selam arkadaşlar , geçen pazar günü tire ye (izmir in bir ilçesi) motor umla gittim(jl 150 cc) akşam dönerken motorum bir mekanik arızadan dolayı yol da kaldı , motoru bir arkadaşımın sahiplerini tanıdığı bir benzin istasyonuna emanet bırakarak eve döndüm,ertesi gün(pazartesi) İzmir jinlun servisine giderek durumu anlattım , servis yetkilisi hemen o civarda olan servise ait kapalı kamyoneti söz konusu benzin istasyonuna cep telefonu ile yönlendirdi,ben de eş zamanlı hareketle aynı yere gidip servis aracını karşıladım.Motoru o radaki arkadaşlarla kamyonete yükleyip servise ulaştırdık ve motorumla hemen ilğilenildi(Servis yetkilisi , servis ustası Koray bey e ilgileri ve beni mahçup etmedikleri için buradan teşekkür ediyorum) Ayrıca beni akşam servis aracıyla eve kadar bıraktılar bunu da es geçmiyelim.
Arkadaşlar Çin motorları iyi dir kötüdür fakat bir firma markasının arkasında duruyor ve müşterisinin derdini dinliyor ise söz konusu firmayı diğerlerinden ayırt etmek gerekir diye düşünüyorum.