İzmir Tayfası sevgililer günü ( Resim eklendi )

Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Heeeyyt!

Motorcu oynamaz, dans etmez. Yol yapar, viraj yapar, lastik yakar...

Şu kadarcık kıskandıysam ne istiyorsanız ondan olayım...:mrgreen:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
hadi hadi özgür abi bizim oynarken çekildiğimzi resimleri görünce için gitti dimiiiiiiiiii::koop:: ::koop::
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
bu yaşıma kadar 23 hic bu kadar eglenmedim hem kızım hemde arkadaşlarım vardı hem bugeceyi düzenliyen sevgili tess e teşekkür ederim dostluk,sevgililik budur
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Her nekadar şamar oğlanı olsakta :) şebeklik feda olsun bu gruba :)
süper bi geceydi ne diyebilirim ki,

görünen grup lider istemez....

aramızda olan herkeze teşekkürler, Tess imzalı bu geceyi tekrarlamak dileğiyle....
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
44
ooooffff keske bende gelebilseydim :pr: resimler harika :cat: keske bu organizasyon hafta sonu olsaydı yaa :salut:
 
Katılım
6 Ara 2005
Mesajlar
229
akşam sizler için cok güzel gecmiş anlaşılan :salut: fotolarda süper ve hepinize teşekkür ederim:rendeer: dishy adlı acemi arkadaşımızın muhabbetini uzatmadığınız için.:wiinkk: ayrıca yukarıda bir arkadaşımız acıklamış sevgililer günü muhabbetinin ne manaya geldiğini fakat benim en son aklıma gelen şeydi bu tip bir acıklama neyse o arkadaşında bu günkü yazılarına bir göz attımda başına vurmuş zavallının (ye tatlıyı cıkar HAKKI yı)ama neyse. ha birde malum siteye üye olmuş kıskandırmak için neyse bu site(malum olduğu için inşallah benim anladığım türden değildir:queen: ) genede kusuruma bakmayın yanlış ya da doğru :cherry:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw bidaha yapalım bu organizasyonu çalgı çengi olayı iyi beeeee

gurubumuzda ne cevherler varmış maşşallaahhh :p
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EgeKnn tüm sitemlerine cevaben söylüyorum muhteşem moderatörümüz.
kalbimiz seninle yaw,fotolar süper,ellerine sağlık,uğraşmışsın bayaa belli harika olmuşş!:cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sizler için varım :bounce:


:cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
başta tess ve sırasıyla ege knn ardından karakız + tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum bir sevgililer günü bayram havasında ancak böyle kutlanabilirdi emeği geçen herkeze kendim eşim ve İZMİR TAYFASI olarak sonsuz minnettarlığımı sunuyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
efendim bi mukabele :p

:rendeer:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
Arkadaşlar Eğlence çookkk iii yaaa size bol eğlenceler en kötü gününüz böyle olsur inşallah.... Arkadaşlar bide hani bi şapka buna benzer şeyler yapılacaktı site reklamı ve motorcu olduğumuzu belli olsun diye ama baktımda eğlencede şapkalar vardı satışı yapılmayacakmı :bounce:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eve girer girmez ilk işim internete dalmak oldu arkadaşlar. resimler çok harika valla... bu kadar güzel çıkacağımızı düşünmemiştim...

inşallah birdaha bukadar uzun süre ayrı kalmayacağım motorcu arkadaşlarımdan...
bende sizleri çok özlemişim:rendeer:

TESS organisazyon için çok teşekkürler.. zaten senin için gelmiştim TİRE den, iykide gelmişim.... ... (Dans için teşekkür ederim :))

ee yarın kimde toplanıyoz?? :queen: :p
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
APV41 de :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst