Jawa Ali-(25 may-09)-Magosa MARINERO gezisi

Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
20
25 Mayıs'09 günü Mağosa MARİNERO Restoranda eğlenceli bir yemek yedik.İşte görüntüler.



Bikers Club'da toplanıyoruz,






K.T.H.Y. Müdürü Ahmet Akpınar'da harleyiyle çıkageldi.


Bikers Club müdürü Cengiz Erçağ ve Ahmet Akpınar


















Yolda mola,








"Ace Riders" her etkinliğin içinde var,


















Marinero restorant taze balık ve lezzetli yemekleriyle ünlü deniz kenarı güzel bir yer,




Gurup dağ başını duman almış şarkısını söylüyor,


Dönüş yolu ,,


Girneye dönüp yat limanında bir süre sohbet ettik,


Çok sayıda yat'ın katıldığı "yat rallisi" personeli korsan bayramını kutlamak için yat limanına geldi.












Türk yatcılarda korsan bayramına katılıp gösreti yaptılar,


Bu haftalıkda bu kadar,başka bir gezide buluşmak dileğiyle,
.........Hoşçakalın ama gezisiz kalmayın........!!!!
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Paylaşımınız için teşekkürler :rendeer:Güzel eğlenmişsiniz...:cat:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
merhaba ali bey sizinle geçen yaz karadenizde çat yaylasında karşılaşmıştık. biz çıkmaya çalışıyorduk siz de iniyordunuz. hatta tavsiyelerinizi dinleyip çıkmaktan vazgeçmiştik.

güzel gezi tebrikler.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
20
merhaba ali bey sizinle geçen yaz karadenizde çat yaylasında karşılaşmıştık. biz çıkmaya çalışıyorduk siz de iniyordunuz. hatta tavsiyelerinizi dinleyip çıkmaktan vazgeçmiştik.

güzel gezi tebrikler.


Evet bende sizleri baya merak ediyordum.O gezilerle (çat) ilgili topiklerde sizinde resimleriniz var ancak başka sitelere göndermiştim.Oralardan görebilirsiniz.
(Örn;),
http://www.marmok.com/modules.php?n...5&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Selam ve sevgiler,
J.A
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst