Jinlun 250cc mi ?yoksa Regal Reptal 250cc su soğutmalı mı?

Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
87
Bizim arkadaş jinlun almışdı 2 milyara.
Motora tam 3 milyarlıkda masraf yapdı.
Ben benim regal raptor 250 E-9 u 1 hafta önce aldım.

Arkadaşın jinlunla 1 tur attım.Vallahi Attan inip eşşege bindim sanki.

Regal derim başka bişey demem kimse kusura bakmasın.

Herşeyiyle tadmin diyor ve kendisini kanıtlamış bir makina.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
37
merhaba danışmak istediğim bir konuda şudur ki motoshow 2008 fuarında jinlun standında 150 cc lık motorun fiyatını 2050 ytl 250 cc olanının fiyatınıda 3050 ytl olarak gördüm ve yetkiliye nedenini sordum 2008 modeller piyasaya gelmiş ellerinde kalan 2007 cıkışlı makinaları bu fiyata satıyorlarmıs sizce bu fiyata alınır mı aklımı kurcalıyor ama bir anlamda güvenemiyorumda:S

ayriyetten yetkili kendisinin 150 cc liğini kullandığını gayet keyifli olduğunu söyledi. ve şiddetle tafsiye etti.servisini sorduğumda ayriyetten suzuki servisiymişler dediki suzuki motorları tamir eden ustalar ile jinlun motoru tamir eden ustalar aynıymış.bilemem artık:)aslında sıcak bakılabilir sizin yorum ve görüşlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler

merhaba danışmak istediğim bir konuda şudur ki motoshow 2008 fuarında jinlun standında 150 cc lık motorun fiyatını 2050 ytl 250 cc olanının fiyatınıda 3050 ytl olarak gördüm ve yetkiliye nedenini sordum 2008 modeller piyasaya gelmiş ellerinde kalan 2007 cıkışlı makinaları bu fiyata satıyorlarmıs sizce bu fiyata alınır mı aklımı kurcalıyor ama bir anlamda güvenemiyorumda:S

ayriyetten yetkili kendisinin 150 cc liğini kullandığını gayet keyifli olduğunu söyledi. ve şiddetle tafsiye etti.servisini sorduğumda ayriyetten suzuki servisiymişler dediki suzuki motorları tamir eden ustalar ile jinlun motoru tamir eden ustalar aynıymış.bilemem artıkaslında sıcak bakılabilir sizin yorum ve görüşlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
37
bence bu fiyata cok uygun bu fiyata scooter yok ama işte ucuz diyede almakta mantıklı değil.siz ne dersiniz yardımcı olursanız sevinirim motorlar sıfır dı:(

bu arada regal raptorun fiyatı 5,350ytl arada ucurum var desem yeridir kalitedeki ucurumun okadar olacağinida tahmin etmiyorum .3,300 ytl fark az değil nerdeyse birinden 1 tane diğerinden 3 tane alınacak bence 3 jinlun 1reptor yapar:)ve 1 i bozulsa diğerini sonra kullanmaya baslasam bile heralde 3 tanesi bozulana kadar regalde bozulur:):bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst