- Katılım
- 15 Haz 2005
- Mesajlar
- 927
ben ıslanınca da şikayet etmem ki ağzım var dilim yok benim ağzımı bile açmam:bounce:derin' Alıntı:Görürüm ben seni ıslandığın zaman..:mrgreen: Sakın şikayet etme o zaman..
ben ıslanınca da şikayet etmem ki ağzım var dilim yok benim ağzımı bile açmam:bounce:derin' Alıntı:Görürüm ben seni ıslandığın zaman..:mrgreen: Sakın şikayet etme o zaman..
Biz zaten resim ekliyoruz ama mod olmadığımız için bşlığa resimler eklendi yazamıyoruzEgeKnn' Alıntı:Tüm arkadaşlara teşekkürler
bu arada denizli ankara adana............ toplantı ve resimleri bekliyoruz en azından forumdan takip ettiğimizde resimlerinizle sizleri daha da yakından tanımış oluruz :cat:
aakreeep' Alıntı:sayın modum,tayfayı toplada,akşam şööle mangal ateşinde köpüklü kahve içelim.hafta sonu programı yaparız.
ozgur_zrolu' Alıntı:slm.geceniz çok güzelmiş baylar bayanlar.bir gün mutlaka katılacağım.yaramas'tan sevgilerle.
Biz zaten resim ekliyoruz ama mod olmadığımız için bşlığa resimler eklendi yazamıyoruz