nevZAT150' Alıntı:
e ozaman 18 mart çanakkale gezisine sizide davet ediyoruz ozaman :rendeer:
18 mart da onur topla clup(grubunu)ınu, istanbuldan da katılmak isteyenler var, istanbullu regalcileride çağır :cat:
resimler çok harika çıkmış, makinalarınız çok parlak, gıcır duruyoo. kazasız belasız yolculuklar hemşehrim.. :mrgreen:
Merhaba RR ciler Ben Çanakkale'den bir arkadaşınız.
Çanakkale gezisi yaptığınız da haberim olsun. Burada organizasyonun engelsiz olması açısından size bilgi verebilirim. Özellikle
nevZAT150 kardeşim 18 mart gününden bahsediyor. O gün olması illaki zorunlumu? Çünkü şehir küçük ve savaş alanlarında dar yollar var ve il dışınden gelen otobüs ve kalabalık guruplar+yüksek rütbeliler+polis+asker+güvenlik kordonları+kalbalık arabalı vapur v.s v.s

r: :silent: o gün bir curcuna olacak ihtiyaç molası bir dert. konaklama bir dert. belki motorları parkedecek yer bulamıycaz....

ale: Uzun lafın kısası öyle bir gün seçilecek ki şehir turu ve savaş alanların ziyareti sakin ve çok rahat olmalı.... :cat: bu konuda size yardımcı olurum.... olumsuz günler: 18 mart + 24-25 nisan "ANZAC DAY" mayısın son haftaları haziranın ilk haftaları" öğrenci ziyareti"falan.....:farao: geçen yıl ister inan ister inanma bütün tur otobüsleri şehir girişinde trafik polisi tarafından durduruldu. :farao: Sebeb : Bütün otobüsler şehre daldığında park yeri yok trafik kitleniyor. Kaos başlıyor. Gemiden inenler şehir dışına gidemiyor. Gelen de gemilere binemiyor.....:farao: :farao:
Şimdi şöyle dediğinizi duyar gibi oluyorum Hocam bizi Çanakkale de görmek istemiyor yada davet etmek istemiyor...... BU KESİNLİKLE YANLIŞ...... dediğim gibi sizi burda rahat görebilmek ve sorunsuz karşılyabilmek. :cat: Belki haritacınız ben olurum. Hepiniz salıcakla kalın Gülen yüzleriniz solmasın.Rüzgarınız bol, Kötülükve görünmez kazalar sizden uzak olsun.:rendeer: buradan haberleşelim ayrıca mail adreslerim var.