jiminin jibi nihjayet bitti :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hepinize kucak dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum arkadaşlar , bilen arkadaşlarımın bir çoğu biliyorlar, gerçiii bilmeyenler için ve özellikle kameramanlık yapan sevgili arkadaşlarımıza, bir anlamda fikir olacak bir konu olduğunu düşünüyorum ,

uzun zamandır bu alet üzerinde yoğunlaşmıştım nihayet bir çalışmamın daha , yüzüm kızarmadan anlımın akıyla başarmış olmanın mutluluğunu yaşamaktayım ve ve bu durumu ailemle ,yani siz mt dostlarımla paylaşmak istedim ...


konuyla alakalı işi bilen arkadaşlarım, (kameraman) olanlar özellikle fikirlerini söylerlerse oldukça çok sevinirim :) tabi bu kimse yorum yazmasın anlamında değildir yanlış anlaşılmasın sakın ola :)

ayrıca mahallemi de tanımış olacaksınız az çok hatta bir kısımda motürü bile çekmişim haydeyin mt iyi seyirler...

jimmy jib 1. 3 irfan karaman...




 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Efektlere hayran kaldım bu arada :) Hakkikaten çok güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık.. Bende hep şaryo yapmaya niyetleniyorum ama zaman ve mekan -en çok zaman- yetmediği için hala pratikte ve çizimde kaldı bakalım seneye üniversitede artık başlarım diye düşünüyorum..

Aslında kamyoneti olan arkadaşlar ve sinemacılık okuyanlar ya da en kötü benim gibi kısa-uzun filmciliğe hevesli olanlar varsa bi MT tanıtım filmi çekersiniz artık.. :cat:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
emeğine eline sağlık abi .. boşa mucit değilsin toplama parçalarla kafayı çalıştırıp 20 .000 Tl değeri olan malzeme yaptın..helal olsun :cat:
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Abi muhteşem olmuş, ellerin dert görmesin. Tebrik ederim, belgesel tadında olmuş vallahi.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Efektlere hayran kaldım bu arada :) Hakkikaten çok güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık.. Bende hep şaryo yapmaya niyetleniyorum ama zaman ve mekan -en çok zaman- yetmediği için hala pratikte ve çizimde kaldı bakalım seneye üniversitede artık başlarım diye düşünüyorum..

Aslında kamyoneti olan arkadaşlar ve sinemacılık okuyanlar ya da en kötü benim gibi kısa-uzun filmciliğe hevesli olanlar varsa bi MT tanıtım filmi çekersiniz artık.. :cat:

inşallah kardeşim de filmi hep beraber çekeriz inşallah o kadarı da ağır geli bana :) gerçiii film çekecem dedikten sonra oyuncu çok mt de ohhooooo başrol, figüran kimleri arasan burda buluruz :):cat::rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
emeğine eline sağlık abi .. boşa mucit değilsin toplama parçalarla kafayı çalıştırıp 20 .000 Tl değeri olan malzeme yaptın..helal olsun :cat:

ah korayım ahhh hurdacılarla olan ahbaplığımı bir gün yanıma geldiğinde göreceksin artık onlardan biri oldum dersem inanırmısın :)

ben onların makinalarını yaptım onardım, onlarda benim işimi gördüler sağolsunlar,

gün oldu 60-40 mm 50 cm profil lazım oldu komple yenisini boy olarak almaktansa , gittim hurdadan temin ettim sonuçta metal daaaa eskisi yenisi mi olurmuş :) bir zımpara bir boya al sana yepyeni :)

bazı şeyleri geri dönüştürmek gerek ve ben buna bayılıyorum emin ol buna :)

sağol kardeşim yorumun içinde abartmışsın biraz o kadar değil fiyatlar ulem vurcem seni heeeeee:cherry::p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Helal Olsun

Abi bizim Anamur'da Rekor Color var senin yaptığın bu jimmy jib olayını parasıyla halletti ama şimdi paraya para demiyor devlet,özel,vatandaş herkesin ilk tercihi oldu organizasyonlarda.Memlekete senin gibi adamlar lazım,Allah eline koluna dert vermesin inşallah.Yerli motosikletin prototipini senden bekliyorum şahsen.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
inşallah kardeşim de filmi hep beraber çekeriz inşallah o kadarı da ağır geli bana :) gerçiii film çekecem dedikten sonra oyuncu çok mt de ohhooooo başrol, figüran kimleri arasan burda buluruz :):cat::rendeer:

Filmden kastım aslında belgeseldi tanıtım için :bestmt: :mrgreen: ama oyuncu çok dediğin gibi biraz tecrübeden sonrada Bi "Biker Boyz", "Torque", "Beyond the Law", "Sons Of Anarchy" gibi bişey de çekeriz artık.. :bounce:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Abi muhteşem olmuş, ellerin dert görmesin. Tebrik ederim, belgesel tadında olmuş vallahi.

sağol can,ım alet güzel oldu olmasınada bende biraz acem,ilik var bilader yahuu bayağı bir oynamam gerekecek kendisiyle artı olarak şu an joystik kontrolünü bekliyoruz joystik olunca daha akıcı bir kontrolü olacak.. inşallah teşekkür ederim yorum için ...:cherry::rendeer:

---------- Post added at 17:31 ---------- Previous post was at 17:25 ----------

abi helal olsun napmışsın öyle ya birden milletin evini gözetliyon sandım :p

bunu düşünücem fena fikir değil :cherry::queen::wiinkk::rendeer:
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Abi çok güzel olmuş emeğine sağlık. Bende kısa film işlerine meraklıyım. Tabiki böyle bişey yapabileceğimi sanmıyorum ama biraz daha öğrenci işi yapmaya kalksam maaliyeti ne kadar olur?

Teşekkürler
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Abi bizim Anamur'da Rekor Color var senin yaptığın bu jimmy jib olayını parasıyla halletti ama şimdi paraya para demiyor devlet,özel,vatandaş herkesin ilk tercihi oldu organizasyonlarda.Memlekete senin gibi adamlar lazım,Allah eline koluna dert vermesin inşallah.Yerli motosikletin prototipini senden bekliyorum şahsen.

sağolasın kardeşim iyi niyet ve güzel yorumların için ancak alet edavat olmayınca insanın eli ayağı bağlanıyor :) ilk yerli motosikletin yapımından filan bahsetmişsin de valla alet edavatım olsun hiçte gözüme kestiremediğim bir yük değil :)

bu arada bundan 4 yıl önce böyle bir şeye başlamadan evvel yeminle kafamda motosiklet vardı :)




---------- Post added at 17:41 ---------- Previous post was at 17:37 ----------

Abi çok güzel olmuş emeğine sağlık. Bende kısa film işlerine meraklıyım. Tabiki böyle bişey yapabileceğimi sanmıyorum ama biraz daha öğrenci işi yapmaya kalksam maaliyeti ne kadar olur?

Teşekkürler

orhancım öğrenciş işi derken malzemelerin tamamını 800-1000 lira gibi paralara maletmen gayet mümkün fakat o uğurda harcanan zamanı, aleti edavatı, emeiğin değerini sorarsan öğrenci bir insan altından kalkamaz :):rendeer:


fakat kendim uğraşırım dersen maksimum 1500 lirayı çık gözünden ... artı ben bir çok parçasını hurdadan temin ettiğim halde , yani kaba tabir ile 2000 lirayı geçmiştir, kağıda kaleme dökmedim kabaca inciği boncuğu yok...
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
sağolasın kardeşim iyi niyet ve güzel yorumların için ancak alet edavat olmayınca insanın eli ayağı bağlanıyor :) ilk yerli motosikletin yapımından filan bahsetmişsin de valla alet edavatım olsun hiçte gözüme kestiremediğim bir yük değil :)

bu arada bundan 4 yıl önce böyle bir şeye başlamadan evvel yeminle kafamda motosiklet vardı :)


http://www.youtube.com/watch?v=NAl0B7WDaF8

---------- Post added at 17:41 ---------- Previous post was at 17:37 ----------



orhancım öğrenciş işi derken malzemelerin tamamını 800-1000 lira gibi paralara maletmen gayet mümkün fakat o uğurda harcanan zamanı, aleti edavatı, emeiğin değerini sorarsan öğrenci bir insan altından kalkamaz :):rendeer:


fakat kendim uğraşırım dersen maksimum 1500 lirayı çık gözünden ... artı ben bir çok parçasını hurdadan temin ettiğim halde , yani kaba tabir ile 2000 lirayı geçmiştir, kağıda kaleme dökmedim kabaca inciği boncuğu yok...

Anladım abi çok sağolasın. Bakalım belki ilerde bunun ufak boyutlarından ve manuel versiyonundan bende yaparımda işte başlamak lazım :)

Teşekkürler :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Abi telefondan girdigim icin izleyemedim, ama eminim muhendislik harikasindan da ote bisey cikmistir meydana. Ellerine saglik.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Anladım abi çok sağolasın. Bakalım belki ilerde bunun ufak boyutlarından ve manuel versiyonundan bende yaparımda işte başlamak lazım :)

Teşekkürler :)

ufak ve manuel olanlar seni fazla oyalamayacaktır , yani bütçe olarakta o kadar üzeceğini sanmıyorum , aslında bir şekilde bi taraflardan başlanacak yoksa olmuyor , inşallah sende başlarsın ve takıldığın bir konu olursa biliyorsun bizim adres belli :) her zaman yardımcı olmaya çalışırım kolay gelsin şimdiden...:rendeer:

---------- Post added at 17:56 ---------- Previous post was at 17:54 ----------

Abi telefondan girdigim icin izleyemedim, ama eminim muhendislik harikasindan da ote bisey cikmistir meydana. Ellerine saglik.

canın sağ olsun erdemcim , o gün siz etölyeye girdiğinizde farkındaysan sağda solda duvarda her yerde asılı duran zarzavatlar vardı , öyle dağınık bir şeye benzemiyorlardı ama toplayınca bişeyler çıkıyor ortaya neyse eve gidince bakarsın gözüm ,

çok fena üşüttüm ben ... kendine dikkat et...:rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Bundan sonra ki projen nedir abi... var mı yakınlar da birşeyler...
inan senin atölyede , sen bu işi yaparken böyle bir çekim çıkacağını
tahmin etmiyordum.. insan için içinde olunca (sen bunu yaparken ben yanındaydım) daha bir sevindirik oluye :queen:
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
sağol can,ım alet güzel oldu olmasınada bende biraz acem,ilik var bilader yahuu bayağı bir oynamam gerekecek kendisiyle artı olarak şu an joystik kontrolünü bekliyoruz joystik olunca daha akıcı bir kontrolü olacak.. inşallah teşekkür ederim yorum için ...:cherry::rendeer:


Rica ederim irfan abi ne demek, senin altından kalkamayacağın iş yok maşallah. Yapacağın bütün klipleri bekliyoruz haberin olsun.
Arkadaşlarında dediği gibi bir MT belgeseli çekebilsek süper olur gerçekten.
Joystik ile kameranın sağa, sola, yukarı ve aşağı haraketlerini mi idare ediyorsun?
Şimdiki dönüşler o yüzden keskin sanırım. İnsan bunu elinden bırakamaz yahu :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yav İrfan ım gördüm başlığı bir sinirle giriverdim jimi jimi diyince sen, bende sandımki jimbeam jb falan filan marka viskinin jibi yi dibini gördün diye düşündüm, ulan dedim adam bizim gibi adamı anca iftara falan çağırıyor viskiye gelince kendisi dibini görüyor,neyseki korktuğum gibi değilmiş jimi içki değil kamerayla ilgili bir aletmiş,ucuz kurtuldun yani elimden haaa.

Ellerine sağlık dostum marifetli ellerden küçüğümüzde olsa öpmesini şeref sayarız.:bounce:
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Rica ederim irfan abi ne demek, senin altından kalkamayacağın iş yok maşallah. Yapacağın bütün klipleri bekliyoruz haberin olsun.
Arkadaşlarında dediği gibi bir MT belgeseli çekebilsek süper olur gerçekten.
Joystik ile kameranın sağa, sola, yukarı ve aşağı haraketlerini mi idare ediyorsun?
Şimdiki dönüşler o yüzden keskin sanırım. İnsan bunu elinden bırakamaz yahu :queen:

dönüşlerin keskinliği joystiğin olmadığından dolayı değil , akım kontrollü (servo ve step) motor kulanmadığımdan oluyor cancım, ama onunda çaresini bulacağız ayrıca kullanma yani kendi yaptığın hareketlerle o görüntülerdeki sertliği tolere etmen mümkün zaten ben acemisi olduğum için özellikle sert kullandım ki test etmek için kafada , yani kamerada en ufak sallantı olmaması gerekiyor ,

titreşim sallantı oluyorsa o jimi jibi al çöpe at yani :)

işte işin bütün kombinasyonu, burada başlıyor denge ve hassasiyet, adamı kastıran zorlayan bu iki unsur...:)

---------- Post added at 18:13 ---------- Previous post was at 18:10 ----------

Yav İrfan ım gördüm başlığı bir sinirle giriverdim jimi jimi diyince sen bende sandımki jimbeam jb falan filan marka viskinin dibini gördün ulan dedim adam bizim gibi adamı anca iftasra çağırıyor viskiye gelince kendisi dibini görüyor,neyseki korktuğum gibi değilmiş jimi içki değil kamerayla ilgili bir aletmiş,ucuz kurtuldun yani elimden haaa.

Ellerine sağlık dostum marifetli ellerden küçüğümüzde olsa öpmesini şeref sayarız.:bounce:

ah be gürol abim jim beam ın şişesini yollarına dökeyim senin :cherry::queen: sen nerelerdesin hiç görünmezsin be abim yahu , özletiyorsun kendini , estağfurullah abim , büyüklerimiz burdayken biz anca susup dinlemeyi yeğleriz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst