Japon polisten Cbr 600RR show!

Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
maşallah motoru yelpaze niyetine kullandı alt takımını serinletti resmen
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
çık çık çık kaç kaç :santa::queen:
hala bu videoyu izlemeyen arkadaşlar varmış :pr:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
çık çık çık kaç kaç :santa::queen:
hala bu videoyu izlemeyen arkadaşlar varmış :pr:

videoyu izleyen 2.165.603 kişi.Bunların 1 milyonu japon dersek,geri kalanları da tüm ülkelere ve bizim foruma bölersek izlemeyen çok kişi var aga.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Büyük konuşuyorum.O kalitede pistte o lastiklerle 1 ay çalışayım aynısını yaparım :) Bizim ülkemizde SS'la gaz açıp-durmak bu işlerden daha zor...Her gün asfalt zemin kalitesi yüzünden tonla macera yaşıyorum...
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Hangi dubadan hangi sırayla geçmesini ne yapması gerektiğini akılda tutması bile çok zor.
Ben yürüyerek düzgün sırada o hareketleri bitirebileceğimden kuşkuluyum. :sunny:
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
burada yetenek var ona lafım yok ancak kimse makinadaki arka dişlinin büyüklüğünden, çok çabuk devirlenip hızlanamamasından bahsetmemiş.
yani motorla teknik olarak oynamada var saf sürücü yeteği değil bu işler.
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
burada yetenek var ona lafım yok ancak kimse makinadaki arka dişlinin büyüklüğünden, çok çabuk devirlenip hızlanamamasından bahsetmemiş.
yani motorla teknik olarak oynamada var saf sürücü yeteği değil bu işler.

O şekliyle o motoru size verseler siz yapabilir misiniz, bizden birisi yapabilir mi?
O adama sokaktan bir motosiklet verin, onunla da aklımızı alır bence :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
O şekliyle o motoru size verseler siz yapabilir misiniz, bizden birisi yapabilir mi?
O adama sokaktan bir motosiklet verin, onunla da aklımızı alır bence :)

Bende aynı pist ve aynı lastikleri bana 1 ay sağlayın yaparım diyorum :) Bunlar Japon.Yetenekten çok manasız derecede fazla etütle başarılı oluyorlar ahaha :D

Arka dişli olacak tabii ki.Öyle abartılı ve imkansız teknik bir detay değil.Deli gibi çalışma ve iyi bir dengeyle yapılır imkansız değil...Tabi zemin şartlarıda önemli...
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Benim anlamadığım nokta şu, şimdi iyi güzel lastikler, motor, asfalt hepsi iyi ama gidecekleri yolu, dönecekleri dubaları ve o dubaların etrafından hangi yöne ve kaç defa döneceklerini nasıl anlıyorlar? Dubadan başka bişey yok, yol üzerinde ok, çizgi vs. 'de yok
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
Fenerde Galatasarayı 6-0 yenmişti :) ne var yani...

(Galatasaraylıyım)

Yol , motor ve Polis farkı. Buradada BMW ile onu yap deseler adam karizmayı bozmaz.... Dik durur yavaş yavaş taksimin sokaklarında ilerler...

1324650165_49_polis.jpg
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
371
bunu bir eğitim videosu olarak kullanmak lazım. Adamın kafasına dikkat edin. Viraja nasıl girileceğini öğretiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
181
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buda bişeymi cupla 0 atan gençligimiz var bizim :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst