İzmir Tayfası... 5-6 Kasım Kuşadası Gezisi--(Kamp)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Tem 2005
Mesajlar
41
:pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ben atladım motora izmiri terk ediyorum bunlar bizi foto diye duvara asar valla
 
Katılım
11 Tem 2005
Mesajlar
41
arkadaşlar fotograf bahane....önemli olan izmir tayfasının adını hep neonların en üstüne yazdırmak :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hakan keşke katılabilseydin resimlerdende göreceksin hoş oldu gezi pazar değirmene gittik senin oradan geçtik devamında inşallah bizimle olursun
 
Katılım
11 Tem 2005
Mesajlar
41
inşallah kardeşim o günlerde gelecek yeni sezonda, baharda, hemen fuardan sonra mı desem ne desem :wiinkk: Allah gerçekleştirdiğiniz gezileri, toplantıları içinize sindirsin, daim etsin...arkadaşlık, dostluk ortamı kadar güzel şey var mı bu dünyada?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hakan motor konusunda karar verdin mi bu arada? ben olsam burgman alma derim
 
Katılım
11 Tem 2005
Mesajlar
41
one way daha karar vermedim sanırım parayı cebime koyup fuarda spontane olarak karar vereceğim gibi geliyor....tabii fuara kadar bir çok modelde nerdeyse bir satıcı kadar teorik bilgiye sahip oldum...artık ondan sonrası gözün gördüğünün gönlün beğenmesine kalıyor...sence de öyle değil mi? :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o zamana kadar motorsuz beklerim diyorsan ok tabi :cat: marta daha çok var çünkü açıkçası ben duramazdım :thumleft: gerçi ben de merak etmeye başladım bu fuarı
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
52
One_Way' Alıntı:
şebnemi gördüm bu akşam şans eseri, resimleri bu gece yollayhcakmış dediğine göre. 500 tane resim var dedim, hepsini koyacam diyor :) tabi site çökmezse :thumleft:

ama bu resim koyma işleminin uzun sürmesi bizim gruba yakışmıyor. bundan sonra ben el koyacam bu işe :wiinkk:

Eyyyyyy sevgili Erkannnnnnnnnnn, sen zaten farkındaysaaan bu aralar herşeye fazlasıyla el koymaya başladın canım arkadaşım, tamam kabuldür, sen bu fotoğraf işine de el koy, bende rahatlamış olurum, çünkü eşşeğim ben sizler için 3 gündür uyumadan sabahlayarak 500 adet fotoyu güzel bir şekilde hazırlayarak, güzel anlatımla hazırlamaya çalıştığım için. Sen herşeye el koy canım arkadaşım bak bundan sonra beni ve arkamdan gelecekleri senin yanında görebiliyor musun, ya da sen kendini nerede görebiliyor musun? :wiinkk:

Arkadaşlar, fotoğrafları tek topik halinde hazırlamadım çünkü herkesin ADSL ile bağlanamayacağını düşünerek, sayfayı açmakta ve fotoğrafları görmekte zorluk çekmelerini ve bilgisayarlarının kilitlenmelerini engellemek amacıyla 2 topik halinde hazırladım. Topikleri : Gezi Yazıları adlı forumda ; Motosiklet.net İzmir Tayfası BAYRAM-1 ve Motosiklet.net İzmir Tayfası BAYRAM-2 adlı 2 ayrı topik halinde görebilirsiniz.

Hepinize burdan kucak dolusu sevgilerimle,

Şebnem AYDİNÇ
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar önce şunu bir söyleyeyim.ben koyun değilim kimsenin peşinden gitmem ama siz siz çoban köpeğiseniz onu bilemem.bırakın böyle şeyleri lütfen.kimse kimsenin arkasından gelmez bu insanlar koyun değil.
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
lancelot35' Alıntı:
arkadaşlar önce şunu bir söyleyeyim.ben koyun değilim kimsenin peşinden gitmem ama siz siz çoban köpeğiseniz onu bilemem.bırakın böyle şeyleri lütfen.kimse kimsenin arkasından gelmez bu insanlar koyun değil.
aynen katılıyorum :bounce: hepimiz kocaman insanlarız,çocuk gibi anlatılan her masala kanmayız :jocolor: ben kafam nereye eserse oraya giderim,koyun gibi kimsenin peşinden gitmem :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
meee meee meee meee ler oratay çıksın bakayım
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaç gündür susayım deyip kendimi firenlemeye çalışıyorum işin tadını kaçırmaya başlayanlar var burası babasının çiftliği değil bazı arkadaşların şu sayfaya yazı yazmadan evel tüm motosiklet.net kullanıcılarının okuduğunu unutanlar var güzel şeyler yapıyodu bu gurup guruba katılşıp 2 gün sonra kendini gurup lideri sanan gurup içinde kendi gurubu olduğunu sanan masaya vurdummu kalkıp giderken arkamdan çok gelen olacak sanıpta kendini kandıran daha ikinci gezide bende bu gurubun kurucularındanım diyen kompleksli bir takım insanlara bu meydanı bırakan yok bu böyle biline ben olduğum sürece de bu bahsettiğim ve herkesin anladığı ve o kendini bilir dediğim kişi de bu guruba artık adım atamayacaktır... toplantı gününü beklemek istedim orada konuşacaktım ama anlaşılan iş bu derecelere vardıktan sonra bu şahıs toplantıya gelme gibi bir talihsizliğe kalkışmayacaktır erkancım resim bas topik aç sana karışan olmaz bunuda bil kardeşim en azından başka şahısların bu guruba verdiği zararın onda birini bile vermezsin buna eminim bu gurup bir iki kişinin çaba ve özverileriyle toplanıp güzelleşti biyerlere gelmeye başlamıştı ucuz gürültüye patırtıya papuç bırakmam beni daha fazla zorlamasın kimse ...... sözüm yerine gitti kimse üzerine alınmasın bu guruba birşey olmasına müsade etmem evet gurubumu çekerim basar giderim diyenleri sabırsızlıkla bekliyorum bakalım arkasından kim kalkıp gidecek masadan kimmiş gurubunun insanları gelen getirildiğine bin pişman etti zaten giderlerse herkes mutlu olacak biz çok mutluyduk ve huzurluyduk bölede devam edecek giden gitsin zaten gitmezse gitmek zorunda kalacak gönderilecek


bu arada tüm motosiklet .net üyelerinden defalarca özür dilerim gurup ve şahsım adına bu konunun kesinlikle site geneliyle alakası yoktur bu da açıkça ortadadır zaten bu sadece izmir gurubundaki ufak bir problem dir sinek ufaktır mide bulandırır deyimine en güzel şekilde örnek olacak bir problem dir fakat gurubumuzda aklı başındakendini bilen kurucu üye ve üyeler tarafından def edilecek üstesinden gelinecek bir problemdir herkese sonsuz saygı ve sevgilerimle...
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lancelot35 +1 PHAETONW12 +1 :rendeer: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:salut: :salut: :salut: kankam benim beee yine ötürdü valla.
sanada bu yakışırdı
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
kanka EgeKnn, kalemine sağlık :cat: ben yazacaktım,ortamı iyice germemek için yazmadım,bakalım yarın çoban ve koyunlar gelecekmi?
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:p delisiniz olum siz seviyom ikinizide :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:pr: :pr: :pr: kırdırtacaklar ya bana kafayı hele cengiz abi birşey söyledi basacaktım toplantısını
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sakin ol kanka sen bize lazımsın vurma kafanı öle duvarlara değmez bak biz beraberiz hala değilmi cengiz abi sen anlarsın hani :p töbe töbeeee :cherry:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
ya ortalık kavrulmuş gidiyor bu akşam bu işi kim çözecekse çözsün hep beraber çözmemiz lazım çünkü izmir grubuna hiç yakışmıyor bu arada dün kenan abi ile karşıyakada arkadan beni geçerken gördüm ve çok hoşuma gitti grup olmak budur yalnız kalmayız :rendeer: :flower:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst