- Katılım
- 10 May 2008
- Mesajlar
- 403
- Konu Yazar
- #1
İzmir Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, hareketli radar uygulamasının ardından, Sivil Motosikletli Trafik Timleri'ni faaliyete geçirmeye hazırlanıyor.
Vatandaşın can ve mal güvenliğinin temini için yeni projeler ürettiklerini anlatan Şemi Albat, şu bilgileri verdi:
''Sivil ekibin başarısını göz önünde tutarak, yeni projeler geliştirdik. Trafik ışığı ihlallerini takip eden yaya sivil ekipleri ve hareketli radar uygulamasının yanında, sivil motosikletli trafik timlerini hayata geçirme kararı aldık.
Onay alan bu proje kapsamında, motosikletli sivil trafik timleri, belirlenen güzergahlarda trafikte seyir halinde olacak. Sürücünün cep telefonuyla görüşme yapması, emniyet kemeri takmaması, sürat ihlali başta olmak üzere, her türlü kural ihlalini denetleyecek. İhlal yapan aracı, bir sonraki denetim noktasına bildirerek ceza uygulamasını yapacak.''
Albat, sivil motosikletli timlerinin, sonbahar döneminde faaliyete geçmesinin düşünüldüğünü, gerekli altyapı çalışmalarının sürdüğünü belirtti.
''Trafik Güvenliğinde Yeni Açılımlar ve Çözüm Önerileri Projesi'' kapsamında ekiplerin denetim görevini en iyi şekilde yerine getirdiğini söyleyen Albat, sözlerini şöyle tamamladı:
''Alkol, sürat, emniyet kemeri denetimleri son derece etkili oldu. İzmir'de emniyet kemeri kullanımı yüzde 84'lere ulaştı. Geçmiş yıllara oranla, kazalarda ve ölümler ve yaralanmalarda azalma gözlendi. Alkollü araç kullanımı ve hız limiti aşılma oranlarında da düşüş yaşandı. 2008 değerlendirmelerine göre, geçen yıl projede en başarılı il İzmir oldu.''
(aa)
Vatandaşın can ve mal güvenliğinin temini için yeni projeler ürettiklerini anlatan Şemi Albat, şu bilgileri verdi:
''Sivil ekibin başarısını göz önünde tutarak, yeni projeler geliştirdik. Trafik ışığı ihlallerini takip eden yaya sivil ekipleri ve hareketli radar uygulamasının yanında, sivil motosikletli trafik timlerini hayata geçirme kararı aldık.
Onay alan bu proje kapsamında, motosikletli sivil trafik timleri, belirlenen güzergahlarda trafikte seyir halinde olacak. Sürücünün cep telefonuyla görüşme yapması, emniyet kemeri takmaması, sürat ihlali başta olmak üzere, her türlü kural ihlalini denetleyecek. İhlal yapan aracı, bir sonraki denetim noktasına bildirerek ceza uygulamasını yapacak.''
Albat, sivil motosikletli timlerinin, sonbahar döneminde faaliyete geçmesinin düşünüldüğünü, gerekli altyapı çalışmalarının sürdüğünü belirtti.
''Trafik Güvenliğinde Yeni Açılımlar ve Çözüm Önerileri Projesi'' kapsamında ekiplerin denetim görevini en iyi şekilde yerine getirdiğini söyleyen Albat, sözlerini şöyle tamamladı:
''Alkol, sürat, emniyet kemeri denetimleri son derece etkili oldu. İzmir'de emniyet kemeri kullanımı yüzde 84'lere ulaştı. Geçmiş yıllara oranla, kazalarda ve ölümler ve yaralanmalarda azalma gözlendi. Alkollü araç kullanımı ve hız limiti aşılma oranlarında da düşüş yaşandı. 2008 değerlendirmelerine göre, geçen yıl projede en başarılı il İzmir oldu.''
(aa)