vocies Katılım 6 Haz 2006 Mesajlar 52 6 Ağu 2009 #22 ooo güzel bir günmüşşş oooohh vallaha bu sıcaktaaa süper gitmiş haaa
ünal1974 Katılım 16 Ağu 2009 Mesajlar 26 16 Ağu 2009 #23 abi cok güzel fotolar çok güzel geçmiş keşke daha önce görseydim gelirdim bende