İzmir Tayfası sevgililer günü ( Resim eklendi )

Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
derin' Alıntı:
Görürüm ben seni ıslandığın zaman..:mrgreen: Sakın şikayet etme o zaman..
ben ıslanınca da şikayet etmem ki ağzım var dilim yok benim ağzımı bile açmam:bounce:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şşşttttt karakıza laf yok çatal karam çingenemm :p

topik geyiğe sardı :bounce:
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
slm.geceniz çok güzelmiş baylar bayanlar.bir gün mutlaka katılacağım.yaramas'tan sevgilerle.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
EgeKnn' Alıntı:
Tüm arkadaşlara teşekkürler

bu arada denizli ankara adana............ toplantı ve resimleri bekliyoruz en azından forumdan takip ettiğimizde resimlerinizle sizleri daha da yakından tanımış oluruz :cat:
Biz zaten resim ekliyoruz ama mod olmadığımız için bşlığa resimler eklendi yazamıyoruz :pr:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
söle bana :p
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
sayın modum,tayfayı toplada,akşam şööle mangal ateşinde köpüklü kahve içelim.hafta sonu programı yaparız.
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
aakreeep' Alıntı:
sayın modum,tayfayı toplada,akşam şööle mangal ateşinde köpüklü kahve içelim.hafta sonu programı yaparız.


nası yanii:silent: bugün yaparsanız ben gelemem ki ama yarın yapın gelirim hemde herkesten öncee
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
ozgur_zrolu' Alıntı:
slm.geceniz çok güzelmiş baylar bayanlar.bir gün mutlaka katılacağım.yaramas'tan sevgilerle.

Nerde İzmir tayfasının başlığı özgür sen ordasın. Tamam özledin İzmiri anladım, seni ben götürcem baharda :)

Bu arada İzmir tayfası çok eğlenmişsiniz muhabbetiniz eksik olmasın her toplantınız böyle olsun. :bounce:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Arkadaşlar yarın sınav bu akşamdan kendimi kızağa çektim.
Sınav sabahın körü bi saatteymiş 11:00 erken yatıp uykumu almalıyım.
Karakız :yeni avatarın muhteşem olmuş söylemeden edemiyeceğim.
Bir de altında geçici izmir'li yerine daimi izmir'li yazarsa bir gün.
Zaten dört köşeyim, sekiz köşe filan olucam.
Hepinizi özledim:cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
biz bu kara şeyi izmirden evlendirelim önce bir damat adayı bulalım sonra motorları yıkatalım daha sonra konsey toplansın bakalım bu kızı verecekmiyiz karar verelim akrep ve kuvva görsün onaylasın kenan ve ben içki masasında deneyelim marko onu camiye götürsün sonra bakalım ne olacak :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ii olur APV41 bence en iisi olur
karakız yapamaz; izmirden gidince bunalımlara girer kesin... :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
gidemezki ona burada bir ömür verdik o giderse biz biteriz biz olmadan o yaşayamaz bu yıl kesin okulda kalacak o görün bakın karakız bizim MASKOTUMUZ olacak :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst