izmir'den bi kaza haberi daha:(

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Allah Gani Gani Rahmet Eylesin...
:salut:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Aye geçmiş olsun abii söylediklerine aynen katılıyorummm:rendeer: ve diyorumki yine bi zx serisi yine kawa artık bu makinalarda bi terslik olduğu düşüncesindeyimmm çünkü bütün kazalar hep zx bi yerlerde bi yanlış varr

Kazada hayatını kaybeden hanımefendiye Allahtan rahmet yakınlarınada Allahtan sabır diliyorumm Hastanede olan arkadaşta en kısa zamanda sağlığına kavuşur umarımm:rendeer:

Arkadaşlar ful korumanın bizi , yumurta kabuğunun ,yumurtayı koruduğu kadar koruyacağını bilelimmm ona göre davranalımmm SAYGILAR

Arkadaşlar bi market işletmecisi olarak , çocukları büyütüyor zekasını ilerletiyor şöyle yapıyor böyle yapıyor muhabbetiyle satılan bazı yiyecekler ( danino-cicibebe vs ) çocuklarda vücut olarak iriliğe, fakat içi boş bi iriliğe yola açıyor,yetişkin olduklarında algılama problemlerine ,daha doğrusu algıladıklarını uygulamada geç yada yetersiz kalmalarına neden oluyo , yeni yetişen gençliğin ileride çok büyük sıkıntılara yol açacağı kanısındayımmm o yüzden çocuklarımızı doğal yiyeceklerle ,anne sütüyle ,hormonsuz yada taze besinlerle büyütmeye çalışalımm , bu probiyotik mama ,anne sütüyle eş değer mama,şudur budur hikayelerine inanmayalımm , hı ben bunları satıyormuyumm satıyorummm tabikii,ama sizler benim dostlarım olduğunuz içinn uyarıyorummm SAYGILAR
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
çok kötü yaaaaa,motosiklet kullananlar için özel üretilen kıyafet bile kurtaramadı gibi bi cümle vardı.Kötü oldum haa

Allah Rahmet eğlesin.Bi Aptal adam yüzünden başına gelenlere bakın

...ve arkadaşlar lütfen yavaş gidelim
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bayramda yollar neden tehlikeli?

Çok fazla acemi bayram öncesi ilk arabasını arç borç alıyor ve sıfır(veya çok az) tecrübeyle kendini yollara atıyor, amacı köyüne veya ailesinin yaşadığı semt'e arabayla gidip karizma yapmak.

Koyu yazılan kısım krediyle jeep alıp, alır almaz memleketine giden bi arkadaşımı hatırlattı bana.. :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lütfen hepimiz kurallara uyalım.Canlar yanmasın, lütfen biraz daha dikkat edelim.
 
Katılım
27 Eki 2003
Mesajlar
117
Allah rahmet eylesin TV den de duymuştum çok üzüldüm..

Arkadaşlar benim bi gözlemim var bu konuda;motor kullanan arkadaşlarımız kendi motorlarının haricinde arkadaşlarımızdan bir tur niyetiyle aldığımız başka motorlarla lütfen çok daha özenli kullanalım, zira o motosiklete alışamama sebebiyle kazalar daha sıklıkla oluyor nedense.. Dikkat ediyorumda kendi motoruyla olmayıp arkadaşının motoruyla kaza yapanlar artmakta..
Lütfen daha dikkatli olalım..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Ölene rahmet, kalana sağlık diliyorum!
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
69
"...aşırı hız ve dikkatsizlik sonucu" bu gazetelerde haber yazanlar ya hiç motosiklete binmemişler yada bilerek yapıyolar bunu her motor kazasında..

tamam kabul belki motorlar bu kadar trafik sorunu çeken ülkemizde uyuz 4 tekerlere göre daha hızlı taşıtlar olabilirler ama bilinki motosiklet kullanan insan dikkatlidir her zaman,çünkü öyle olmak zorundadır..kaporta direk kendimiz oldugumuz için "dikkat" denen şey sürekli hücrelerimizde zaten.. abuk subuk yerde U çeken şöförler sadece "yanlış yerde U çekmiş oluyor" da her motor kazasında direk kazadan en büyük zararı gören motorcular nie sürekli "hızlı ve dikkatsiz" olarak gösterilmeye çalışılıyor anlamıyorum..genelleme yapmak doğru olmaz belki ama çoğunlukla her motor kazasında 1 DİKKATLİ AMA ÇARESİZ KALAN motorcu ve 1 KASAP vardır..bu KASAPları ne zaman eğitirsin o zaman görürsünüz kimin dikkatsiz oldugunu..
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Trafikte böyle tipler olduktan sonra 110'la da ölme riskin çok yüksek. Ama ders oldu tabi ki, artık bir sağındaki şeritte giden araçlar her an önüne çıkabilecekmiş gibi geldiği için en sağ şeritte 180'le gidiyor:) Önüne kamyon vb. çıkınca sinyal verip solluyor, sonra tekrar en sağ şeridine geçiyor:p

:) şaka bi yana.
180 ile gitmek bir trafik suçudur.
acemi bi motorcunun yanından 180 le geçip düşürebilirsin bile.
ayrıca 180 le giderken önüne 30-40 la biri çıksa ve sen ona arkadan çarpsan (tali yoldan ana yola çıkma durumu farklı yorumlanabilir) trafik kanununa göre tamamıyla suçlu oluyorsun. zaten 180 le kaza yapınca kim suçlu kim değil düşünmezsin büyük ihtimalle.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
:) şaka bi yana.
180 ile gitmek bir trafik suçudur.
acemi bi motorcunun yanından 180 le geçip düşürebilirsin bile.
ayrıca 180 le giderken önüne 30-40 la biri çıksa ve sen ona arkadan çarpsan (tali yoldan ana yola çıkma durumu farklı yorumlanabilir) trafik kanununa göre tamamıyla suçlu oluyorsun. zaten 180 le kaza yapınca kim suçlu kim değil düşünmezsin büyük ihtimalle.

Eğer 180'le giderken, biri 40 ile önüne çıkarsa(hatalı şerit değiştirme), yine kusurlu olur, 180'le giden eğer tespit edilirse sadece aşırı hız cezası öder.

Ayrıca yukarda da dediğim gibi, neye göre hız kime göre hız...

Bir karıncaya sorsan 40kmh mı deli misin sen, yavaşş der.

Örnek almanyada otobandasın, araban şahin 80'le sol şerittesin, kameralar seni tespit ediyor ve ehliyetin ömür boyu iptal, bir daha araç kullanamazsın.

Bu kadar dandik araçla en sol şeritte ne işin var diyor adamlar, bu trafik kültürünün sonucundada otobanda 250kmh hızla arada 5-10 metre mesafeyle adamlar peş peşe gidiyorlar ve bizdekinin binde biri kaza oluyor.

Ana sorun trafik kültürünün olmayışıdır, bir öküz 40'la gider sinyal vermez aynasına bakmaz kafasına göre o şerit senin bu şerit benim gezer, bir diğer öküz U dönüşü yapılmaz tabelasının dibinde koskoca otobüsü döndürür, başka bir öküz kırmızı ışıkta kamyonla tam gaz geçer....

Sonrada iner derki çoook hızlıydı, ben masumum.

Be hayvannn neyine masumsun!
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğer 180'le giderken, biri 40 ile önüne çıkarsa(hatalı şerit değiştirme), yine kusurlu olur, 180'le giden eğer tespit edilirse sadece aşırı hız cezası öder.

Ayrıca yukarda da dediğim gibi, neye göre hız kime göre hız...

Bir karıncaya sorsan 40kmh mı deli misin sen, yavaşş der.

Örnek almanyada otobandasın, araban şahin 80'le sol şerittesin, kameralar seni tespit ediyor ve ehliyetin ömür boyu iptal, bir daha araç kullanamazsın.

Bu kadar dandik araçla en sol şeritte ne işin var diyor adamlar, bu trafik kültürünün sonucundada otobanda 250kmh hızla arada 5-10 metre mesafeyle adamlar peş peşe gidiyorlar ve bizdekinin binde biri kaza oluyor.

Ana sorun trafik kültürünün olmayışıdır, bir öküz 40'la gider sinyal vermez aynasına bakmaz kafasına göre o şerit senin bu şerit benim gezer, bir diğer öküz U dönüşü yapılmaz tabelasının dibinde koskoca otobüsü döndürür, başka bir öküz kırmızı ışıkta kamyonla tam gaz geçer....

Sonrada iner derki çoook hızlıydı, ben masumum.

Be hayvannn neyine masumsun!

yurt dışındaki uygulamalar türkiyedeki mer'i kanunları bağlamaz. şu an geçerli kanunlara göre 180 yasal sınırın üzerindedir. ayrıca şu an türkiyedeki otobanların dışardakiler kadar iyi olmadığı da bir gerçek

hatalı şerit değiştiren bir araca 180 le arkadan yapıştığında
sen arkadan çarpma dolayısıyla 8-8 kusurlusun
arkadan çarpma trafik kanununa göre asli kusurdur.

karınca olayındaki hız algılaması da fizik biliminin konusudur.
bağıl hız denir. 20 ile hareket eden bir nesneye GÖRE 22 ile giden daha hızlıdır.
ama dediğim gibi bu kanunları bağlamaz. neye/kime göre hız yoktur, trafik kanunlarına göre yasak sınır vardır.

180 le giderkende 40 la şerit değiştirene çarptığında o hayvanda masumum diyecek hal bırakmazsın.

bu arada eğer şerit değiştirenin masum olduğunu savunduğumu düşünüyorsan yanılıyorsun. o hayvan tabi....
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
yurt dışındaki uygulamalar türkiyedeki mer'i kanunları bağlamaz. şu an geçerli kanunlara göre 180 yasal sınırın üzerindedir. ayrıca şu an türkiyedeki otobanların dışardakiler kadar iyi olmadığı da bir gerçek

hatalı şerit değiştiren bir araca 180 le arkadan yapıştığında
sen arkadan çarpma dolayısıyla 8-8 kusurlusun
arkadan çarpma trafik kanununa göre asli kusurdur.

karınca olayındaki hız algılaması da fizik biliminin konusudur.
bağıl hız denir. 20 ile hareket eden bir nesneye GÖRE 22 ile giden daha hızlıdır.
ama dediğim gibi bu kanunları bağlamaz. neye/kime göre hız yoktur, trafik kanunlarına göre yasak sınır vardır.

180 le giderkende 40 la şerit değiştirene çarptığında o hayvanda masumum diyecek hal bırakmazsın.

bu arada eğer şerit değiştirenin masum olduğunu savunduğumu düşünüyorsan yanılıyorsun. o hayvan tabi....

Bende onu diyorum, şuan trafik yasalarının Türkiyede hatalı olduğundan bahsediyorum.

Şöyle bir örnek verelim;

Ben en solda 180'le gidiyorum, bir öküz sinyal vermeden , hiç bir sebep yokken, 4 şerit otobanda 40kmh gibi bir hızla giderken en soldaki şeride tam önüme girdi.

Ben bu öküze çarptığımda seninde dediğin gibi 8'de 8 kusurlu olduğumu farzedelim.

Bütün masrafını bana ödettirdiklerini düşünelim...

Bir hafta sonra yapacağım iş, yüksek modelli pert'e çıkmışa yakın bir araba alıp kaskolatmak ve otobanda kurbanı beklemek olur, 50-70(bu hızlarla giderken bir öküz önüne şak diye direksiyon kırdığında şak diye durulur sanıyorsan yanılıyorsun) farketmez, sinyal vermeden en sola çıkar ve kurbanın önünde kazıklama fren yaparım.

Tahmin edersinki 8de8 haklıyım, kasko primim bile bozulmaz, bir önceki kazanın zararı telafi edilir, hatta bir kaç kez yaparsan zengin bile olursun.

İşte mevcut sistem bu!

Bu mu doğru olan?
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Off, sürücü için kabus yeni başlıyor. Hayat onun için çok zorlaşacak. Çünkü alkol içip sürüş sırasında yaptığı kazada ölen artçısı için cinayete eşdeğer bir suçta bulunduğu farzedilecek ve normalde minibüs şoförü esas ağır cezayı alması gerekirken motor sürücüsü hem ölümden dönmüş olacak ve büyük bir ihtimalle uzun süre hapis cezası yiyecek. Tabii uygulaması nasıl olacak, bekleyip göreceğiz.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Off, sürücü için kabus yeni başlıyor. Hayat onun için çok zorlaşacak. Çünkü alkol içip sürüş sırasında yaptığı kazada ölen artçısı için cinayete eşdeğer bir suçta bulunduğu farzedilecek ve normalde minibüs şoförü esas ağır cezayı alması gerekirken motor sürücüsü hem ölümden dönmüş olacak ve büyük bir ihtimalle uzun süre hapis cezası yiyecek. Tabii uygulaması nasıl olacak, bekleyip göreceğiz.

2 veya 3 yıl alıcak..... Ama daha önce işlediği suç yoksa 6-15 ay arasında çıkıcaktır.... Zaten mahkemesi o arada anca sonuçlanır.... Yatmadan çıkıcaktır...

Çıkmak ta önemli değil... İçerken aldığın 2 saatlik keyif ki oda keyifse eğer ; Bir ömür boyu vicdan azabı çekmek için değer mi?.... Ya geride kalan çocuk lar?....:pr::pr::pr::pr:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Alkolden nefret ediyorum, bulunduğum ortamda kokması(özellikle rakı) bile tiksinç...::147::
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende onu diyorum, şuan trafik yasalarının Türkiyede hatalı olduğundan bahsediyorum.

Şöyle bir örnek verelim;

Ben en solda 180'le gidiyorum, bir öküz sinyal vermeden , hiç bir sebep yokken, 4 şerit otobanda 40kmh gibi bir hızla giderken en soldaki şeride tam önüme girdi.

Ben bu öküze çarptığımda seninde dediğin gibi 8'de 8 kusurlu olduğumu farzedelim.

Bütün masrafını bana ödettirdiklerini düşünelim...

Bir hafta sonra yapacağım iş, yüksek modelli pert'e çıkmışa yakın bir araba alıp kaskolatmak ve otobanda kurbanı beklemek olur, 50-70(bu hızlarla giderken bir öküz önüne şak diye direksiyon kırdığında şak diye durulur sanıyorsan yanılıyorsun) farketmez, sinyal vermeden en sola çıkar ve kurbanın önünde kazıklama fren yaparım.

Tahmin edersinki 8de8 haklıyım, kasko primim bile bozulmaz, bir önceki kazanın zararı telafi edilir, hatta bir kaç kez yaparsan zengin bile olursun.

İşte mevcut sistem bu!

Bu mu doğru olan?

güzel bir örnek olmakla birlikte....
illegal yollar dışında perte çıkmışa yakın bir aracı kaskolatman zor dostum.
birde daha bu sabah sadece 5 km/s daha hızlı olmadığım için birine çarpmaktan ucuz kurtuldum. 40 la giden bir araba önüme çıktığında 50-70-180 km hızlarda çarptığımda oluşabilecek hasar derecelerinin farkındayım. sonuçta 12 yıldır ehliyet sahibiyim.

esasen diyorum ki, haklısın adam salakça önüne çıkmış ve tabiki yollar iyi, sürücüler dikkatli, arabalar sağlam ve hızlı olsun ve çabucak gideceğimiz yere gidelim. ancak ben motosiklet.net e üye bir arkadaşımın 180 km hızla giderken kaza yapmasını istemem. ilk mesajımda da dediğim gibi üzme bizi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst