izmirde kaza..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hanım Aliağa Devlet Hastanesinde çalışıyor. Şu anda uyuyor. Detaylı bilgiyi sabah alıp yazarım. Kardeşimize geçmiş olsun.. Üzüldüm...

İyi haberlerinizi bekliyoruz. Arkadaşa da geçmiş olsun :pale:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok geçmiş olsun arkadaşa.Umarım bacağı için birşeyler yapılabilir,biran önce eski sağlığına kavuşur.

Konu hakkında bilgimiz yok maalesef.Rigel senden konu hakkında bilgi edinebilirsen bilgileri bizimle paylaşmanı bekliyoruz.
Bizde araştıralım bakalım,bişeylere ulaşabilirim belki.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Allah'tan acil şifa diliyorum...

Çok kötü oldum...:pale:

İnşallah bacağını yerine dikebilmişlerdir...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Arkadaşlar son haberlere göre dun kaza geçiren ferhat teke arkadaşımızın durumu suan kotuymus iç kanama olduğu için dalağını almışlar bu haldeykende bacağı dikilemiyormuş :(
Süresi varmış kopan organın dikilmesi için malesef o sürede geçiçekmiş..
9 eylül üniversitesinde yatıyormuş kendisi..
Kendisine acil şifalar diliyorum umarım hayatta kalmayı başarır..
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Allah'tan acil şifalar diliyorum. İnşallah hayati tehlikeyi atlatır.

Kaza nasıl meydana gelmiş bu arada?
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Arkadaşım olay yerindeymiş araba dönerken motosiklete çarpmış sanırım cup mış motosiklet
Arabanın tamponu kırılmış ve demir kızmı bacağını kesmiş ambulans beklemeden hastaneye götürmüşler ama malesef durumu kötüymüş..
Söylenilene göre 8 de 7 araba suçluymuş bu arada ferhat arkadaşımızda askerden izine gelmiş.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Allah yardımcısı olsun. İnşallah bir an evvel sağlığına kavuşur :(
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allahım ne acı bişey bu yaa :salut: Allah yardım etsin :pale:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
1
Arkadaşlar İzmir'in Aliağa ilçesinde meydana geldi..Yani bizim oturduğumuz yer....Ben Ordan geçerkenn görmüştümm.....Arkadaşa Allah acil şifalar wersin... Arkadaşlar malasef ayağı dikelemiyormuş zamanı geçmiş... :(
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
118
çok üzücü bi durum allah acil şifalar versin.arkadaşlar biraz daha dikkat
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olmadı ya çoktandır böyle bi haber düymamıştım...:pale:
geçmiş olsun beterin beteri var, acil şifalar diliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst