eve girer girmez ilk işim internete dalmak oldu arkadaşlar. resimler çok harika valla... bu kadar güzel çıkacağımızı düşünmemiştim...
inşallah birdaha bukadar uzun süre ayrı kalmayacağım motorcu arkadaşlarımdan...
bende sizleri çok özlemişim:rendeer:
TESS organisazyon için çok teşekkürler.. zaten senin için gelmiştim TİRE den, iykide gelmişim.... ... (Dans için teşekkür ederim

)
ee yarın kimde toplanıyoz?? :queen:
