artık bir klasik oldu...ama her gördüğümde sinir olurum ayrı...![]()
çık çık çık kaç kaç :santa::queen:
hala bu videoyu izlemeyen arkadaşlar varmışr:
Büyük konuşuyorum.O kalitede pistte o lastiklerle 1 ay çalışayım aynısını yaparımBizim ülkemizde SS'la gaz açıp-durmak bu işlerden daha zor...Her gün asfalt zemin kalitesi yüzünden tonla macera yaşıyorum...
Tabiy ki bizde de bu hareketleri yapacak olanlar var , sizler bir öncülük etseniz HD çekimli mekimli videolarınızı falan atsanız siteye !Orjinal gidonuyla ve orj arka dişlisi ile yapsaydıya.
Tabiy ki bizde de bu hareketleri yapacak olanlar var , sizler bir öncülük etseniz HD çekimli mekimli videolarınızı falan atsanız siteye !
Doğru söylüyorsunuz , kedi erişemedimi ,kırıcı , dangalakça yorumlar çıkıyor "Bravo helal olsun demek varken !!. iyi geceler .Etki tepki doğurur.Ağızdan veyahut "elden" çıkan sözlere azıcık dikkat etmek lazım.Uzatmamak kalp kırmamak iyidir...İyi geceler,iyi sürüşler.