Diğer Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında

Katılım
6 May 2005
Mesajlar
61
Sn JINLUN 150cc ler için geliştirmekte olduğunuz performans egsozunu sabırsızlıkla bekliyoruz.. :)
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
85
IST Avrupa yakasında A2 ehliyet almak isteyen arkadaşlara

ISTANBUL AVRUPA yakasında A2 Ehliyet almak isteyen ehliyetsiz olan motor sever arkadaşlarım. :)Sevgili Gelişim gibi uygun şartlar sunan sürücü kursu bulma araştırmalarım ve pazarlıklarım sonuçlandı.Toplu kayıt çerçevesinde veya benim referansımla sahip olabileceğiz şartlar aşağıdaki gibi olacak.............2 tane kurs belirteceğim. Forum kurallarına göre reklam olarak anlaşılmasın diye isimlerini vermeyeceğim sadece bölge ve şartları söyleyeceğim burada.........


Konunun devamını sitedeki Duyurular bölümünde
"IST Avrupa yakasıda A2 ehliyet almak isteyen arkadaşlara yardım" başlığı altında bulabilirsiniz

veya aşağıdaki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=6458



Mesajlarınızı bekliyorum…organizasyon ve tüm haberleşmelerimizin bu başlık altında veya ÖM kanalıyla olmasının forum sayfaları temizliği açısından daha uygun olacağını düşünmekteyim.

Herkese sevgiler ve bol motorlu günler

motor severler olarak dayanışmamızın ve paylaşımlarımızın devam etmesi dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
181
Sevgili Jinluncular ilk önce aranızdaki dayanışma ve yardımlaşma için sizi tebrik ediyorum bende yakında motorsiklet alıcam ve alıcağım motorsikletde 250Cc lik bir Chopper tarzı motor şimdi marka ve model söylemek istemiyorum örtülü reklam olmasın:eek: :eek:

Jinlun arkadaşımızın foruma eklediği resimleri gördüm ve cok beğendim acıkcası ve kendisine şunu sormak istiyorum bu egsoz çalışmasını farklı motorsiklette de yapabilirmisin acaba eğer yaparım diyorsan sana birçok müşteri bulabilirim...:oops: :oops:


Birde senden şu bilgileri almak istiyorum bu egsoz sadece görüntü için değildir umarım yani motorsiklete ses,performans v.s gibi nitelikler kazandırıyormu açıkcası benim istediğim tamemen ''ses'' bu bilgileride paylaşırsan sevinirim hocam...

Şimdiden anlayışınız için teşekkür ederim...:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
18 Nis 2005
Mesajlar
106
slm Sick_BoY dostum ilgine teşekkürler.egzoz larla ilğili soruların olmuş bunları yaptırmamım nedeni tabiki güzel bir ses almak ve bunuda başardık gayet güzel ses veriyor bunun yanısıra motorun perfonmansını arttırıyor azda olsa titremeyide alıyor.başka motorlara yaptırma işine gelince bu markayı sattıgımızdan dolayı şu anda bunları yaptırabiliyorum bayagı bir ugraş istiyor tektek ugraşmak zor.yardım için paslaşa biliriz elimden geldiği kadar yardımcı olurum
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
181
İlk önce bana bilgi verdiğin için teşekkür ederim JİNLUN....

Şimdi ben senle açık konuşayım JİNLUN'cum tüm jinlun kullananları olarak böyle bişi yapıyorum diye belki bana kızıcaksınız ama napiim bilgi almam gerekiyor ben tam olarak martta bir Regal-Reptor Dadwy 250E alıcam allah kısmet ederse...Şimdi bana diyeceksiniz ki bu cocuk neden jinlun almıyor arkadaşlar ilk önce emin olun jinlun düşünüyordum fakat daha sonra regal raptor'u gördüm ve bana en cazip gelen özelliğide su soğutmalı olmasıydı neise arkadaşlar ben şimdi JİNLUN arkadaşımıza şunu sormak istiyorum...


Regal-Raptor içinde böyle bir çalışma yapabilirmi eğer yaparsa performas-ses açısından artıları,görünüş olarakda tahmini birşey söyliyebilirmi (hani şuna falan benzer gibisinden), ve en önemlisi fiyatı?

Tekrar teşekkürler arkadaşlar....:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
18 Nis 2005
Mesajlar
106
SicK_BoY herkez kararı ve düşüncelerinde hürdür o veye bu tercih sizin
egzoz içinde neticede bu motorlar aynı versiyon senin alacagın motorada takılabilir sorun olmaz tabiki servisle garanti şartlarını bi konuş derim
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Sevgili arkadaslar ve Jinlun Yetkilileri...

Gecen hafta motorumla ve artcimla (total 125kg ikimiz) karsiya gecmeye calistim. Calistim diyorum cunku canim kizim israrla 60-ile 80 ustune cikmak istemedi! kiiii motorun gostergesi fazla gosteriyor bi de :)

Sonra sonra daha dogrusu ara ara 110 u gordugum oldu ki bui heralde gercekte 90 a tekabul eder...

Gazi son gaza getirmeme ragmen cogunlukla gaz almiyomus gibi oldu... Ne bagirdi, ne hararetlendi, sanki gazi arttirmiyormusum gibi... 80 de falan sabit hiz kaldi...

Boyle bir sorun yasayan var mi? Acaba bir ayar sorunu mu var?

Ilginc olan bazen cikip bazen cikmamasi, giderken hemen hemen hic cikmazken, donuste(arada 3 saat oturduk, motor durdu) dedeigim gibi 110 a kadar cikti sonrasinda titresimin boyutlari beynimizi sulandirdigi icin basmadim :)
 
Katılım
18 Nis 2005
Mesajlar
106
sn.alestevardiya servise ugrayıp baktırman daha garanti olur.ben hallederim dersen jikle tam açıp kapatıyormu onu bir kontrol et tel rahat çalışmıyor olabilir
benzinden kaynaklana bilir birde hava ayarlarından bakım zamanı gelmiş demekki:)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
alestevardiya, hız yapmama olayı (ve arasıra yapma olayı) sadece köprüde mi oldu? Rüzgardan olmasın :D
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
31
selam aile dostları 1 sayfadan sonsayfa 76 kadar okudum saaat 13 .30 dan 17.24e kadar inanın okudukça sonraki sayfaları macaranın devamı gibi izledim ÇANKIRIDAN arıyorum en az 10 motora binmişim dir japonun dan alman olanına kadar inanın 150 lik junlinle 700 km karadeniz yaptım yollarda el sallayanımı molalarda yanında fotograflar çektirenimi bilmiyorum bu duyguyu yaşadınızmı .ben motorumun eksozunu açtırdım ANKARALI ARKADAŞLAR bilir RÜZGAR USTA onun kalabada bir eksozcusu var eksoza zarar vermeden iki eksozdanda 2 baca çıkarttı ses mükemmel zaten her eksozda 4 baca var 2şerdan 4 baca kaldı şehir içinde giderken gazı yüklenmediginiz sürece ses sadece tatlı bir şekilde flop flop ediyor önemli olanda odur gara jawa gibi ses çıkarmasına gerek yok suzuki maruderlerin ön ve arka çamurluk koruması taktım pilastik çantaları çıkardım yandaki aksesuar nikalajlı malzemeleri söküp silikonladım ve taktım ses yok motorun yagını castrol 15- 50 sentetik yag koydum km 3000 oldu sarsıntı azaldı herhalde km artıkça sarsıntı da kalmayacak arkadaşlar kanuniyede 250 siyah olana bindim 100km üzerine çıkmıyor 250 virago var yegenimin 120 km üzerine çıkmıyor 110 km gördüm ama fazla bassam ne olur yani tirafik yasası motorun hızsınırı 60 ile 70 yani geç olmuş dostlarıma selamolsun farlarınız yanık yolunuz açık olsun
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
181
Alonewolf rica etsek motorsikletinin resmini koyablirmisin foruma o kadar güzel anlatmışsın ki olur olmaz motorunu merak ettik!...:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
31
selamlar arkadaşlar ne yazıkki dijital fotograf makinam yok çekim tabiki neden olmasın....
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
JINLUN başlığı önümüzde ki günlerde temizlenecektir. sohbet niteliğinde olan herhangi bir bilgi içermeyen mesajlar silinecektir. Dolayısıyla üye mesaj sayısında eksilmeler olacaktır. Sayın üyelerimizin dikkatine
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
181
Alonewolf resimleri koyucakmısın koymiyacakmısın anlamadım?

Bir telefonla falan çekip koysan da olur cok merak ettim açıkcası motorsikletini...:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
6 May 2005
Mesajlar
61
Sn expert 2006 model Jinlun'lardan bahseder misiniz? Bu modellerin parçalarında yada bütünlüğününde bir değişiklik olacak mıdır?
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Merhaba bir sorum olacak. Arkadaşımın Osmanlı Padişah'ı isimli motoru dişli civataları kırılınca Kartal TEM girişinde kalmıştı. Beni aradı bende servisini aradım servis sorumlusu bana servis hizmetlerinin olmadığını Motoru servise ulaştırırsak bakabileceklerini söyledi. Zaten gitse götürecez ya neyse. :) Sonra bir arkadaşım bir şekilde evden benim motorumu alıp yanına gitti. O motorun başında beklerken. Motoru bozulan arkadaşımda benim motorumla kapanmak üzere olan bir civatacı bulup kısaltıp takarak motoru yürür hale getirdi. 3 saat civarı bir zamandan sonra. Mahsur kaldığı yerden kurtulmuş oldu.

Bu olay bana acaba yolda kalsam bende bu şekilde ortada kalırmıyım gibi bir düşünce doğdu. Ne kadar servisime güvensemde kaldı işte aklımda.

Biraz önce Mondialdestek adlı topicte okudum.
mondialdestek' Alıntı:
AYRICA; BÜTÜN SERVİSLERİN 5 KM İÇERİNDESİNDEKİ ALANA ÜCRETSİZ SERVİS OLARAK GİTME, YOLDA KALDIYSANIZ GİDİP ALMA MECBURİYETLERİ VAR ARKADAŞLAR. 5 KM DEN FAZLA İSE +ÜCRET TALEP EDEBİLİRLER.

Bizde durum nedir öğrenmek istedim. Sevgili exper aydınlatırsan sevinirim.
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
160
konuyla alakası yok ama artık bende jinlun ailesinden oldum bu gün 150cc aldım tekrar jinlun aileme slm teşekürler jinlun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst