teşekkür ederim.iyiyim işte ne olsun işler aynı...yuvarlanıp gidiyoruz...sen nasılsın umarım yoktur bi yaramazlık...
bide hocam bu araştırma ödevi % kaç etkiliycek dönem notunu...bu aralar yoğunumda ödevi yapamıycam vize notum yüksekti umarım çok düşürmez
Mehmet çalli, TrTarık sizler nasılsınız? Var mı bi gelişme değişme?
Merhaba arkadaşlar. elimde olmayan nedenlerden dolayı sizlerden biraz ayrı kaldım. (iş yerinde pozisyon değişikliği yaşadım) bir süreliğine hafta sonları dahil ful çalışmak zorundayım. umarım o zamana kadar unutmazsınız beni) tüm izmir MT arkadaşlarıma iyi günler, kazasız keyifli sürüşler diliyorum. tekrar görüşmek dileğiyle..![]()
sevgiyi yüreğimize kim ekti, kim biçti orağıyla uzun başakları, günaydınnlarrrrrrrr
Günaydın herkese..
Umarım iyisinizdir.
Rintintin bu,arada kaybolur arada gelir..Bilirsin işte,biraz önce geldi.
Atlara su veriyorum,hatta ne derler bilirsin;
Seni düşündükçe
Gül dikiyorum ellerinin
Değdiği yere
Atlara su veriyorum
Daha bir seviyorum
Dağları gülüm her akşam seninle
Yeşil bir zeytin tanesi
Bir parça mavi deniz alır beni..
Bu arada iyiyim saol sen nasılsın ?Geç kaldı cevap biraz ama kusura bamya,ratatouille i izliyorum.
-----
Alper abi haberin ola,Türkçesini buldum:cat: Sende istiyodun onu,Türkçesi yeni çıkmış :cat:İzliyorum şuan,1.cd bitti,şuan 2.cd deyim :cat:
I m a poor lonesome cowboyyy
And a long way from homee... ::sapkaa::
Şimdi bitti,cidden çok sevdim...
Zaten animasyon filmleri çok seviyorum:cat: İyi yapılmış bir anime filmi hiç bişeye değişmem
Ratatouille benden geçer not aldı..
CD ye çeker getiririm abi :wiinkk: