- Katılım
- 8 Nis 2005
- Mesajlar
- 52
- Konu Yazar
- #1
Ewet arkadaşlar bilindigi üzere uzun zamandır izmirdeki regalcileri biraraya getirmeyi planlıyordum
artık zamanı geldi diye düşünüyorum ve konuştugum regalcilerle böyle bi gezinin iyi olacagı izmirde olan veya olmayan (şehir dışı)regalcilerle artık tanışmanın zamanı geldiğini gördüm.:bounce:
26/02/2006 pazar günü düzenleyecegimiz geziye herkesi bekliyorum.:rendeer:
GEZİ YERLERİ: Şirince-Selçuk-Meryem Ana ve dönüşte akşam üzeri OZEE rock-bar'da son bulacak gezimiz, tabi bu sadece ben ve birkaç arkadaşımın önerisi üzerine yapılan bi plandır, daha ii olacagına inanılan fikirler ve yerler var ise lütfen yazın önümüzde planlamak için bir haftamız var. Bu arada gelecek olanlar isimlerini yazsınlar. Ahada ben başlattım:queen:
1) SUKİDA (yani ben) ONUR (regal raptor kırmızı )
2) MURAT SEVİN (regal raptor kırmızı )
3) FERDİ OSCAR GÜMÜŞ ( regal raptor siyah )
4) ????????????????????? (regal raptor kırmızı) ( soru işaretlerini ismini hatırlayamadım diye koydum
r: )
5 ) DENİZ DENNIS ( regal raptor siyah )
6) FLY DADYW ( regal raptor kırmızı)
26/02/2006 pazar günü düzenleyecegimiz geziye herkesi bekliyorum.:rendeer:
GEZİ YERLERİ: Şirince-Selçuk-Meryem Ana ve dönüşte akşam üzeri OZEE rock-bar'da son bulacak gezimiz, tabi bu sadece ben ve birkaç arkadaşımın önerisi üzerine yapılan bi plandır, daha ii olacagına inanılan fikirler ve yerler var ise lütfen yazın önümüzde planlamak için bir haftamız var. Bu arada gelecek olanlar isimlerini yazsınlar. Ahada ben başlattım:queen:
1) SUKİDA (yani ben) ONUR (regal raptor kırmızı )
2) MURAT SEVİN (regal raptor kırmızı )
3) FERDİ OSCAR GÜMÜŞ ( regal raptor siyah )
4) ????????????????????? (regal raptor kırmızı) ( soru işaretlerini ismini hatırlayamadım diye koydum
5 ) DENİZ DENNIS ( regal raptor siyah )
6) FLY DADYW ( regal raptor kırmızı)