İzmir Tayfası... 5-6 Kasım Kuşadası Gezisi--(Kamp)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayır orada çalışmıyorum benim kendi firmam var şahin abiyi iyi tanırımm :cherry:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
öncelikle hakan abi sana çok teşekkür ederim biz izmir tayfasındaki kişileri tanımadan yardım etmeye çalıştığın için seni mde aramızda görmek isteriz bundan sonraki günlerde.Arkadaşlar ben de işallah bi aksilik çıkmazsa gelmeye çalışcam yarın öbür gün belli olur heralde herkes k.i.b. :rendeer: :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egelim sen de gel mutlaka, ne yap et ayarla, evdekiler bayram diye izin vermemezlik etmezler herhalde dimi :)
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
vallah onlar la bir yere gitmem için beni zorlamazlarsa gelirim belli olmaz ama gelmek için çok uğraşcam :rendeer: :king:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Yaw. Kenan, Saklıbahçe nasıl oluyor da İzmir'e 17 Kuşadası'na 35km oluyor. O zaman Kuşadası - İzmir 52km yapmaz mı? :)

Neyse, ben Bayramda yalnızım ama akşam dönmek üzere gelebilirim. nasıl olsa bizim evin ordan geçiyorsunuz.
 
Katılım
11 Tem 2005
Mesajlar
41
ayıp ediyosun egelim....sizleri tanımasam da birleştiğimiz bir ortka payda var....o da motosiklet...şimdiden iyi tatiller....
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
hakan abi senin gibi motosiklet severlere çok ihtiyacımız var gerçekten seninle tanışamayı hepimiz çok isteriz :rendeer:
 
Katılım
11 Tem 2005
Mesajlar
41
inşallah kardeşim....bayramda burda değilim ama ne sizin kuşadası'na ne de benim izmir'e gezilerim bitmez...inşallah birgün :cat:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
çok haklısın abi hele bir de yaz geldimi biz toplantıları bile kuşadasında yaparız :flower: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize şimdiden iyi eğlenceler lütfen bol bol fotoğraf çekilin :wiinkk:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
derin' Alıntı:
Yaw. Kenan, Saklıbahçe nasıl oluyor da İzmir'e 17 Kuşadası'na 35km oluyor. O zaman Kuşadası - İzmir 52km yapmaz mı? :)

Neyse, ben Bayramda yalnızım ama akşam dönmek üzere gelebilirim. nasıl olsa bizim evin ordan geçiyorsunuz.

kanka döndün demek şükür kavuşturana nerelerdesin yaww akşam kalmasan günü birlik gelsende mutlaka gell gaziemirde buluşucaz nasılsa orada görüşürüz :king:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
sebnem, nereden buluyorsun böyle ilginç makineleri :sunny: ,vallahi pes :thumleft: ilk defa gördüğüm bir honda,acayip merak ettim,neyse birgün anlatırsın bana bu motorun hikayesini,özellikle 2.foto sanki 20 sene önceki bir motosiklet dergisinden alınmış gibi :thumleft: yoksa bu motor da mı cenkiz abinin?
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
payton yaşlı gördün bana mal ettin ha canavar gibi makine bu sesini duysan şaşarsın biraz bakıma ihtiyacı var sadece (şase dingil motor jant boya lastik şanzıman elektrik aksamı elcikler nikelaj topcase ) falan yapılınca sahibi bile tanıyamaz DERMİŞİM :queen: :queen: :flower:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
APV41, cenkiz abi hakikatten bir canavara benziyor bu alet,ben severim böyle eski püskü makineleri,ben motor sürmeyi aynı buna benzer kırık dökük bir jawa ceylan'da öğrenmiştim,taaa 12-13 sene evveldi,teeeeeyy,hey gidi heyy neydi o günler bea :cherry: bu motor da sanırım iki zamanlı,yine tarz olarak buna benzer cb400N honda(1985) vardı bir arkadaşımın,onunla da çok yol yaptım.bu motor gerçekten sendeyse görmek isterim bir gün :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
adaya geldiğin gün seni ona bindireceğim eskileri hatırlarsın hepimiz onların üstünde yetiştik bu günlere geldik bana bakma çinli sevgilim geçici yaza inşallah daha tarzıma uygun bir sevgili bulacağım ( enaz çift atlı payton olacak )
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ama ne motor beeeeee şebnem de yakışmış üzerine hani.... :cherry: :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:joker:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst