İzmir Tayfası... 5-6 Kasım Kuşadası Gezisi--(Kamp)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar kuşadası gezimiz mükemmel geçti doğrusu katılan tüm arkadaşlar ve sonradan aramıza katılan phaetonw12 ( mustafa ) ve saz arkadaşlarına ve pazar günü tomahawk ( hakan ) ve cem73 e ve enalçakadam kadir abiye çok teşekkürler gurubumuza renk kattılar devamını bekliyoruz :cat: :rendeer: hakancımm resimler içinde ayrıca teşekkürler bu arada 300 civarı resim var herkes resim diye bağırıyo ama eeee ancak arkadaşlar kolay değil bizim geziler artık olayı aştı... :cherry: sabredin az kaldı :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu kadar yoğun bir gezi olur mu kardeşlerim :) eve döndüğümde höh be dedim o neydi öyle. sırf atraksiyon :flower: ama çok eğlenceliydi cidden. havanın güzelliği de yardım etti gezimizin güzelliğine. millet bayram falan dinlemedi katıldı geziye, çok kalabalıktık. bayanların da bol olması biz erkeklerin işine yaradı açıkçası, akşam yemeği ve kahvaltıda soframız misler gibi hazırlandı, bulaşıklarımız yıkandı :) Ege Riders grubundaki dostlarımızın da tesadüfen bize katılması hoş oldu, saolsunlar bize çok güzel eşlik ettiler. :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hakan4444' Alıntı:
kenan depodaki arkadaşlara sordum uğramamışsınız? :sunny:

evet dostum uğramadık alışveriş olayı biraz farklı gelişti :cherry: herkes sevdiği içkiyi alsııınnn dedik :p
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
evet eylemlerimiz tüm hızıyla devam edecek bu arada resimler yüzünden site çökerse şaşmayın :flower: :queen: :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yandık ya nasıl söyleyeceğiz resimler yandı diye bunlar bizi yakar ben acaba bir şarkı söylesem unuturlarmı ( şaka şaka çok resim var uzun sürüyor )habercide iş bitimi psikolojik tedavi görecek herhalde şebocum mahvoldu gece sabaha kadar çalışıyor bizim için :rendeer: :wiinkk:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz gezelim siz resimlere bakın :p acele yokkk daha rehaveti atamadık üzerimizden :p süperdi süppperrrrr merak edin acık :pr:
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
32
arkadaşlar geziye katılamadık ama fotoları görüp iç çekmemize engel olmayın hadi artık fotoları görelim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şebnemi gördüm bu akşam şans eseri, resimleri bu gece yollayhcakmış dediğine göre. 500 tane resim var dedim, hepsini koyacam diyor :) tabi site çökmezse :thumleft:

ama bu resim koyma işleminin uzun sürmesi bizim gruba yakışmıyor. bundan sonra ben el koyacam bu işe :wiinkk:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
guruba yakışmayan her işe el koymak lazım koy bakalım erkanım
 
Katılım
11 Tem 2005
Mesajlar
41
foto :) foto :mrgreen: foto :cyclopsani: foto :p foto :silent: foto :pr: foto :pl: foto :pale: foto :salut: foto :bounce: foto :sunny: foto :cherry: foto :cat: foto :santa: foto :rendeer: foto :king: foto :queen: foto :joker: foto :jocolor: foto :farao: foto :flower: foto :wiinkk: foto :thumleft: foto :thumright:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
delirdi millet :cherry: :santa:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst