İZMİR TAYFASI 25 KASIM TOPLANTISI VE RESİMLER

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bedri hatırlatta toplantı günü kulaklarını biraz uzatayım ben :pr: cumartesi gününün özelliği nedir anlayamadım pazar günü kaç haftadır birşey yapamıyoruz bilmem farkındamısınız cuma toplantı sonrası pazara program yapmak daha iyi ve kolay olacak enazından topiklerden herkes takip edebilecek ninja bedri bidaha sölüyom unutturma bana hatırlat kulak operasyonunu çekirge bedri seni :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARKADAŞLAR TOPLANTI NERDEYDİ :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:






eminim şu an kenan bunu okurken kafasını :pr: vuyordur :) ehi ehi ehi












akşama görüşmek üzere arkadaşlar :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ömrümü yediniz :pr:


akşam kafamı sana ovduracam başım ağtıyo vura vura en çok ta sen vurdurdun duvarlara :p

:rendeer: akşama görüşelimmm... :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen motorundan çok uzak kaldın bu ara ondan böylesin birde yağmur yediysen sen bu aralar o seni çarpmıştır akşam motoruna bindinmi senin bana bile ihtiyacın kalmadan başının ağrısı geçer canım arkadaşımmmmmm :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen olmazsan başımın ağrısı nasıl geçecek???????? doktor teşhisi koydu reçete yazıldı sabah aç karnına 1 kere öğle yemekten sonra 2 akşam aç karnına 1 gece yatmadan süt içip 1 kere kaskıma vuracaksın yoksa geçmezmiş baş ağrım ehuehuehuehu :p
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
17
arkadaşlar ben yeni katıldığım için bu toplantı ve buluşma nedir? :) :thumright:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
osilascop' Alıntı:
arkadaşlar ben yeni katıldığım için bu toplantı ve buluşma nedir? :) :thumright:

dostum bu akşam saat 19.00 da bornova da egeüniversitesi önünde olabilirsen eyer bizimle beraber toplantı yerimize gelirsin tanışırız kaynaşırız gurubu görürsün bilgi sahibi olursun :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toplantı yerimiz önceleri alsancakta kordondaydı atatürk lisesi önünde buluşup ömer ağaya gidiyorduk ama sıkıldık artık :pr:

bornovada çok hoş bir mekan bulduk yer yeni olduğu için ve geleneği bozmak istemediğimiz için yine bir toplanma yeri belirledik ve orada toplanıp topluca gideceğiz toplantı mekanımıza toplanma yeri egeüniversitesi önü toplantı yerimiz yine bornovada teras cafe topik içerisinde adres ile ilgili ayrıntılı bilgi mevcut ben yeri anladım direk oraya gelebilirim diyorsan 19.30 da teras cafede olabilirsin direk oraya gelecek arkadaşlarımızda var çünkü ama yok ben de toplanma yerine gelip orada toplananlarla beraber gelirim diyosan 19.00 da egeüniversitesi hastanesi önünde 19.15 e kadar bekleyeceğiz dostum ok.
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
osilascop arkadaşım ben herkesten önce orda olucam eğer tek gelirsen ben zaten orda olucam karşılarıım seni :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kenan tebrikler arkadaşım.toplantı yeri süper ve yağışlı bir havada gidilebilecek en ideal yer.akşama görüşürüz. :cat: :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tiryakim' Alıntı:
kenan tebrikler arkadaşım.toplantı yeri süper ve yağışlı bir havada gidilebilecek en ideal yer.akşama görüşürüz. :cat: :cherry:
seni gidi seni tabi eve 5 dk mesafede demi tebrik edersin şimdi
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
topigi bastan sona okudum ve herseyi anladim.motorize07.com kurucularindanim.antalya grubu yani.sanirim biraz sanssizim çünkü cumartesi sabah izmire inecegim.araniza katilmayi çok isterdim toplanmanin öne alinmasi bu anlamda engel teskil etti.isin tuhaf tarafi da gelecegim yerin BORNOVA olmasiydi.ama yine fazlasiyla gelecegimi düsünürsek bu büyük bir kayip olmayacak.toplantiya katilsaydik hem antalya grubunun mangal toplantisi için de söz kesebilirdik.aranizdan gelmek isteyen arkadaslar olabilirdi.egeKnn gibi.himm arkadaslar bir de izmiri çok ii bilmeyenler için sölüyorum bu bahsedilen cafe sanirim büyük park ile küçük park arasinda bi yerde olacak.1 kere gelmistim daha önce :flower: . hepinizi selamliyorum. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ozgur_zrolu eğer istersen pazar günü gezimize gelebilirsin. gidilecek yer, buluşma saati ve yeri yarın duyurulacak..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada toplantımız gerçekten çok iyiydi :cat: yağmura rağmen epey katılım oldu, ama sadece dereli ve ben motorlarımızla geldiğimiz için ayrı bir yere konmalıyız diyorum :p gittiğimiz mekan tam bize uygundu. resimler yolda :wiinkk:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Fotoları bekliyoruz...Güzel geçmesine sevindim :cat: Motorlarıyla gelenleri ayrıca kutluyorum...Bende yağmur,çamur biniyorum vallaha zaten başka şansımda yok...Yarın bi atraksiyon var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motora gönül verdikten sonra yağmur çamur farketmiyor valla :queen: sağanak da yağsa bana biryere motorsuz gitmek daha zor geliyor, ayrıca yağmurda motor kullanmanın zevki başka gerçekten :flower:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
İZMİR TAYFASI motorlu yada motorsuz toplantılarına devam ediyor motorla gelenler ıslak motorsuz gelenler kuru olarak sohbete katılıyor bende gençliğimde çok hevesliydim ıslanmaya yaş kemale erdikçe kemiklerim ağrımaya başladı ve dostlara motorsuzda olsa erişmenin beraber olmanın zevkli olduğunu anladım ben bazı motorların kamyonet kasasında geldiği günleri hatırlıyorum hala ama bunun yazıda var bir dört tekerlinin ne işlere yaradığı gezilerde kanıtlanmıştır eylemlerimiz dört tekerde olsak devam edecek :pl: :queen: :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst