merhaba danışmak istediğim bir konuda şudur ki motoshow 2008 fuarında jinlun standında 150 cc lık motorun fiyatını 2050 ytl 250 cc olanının fiyatınıda 3050 ytl olarak gördüm ve yetkiliye nedenini sordum 2008 modeller piyasaya gelmiş ellerinde kalan 2007 cıkışlı makinaları bu fiyata satıyorlarmıs sizce bu fiyata alınır mı aklımı kurcalıyor ama bir anlamda güvenemiyorumda:S
ayriyetten yetkili kendisinin 150 cc liğini kullandığını gayet keyifli olduğunu söyledi. ve şiddetle tafsiye etti.servisini sorduğumda ayriyetten suzuki servisiymişler dediki suzuki motorları tamir eden ustalar ile jinlun motoru tamir eden ustalar aynıymış.bilemem artık

aslında sıcak bakılabilir sizin yorum ve görüşlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler
merhaba danışmak istediğim bir konuda şudur ki motoshow 2008 fuarında jinlun standında 150 cc lık motorun fiyatını 2050 ytl 250 cc olanının fiyatınıda 3050 ytl olarak gördüm ve yetkiliye nedenini sordum 2008 modeller piyasaya gelmiş ellerinde kalan 2007 cıkışlı makinaları bu fiyata satıyorlarmıs sizce bu fiyata alınır mı aklımı kurcalıyor ama bir anlamda güvenemiyorumda:S
ayriyetten yetkili kendisinin 150 cc liğini kullandığını gayet keyifli olduğunu söyledi. ve şiddetle tafsiye etti.servisini sorduğumda ayriyetten suzuki servisiymişler dediki suzuki motorları tamir eden ustalar ile jinlun motoru tamir eden ustalar aynıymış.bilemem artıkaslında sıcak bakılabilir sizin yorum ve görüşlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler