı parçaya extradan para ödemişler.
Satıştaki dürüstlüğü kast ediyosanız siz bu konuda fazlası ile çıkar sağlamacı bir politika izliyorsununz.
İlk başta bana sağladığınız güven küçücük bir koruma demiri ile yıktınız.

Satış sonrası hizmetinizden bir kaç defa yararlandım..çözüme ulaşma yöntemlerinizi takdir etmiyorum..Jinlun motorlarının bir çoğunda görülen problemleri basit bir yolla ele alıp üstün körü geçici yollara başvuruyorsunuz..
iki kez bakım yaptırmama ve aracımı servise brakmama rağmen garanti kitapçığına hiçbir şey işlenmedi.daha sonra başka bir servise gitim ve senin bakımların yapılmadımı tarzında bir soru ile karşılarştım.

burda size vede sayın experte sesleniyorum..Jinlunlarda standartı yakalayamama gibi bir problem var.

1- motorların arka tekerlekleri çamurluğu ortalamıyor.bu gelen motorların yarısına yakını bu şekilde..ve bu motorun arkasının tam esnemeisde problem çıkarıyor( servis her ne kadar zincir gergisinden olduğunu söylesede)

2- motorlarınızın amortisörleri standart değil.her motorun amortisörü farklı.yaylardaki bu standardı yakalamak o kadar zormudur.

Motorumdan amortisörler hariç genel olarak memnunun .benim yolda bırakmadı.hakkını verne bir motor ama bunu bir standarta sokarbilirseniz çok güzel olacak..

teşekkürler..
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
8
Öncelikle herkese selamlar...Ben bir arkadaşımın 250cc lik jinlun motorunu satın aldım.Motor geçen yaz Bostancı bayisi olan Tamer Şakar'dan alınmıştı.Geçen ekim ayından beri kapalı garajda bekliyor motor.Forumu baştan sona okudum.Özellikle expert isimli arkadaşın jinluncuların sorunlarıyla yakından ilgilenmesi bana güven verdi.Bu ilgi çok önemli.Çoğumuzun ilk motorları ve işin acemisiyiz.Sorunlarımızla bu samimiyetle ilgilenilmesi beni mutlu etti...

Benim merak ettiğim konulara gelirsek...
***Anadolu yakasında en iyi servis hangisi acaba?Bu konuda tecrübeli arkadaşlar yorum yaparlarsa sevinirim.
***Daha kaliteli buji takılırsa performansta ve yakıt sarfiyatında nasıl bir değişme olur ve motorun ilk marşa basılmasında çalışmasını kolaylaştırır mı?Bu soruyu soruyorum çünkü ilk çalıştırmada sorun yaşanıyor bazen...
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Lowrider, Anadolu yakasındaki bayilikler Pendik ve Bostancı'da ve ikisinin de sahibi İbrahim Bey'dir. Bostancı servisi zaten daha yeni acıldı diyebiliriz. Ben de motorumu Tamer Şakar'dan almıştım ama kendisi bazı nedenlerden dolayı kapatıldı. Yerine de geçtiğimiz aylarda İbrahim Bey tarafından 2. bir bayilik açıldı. İbrahim Bey ve ekibinden her konuda çok memnunuz. Gidersen benim selamımı da ilet lütfen.

Ayrcaı buji konusuna gelince. Bujiler zaten cok pahalı parçalar değil. Uzun süredir beklemişse motor, bujileri değiştirmen faydalı olacaktır. Ya da en azından sök bir temizlet..

Saygılar..
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
14
Faturayla ilgili son durum

poyraz' Alıntı:
jl 150 kardeş,
preforma fatura sadece bir tekliftir.Mali sorumluluğu yoktur.Benim anlamadığım
motorunu alırken neden normal faturasının kesilmediği.
Satıcı sana preforma ile mal teslim edemez.Ne yazıkki bayiler de ticaret erbabı değiller.Bu arada senin motorun hala onda görünüyor.Bi de şöyle bakmak lazım. Adam isterse motorunu geri de istiyebilir. İyisi mi yarı yarıya bölüşün sen faturanı al. yoksa garantisi falan da yoktur motorunun.
Burda kimsenin kötü niyetli olacağını düşünmüyorum.Esas kabahat yeni ötv de.
Motorunu güle güle kullan.

Satıcının parayı tam olarak teslım aldığına ve malı teslım ettığıne dair elimde bir sözleşme var. Noter de bu geçerlidir dedi. Noterden bir ihtar çektim. Parayı tam olarak aldın, malı verdin ancak hala faturayı kesmedin diye, 1 hafta içinde faturayı kesip teslim etmesi için ihtar çektim noterden. İhtarın gereğini yerine getirmezse, bundan sonra yasalar işleyecek. Vergi dairesinden yiyeceği cezalar da çabası.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst