İzmir Tayfası sevgililer günü ( Resim eklendi )

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
buyrum benim bak şimdi aklıma geldi yarın benim papua yeni ginede bir toplantım var orada olacağım :bounce: :wiinkk: :p
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
harika eğlenmişsiniz,kıskandım keşke gelebilseydim ama çalışıyordum,içinize sinsin umarım bir dahakine beraber oluruz,tess'in bir sonraki organizasyonunda mesela:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu kız bu işi yapıyor allah yüzünü kara çıkarmasın bizde anlayışlı olduğumuz sürece bu görev onun hakkı sistem oturuyor yavaş yavaş :rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
haftaya cuma ben sizi süper bir yere topluycam mymoon cafe deki hatalarımı telafi amaçlı bu seferkinde piyano çalan bile var :cherry: sıcak soğuk mezeler ve fiyatlar da çok uygun olucak:cherry: :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
öz_kan' Alıntı:
dishy adlı acemi arkadaşımızın muhabbetini uzatmadığınız için.:wiinkk:


ya aslında bilmiorum bilio musun??
acemi olan kim ben miii? yoksa sen mi????? :farao: :farao:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Süpersiniz canım arkadaşlarım,hepiniz ayrı ayrı çok güzelsiniz..
Fotoğraflar için teşekkürler sayın modum..Emeği geçen,güler yüzünü,gönlünü esirgemeyen sevgili dostlarım hepinizi seviyorum..
Yaa bir gün görüşemedik özledim hepinizi,hafta sonunu iple çekiyorum.sevgi ve saygılarımla...
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu akşam buluşsakmı neeee :p
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
aakreeep' Alıntı:
Süpersiniz canım arkadaşlarım,hepiniz ayrı ayrı çok güzelsiniz..
Fotoğraflar için teşekkürler sayın modum..Emeği geçen,güler yüzünü,gönlünü esirgemeyen sevgili dostlarım hepinizi seviyorum.:)
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
41
Ellerine saglık moderatörüm resimler harika olmuş.Gece zaten mükemmeldi :cat: ::pembe::
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
cardoso,kılıçbalığı..MT ailesinin değerli üyeleri paylaşımınız için sizlerede teşekkürler..hadi ama denizli tayfasındanda resimler bekliyoruz.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüm arkadaşlara teşekkürler

bu arada denizli ankara adana............ toplantı ve resimleri bekliyoruz en azından forumdan takip ettiğimizde resimlerinizle sizleri daha da yakından tanımış oluruz :cat:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Kenaaaaaaan! Yarın ve hafta sonu yağışlı bugün hava bozmadan bi toplanalım yaaaa! :cat:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Görürüm ben seni ıslandığın zaman..:mrgreen: Sakın şikayet etme o zaman..
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya bi oturun be kardeşim yaaaaaaaa amma meraklısınız toplanmaya :p

Lem toplu eylemden içeri girecez bi gün çete üyesimisiniz nesiniz !!!

:cherry:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Siz gelmezseniz ben kendi kendime toplanırım, size mi kaldım? :mrgreen:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
seni yanlız bırakırmıyız kankaaaaaaaa ayıp ettin incir altında buluşalımm :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst