Diğer Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
8
cenkmenderes' Alıntı:
Lowrider, Anadolu yakasındaki bayilikler Pendik ve Bostancı'da ve ikisinin de sahibi İbrahim Bey'dir. Bostancı servisi zaten daha yeni acıldı diyebiliriz. Ben de motorumu Tamer Şakar'dan almıştım ama kendisi bazı nedenlerden dolayı kapatıldı. Yerine de geçtiğimiz aylarda İbrahim Bey tarafından 2. bir bayilik açıldı. İbrahim Bey ve ekibinden her konuda çok memnunuz. Gidersen benim selamımı da ilet lütfen.

Ayrcaı buji konusuna gelince. Bujiler zaten cok pahalı parçalar değil. Uzun süredir beklemişse motor, bujileri değiştirmen faydalı olacaktır. Ya da en azından sök bir temizlet..

Saygılar..

Teşekkürler Cenk..Motoru bu hafta sonu bakıma götürmeyi düşünüyorum.Selamını iletirim:)
 
Katılım
6 May 2005
Mesajlar
61
142685_5001018_5001774.jpg
[/QUOTE]

Egzoz çatlaması problemi garanti kapsamında değiştirilerek giderildi. İzmir servisine teşekkürler.
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
Herkese selam,
Jinlun 'ların gerçek ve son fiyatları nedir acaba? İlgilenen arkadaşları götürüyoruz bayiye. Sitede 4000 yazan motora 4290 deniyor. Bu güvensizlik yaratıyor haberiniz ola. Birde bazı firmalar ötv artışını kendileri tolere etmeye çalışıyorlar. Tamamını olmasada bir kısmı yansıyor yada. Jinlun yetkilileri bu konuda ne düşünüyorlar. Cevap bulursak sevinirim. Yoksa, sanırım kararsız alıcılar farklı markalara kayıyor.
 
Katılım
2 May 2005
Mesajlar
130
Sİteye uzun zamandır bir yetklide girmiyorr...Ne Sayın Expert nede bayilerden giren yok..
iki sayfa önce ki yazıda esenler bayi AYGÜN MOTOR kendi hakkında görüş istemişş..uzun uzun yazdım ona bile cevap veremediler...

jinlunun ilgi alakası azalmaya başladı sanırım..ama ben hala motorumdan memnunumm
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
Bizim jinlun larda yağ seviyesi nasıl kontrol edilir? Yağ çubuğu tamamen vidalanıp mı bakılır yoksa vidalamadan yalnızca yuvasına oturtulup çıkartılarak mı? Bizim usta serviste vidalayıp bakıyor. Ben vidalanmaması lazım diye biliyorum ama yanlış mı? Eğer vidalanmıyorsa bu durumda baya eksik yağ konuluyor demektir. Ve ayrıca motor soğukken bakmak daha mı iyi?
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
jedimaster, bildiğim kadar ile vidalanarak bakılıyor seviyeye.. Ayrıca motor sıcakken bakmak gerekiyor diye biliyorum..
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
641
Merhaba bende 150 cc Jinlun Classic var .. motoruma devir saati taktırmak istiyorum ... 150 cc Jinlun chopper lara devir saati takılabiliyomu ve kaç devir bu motorlar ....
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
Bu yağ seviyesi işi kafama baya takıldı. Dün kitapçığı aldım elime,
size kitapçıkta yazanı aynen aktarıyorum.
"........ çubuğu kartere sokun ve dişi sıkmayın. Çubuğu alarak yağ seviyesine bakın."
Şimdi genel anlayış sıkılarak bakılır yönünde ve sanıyorum bütün ustalar sıkıp bakıyor ki, tahmin ediyorum yağ seviyesi baya bi eksik oluyor. Pek kimsenin ilgisini çekmedi bu konu ama ilgilenenlere duyurulur.
 
Katılım
2 May 2005
Mesajlar
130
tuna_tour' Alıntı:
Merhaba bende 150 cc Jinlun Classic var .. motoruma devir saati taktırmak istiyorum ... 150 cc Jinlun chopper lara devir saati takılabiliyomu ve kaç devir bu motorlar ....

Tuna aynı merak bende de mevcut dostum..bu motorun devri tam nedir,rahat bir sürüş için hız ve devir oranları görebilmeyi çok isterdim.özellikle merak ettiğim şu redline tabiri ile bahsedilen motorun max.zorlanma seviyesinin hangi devir ve hızda olduğu...
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
641
valla olmadı servise gidip sorucam .. ama işlerim dolayısı ile cidden yoğunum ve vakit ayıramıyorum ... Bu arada Jinlun yetkililerinin sitede olmama sebebi siteden atılmalarıdır .. ama neden atıldılar nooldu ne bitti bi bilgim yok ... sadece duymuştum ...
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
89
Değerli Dostlar ,

Siteden atıldığımız falan yok. Sadece yoğunluktan size uzun zamandır yazamadım. Kusura bakmayın.

Yeni fiaytlar plaka haric
150-5 : 3.000.YTL
250-5 : 4.000. YTL Bu fiyatlara tüm aksesuvarlar dahildir.

ÖTV nin büyük kısmını biz üstlendik.
Acil konularda lütfen bize
[email protected]
adresinden e-mail atınız.

Yağ cubuğu aynen kitapta yazdığı gibi kontrol edilir. Yani vidalamadan.

Saygılarımla ,
expert
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
Sayın Expert
İlginiz için tekrar teşekkürler. Fakat bazı teknik detaylarda servislerinizi bilgilendirirseniz sevinirim. Mesela bu yağ konusu olsada olur olmasada bir mevzu değil sanırım. Yani motorun eksik yağla çalışması büyük bir problem sanırım. Belki bir ara bir seminerle bu problemi aşarsınız. Çünkü ustaya sorduğumda üstüne basa basa vidalanıp bakılır cevabını aldım. Olabilir eski alışkanlıktır. Model farklıdır. Ama aynı hata sürdürülürse ciddiyetsizliğe girebilir.
Teşekkür ederim.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
641
ben motorumla çeşmede yapılacak olan motosiklet şenliğine istanbuldan gitmek arzusundayım acaba bu bi çılgınlık mı yoksa motorum bu yolu sorunsuz alabilr mi ?
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
89
tuna_tour' Alıntı:
ben motorumla çeşmede yapılacak olan motosiklet şenliğine istanbuldan gitmek arzusundayım acaba bu bi çılgınlık mı yoksa motorum bu yolu sorunsuz alabilr mi ?


Değerli Dostum ,

Niye çılgınlık olsun. Güle güle git güle güle gel. Hiç bir şey olmaz merak etme eğer herhangi motosikletle ilgili bir konu olursa hemen haber verin biz size en yakin bayimiz vasıtasıyla hemen ulaşırız. :mrgreen:

Bu şenlik ne zaman ????

expert
 
Katılım
18 Nis 2005
Mesajlar
106
slm müren krdeş okudum ama cevap verme lütfunda bulunmadım acıkcası eline saglık diyeyim herkezin görüşlerine saygımız sonsuzdur ama tarafsız olmak şartıyla.
bu arada sezonda açıldıgından jinluncu dostlara netten degil servisten destek oluyoruz kusura bakmayın
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
sadece bir bilgi arkadaşım jl250 ile marmaris - istanbul yaptı artçıyla sorun yok

şölede diyebilirim 700 küsur git en az o kadar istanbulda gez bi 700 küsurda dön
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
89
Değerli Jinlun ailesi ,

Marka ve model kıyaslamaları forumunda bir anket var ilginizi çektimi bence Jinlun un boynu biraz bükük kalmış ilgi göstermek lazım.

Saygılar ,
expert
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
19
expert' Alıntı:
Değerli Jinlun ailesi ,

Marka ve model kıyaslamaları forumunda bir anket var ilginizi çektimi bence Jinlun un boynu biraz bükük kalmış ilgi göstermek lazım.

Saygılar ,
expert

Şimdi sanırım siz daha fazla oy almasını bekliyorsunuz ama nasıl bekliyorsunuz ona mantık getirmiş değilim . Jinlun 150 ye kimse mesaj yazmıyor . zar zor buldum 4. sayfada sizde sanırım konuyu taze tutmak için arada bir mesaj atıyorsunuz . haklısınız ...

2.millet jinlun alacak olanlar karşıdaki ikinci elcilere ve ikinci el noktalarına bakmadan almayın çünkü çok uygun fiyatlara yani hem jinlun almış olun hemde uygun fiyata alın hele bu yaz piyasaya çok jinlun çıkacak satılık almak isteyenler kaçırmasın .
3. o oylamada en babası hyosungudur sonra raptor olsa gerek . hyosung zaten o oylamaya bir kere uymamış klas farkı var aletin fiyatı da farklı aynı fiyatta olanların karşılaştırılması lazım bence .
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
8
jinlun 400cc

jinlun bursa bayisiyle bugün konuştum bu yaz jinlunun 400cc chopper modelinin geleceğini söyledi v motor ve su soğutmalı olacakmış fiyatıda 7000ytl civarı olacakmış.
sayın expert bu konu hakkında bizleri biraz bilgilendirir misiniz?varmıdır böyle birşey.bu motorun fotoğrafı falan var mı ve tam olarak ne zaman gelecek.bayi söylediği için bayağı ciddiye aldım açıkçası.ve en önemlisi vibrasyon sorunu olacak mı???
ben jl 250 alalı bir ay oldu ve motoru almadan önce adama sorduk bu motorlarda aşırı bir vibrasyon problemi varmış oda dediki geçen seneki modellerde vardı ama bu yıl gelen modellerde kesinlikle yok deponun üstüne koy kahve fincanını git.bunun üstüne motoru aldık.yola çıktık ve hazin son motor vibrasyondan dağılacak neredeyse.1000km yi geçti ve hala aynı vibrasyon problemi.servisteki usta bile kabul etti 250cc lerde hata var diye.
Peki bu 400ccler nasıl olacak vibrasyon açısından.çünkü ben jinlunun görüntüsüne hayranım.ama bu sefer yemezler.400cc gelse bile test etmeden asla almam.çünkü satıcının söylediği her 5 kelimeden 3 ü yalan.bunuda aynen kanıtlarım.
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
19
yahu motor dağılmıyor geberiyor zırıltı diyorlar adına jinlunun burada kimseyi etkilememek için belli etmiyoruz . acaip kötü durumda alet bunlar . hiçbir sürüş keyfinden bahsedemezsin bende bu motorun 150 liliği var . zırıl zırıl .

vibrasyondan tüm jinluncular şikayetçi hangi kahveyi nereye koymuşta içmiş .

neyse yazmayalım diyoruz hatta hiç yazmadım bugüne kadar okumakla yetindim ama yeter bakıyorum kötü yazanları tırt diye mesajları hep kayboldu iyilerin mesajlar hep durdu . site sponsoru diye millet yolda mı kalsın patlasın çatlasın mı .

lütfen biraz mantıklı olun. ürün vibrasyon yapıyor eskileri çağırın tek tek hatanızı giderin . hemde tam olarak giderin bize dendi ücretsiz gidereceğiz ne oldu .

3000 lira parayı çöpe mi attık biz ? tir tir titreyerek giden bir alet . yani motor diyemiyorum açıkcası .

ayrıca model tartışması bölümünde değil servisleriçin servisler bölümü açılsın orada cevap versinler bu bölümde yazamasınlar böylece tarafsızlık korunur zaten biz üzmemek için elimizden geleni yapıyoruz . onlar hiç oturup ta biz hata ettik yanlış ve defolu ürün getirdik diyorlar mı .

çok merak ediyoruz diyorlar mı acaba ?

pitburker' Alıntı:
ben jl 250 alalı bir ay oldu ve motoru almadan önce adama sorduk bu motorlarda aşırı bir vibrasyon problemi varmış oda dediki geçen seneki modellerde vardı ama bu yıl gelen modellerde kesinlikle yok deponun üstüne koy kahve fincanını git.bunun üstüne motoru aldık.yola çıktık ve hazin son motor vibrasyondan dağılacak neredeyse.1000km yi geçti ve hala aynı vibrasyon problemi.servisteki usta bile kabul etti 250cc lerde hata var diye.

zaten bu herkese dedikleri vibrasyon yok diyorlar , vibrasyonu düzelteceklerinide söylüyorlar . hep palavra.

pitburker' Alıntı:
ama bu sefer yemezler.400cc gelse bile test etmeden asla almam.çünkü satıcının söylediği her 5 kelimeden 3 ü yalan.bunuda aynen kanıtlarım.

kanıtlamana gerek yok aşikar öyle olduğu .

bize alırken 50 km de titriyor devirlendiği an kaç ise orada titriyor veya başka hiçbir şey denmedi 3 kere servis görmüş alet . titriyor ... hatta sürülmeyecek kadar kötü . şimdi biz kötümüyüz ne yapmamız lazım durumumuzu belli etmemiz için burada 3-4 profesyonel olupta alan oldu bilerek aldı veya her ne nedenle ise meraktan . adamlar yazdı biz onları da dinlemedik aldık ...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst