Japon polisten Cbr 600RR show!

Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
566
eeeh bu da bişeymi bizim bakkan emin'in çırağı samet elektirikli bisikletiyle neler yapıyor bir bilseniz :D
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
artık bir klasik oldu...ama her gördüğümde sinir olurum ayrı... :)

çık çık çık kaç kaç :santa::queen:
hala bu videoyu izlemeyen arkadaşlar varmış :pr:

Büyük konuşuyorum.O kalitede pistte o lastiklerle 1 ay çalışayım aynısını yaparım :) Bizim ülkemizde SS'la gaz açıp-durmak bu işlerden daha zor...Her gün asfalt zemin kalitesi yüzünden tonla macera yaşıyorum...

Orjinal gidonuyla ve orj arka dişlisi ile yapsaydıya.
Tabiy ki bizde de bu hareketleri yapacak olanlar var , sizler bir öncülük etseniz HD çekimli mekimli videolarınızı falan atsanız siteye !
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Tabiy ki bizde de bu hareketleri yapacak olanlar var , sizler bir öncülük etseniz HD çekimli mekimli videolarınızı falan atsanız siteye !

Bizim burda büyükler 2. şahısların yorumuna 3. şahıs "sırtarırsa" şöyle derler;

Laf ettiği bal kabağı.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
Açıkçası net anlayamadım dostum ! bu "sırtarırsa" nedir !
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Etki tepki doğurur.Ağızdan veyahut "elden" çıkan sözlere azıcık dikkat etmek lazım.Uzatmamak kalp kırmamak iyidir...İyi geceler,iyi sürüşler.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
Etki tepki doğurur.Ağızdan veyahut "elden" çıkan sözlere azıcık dikkat etmek lazım.Uzatmamak kalp kırmamak iyidir...İyi geceler,iyi sürüşler.
Doğru söylüyorsunuz , kedi erişemedimi ,kırıcı , dangalakça yorumlar çıkıyor "Bravo helal olsun demek varken !!. iyi geceler .
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Bu yazılan yorum göz ve "beyin" ile değilde,farklı uzuvlar ile algılanırsa insanlar gece saat 12de değil günün her anını "bal kabağına"dönüşerek geçirir.

Ortada ki konuya değilde,hakkında hiç bir bilgisi olmadan insanlara yorum yapıp "sırtarmak" bu bitkilerin temel özelliğidir...

Kedi "beyni" olan hisli "hayvandır".Nankör değildir ki öleceğini anladığı zaman sahibini terk eder,üzülmesin diye.Oyuncudur,avlanırken dahi eğlenmeyi seçer :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst