[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kumita bu aralar çok pınarlarla uğraşmaya başladın :mrgreen:boğulmayasın bir karış suda :p üstelik bak pınar motordan düşmüş ( merdivenden ) ben resimleri görmeden inanmadım ama KOCAMAN kız yalanmı söyleyecek, şimdi daha çok şevkate ihtiyacı vardır üzmeyelim :rendeer:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
kumita bu aralar çok pınarlarla uğraşmaya başladın :mrgreen:boğulmayasın bir karış suda :p üstelik bak pınar motordan düşmüş ( merdivenden ) ben resimleri görmeden inanmadım ama KOCAMAN kız yalanmı söyleyecek, şimdi daha çok şevkate ihtiyacı vardır üzmeyelim :rendeer:

o zaman İstanbul'lu Pınar arkadaşımıza gelsinnn....:rendeer::rendeer::rendeer:


(ama diğeri duymasın...ahh kendisi yanımdaydı...bu gelen ahh seside kafama gelen vazooo idiiii....):queen::queen::queen:

bu arada bişi soracağımmm... her konunun altında anlamadığım bir etiketler kısmı var ...ne işe yarıyorrr....:silent::silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
etiketlendik abi :mrgreen:artık biz bir markayız İZMİR MT :queen:
ŞAKA ŞAKA o etiket topik açıldığında oraya yazılır arama yaparken kolaylık olsun diye TIK la bak üzerine ne çıkacak :)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Cengiz abi, kutuplarda rodaj daha iyi olur dedilerdi, al yanında götür abi :)

Hatta sen dedin en son kışın rodaj yapmak daha iyi olur diye...:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
dilimi eşek arısı soksun :mrgreen:getir kardeşim gereken ne ise yapılacaktır :cat: yeterki sen iste, bu kadar zaman motorsuz yaşadığına şaşırmak lazım zaten
allah hepimizi iyi ustalara düşürsün :wiinkk:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
izmir mt uyumaz yağmurda bile çalışır

Evet abi ben işten daha yeni geldim mesela :pale: Öğlen yağmurdan nasibimide aldım yeterince.Acil tarafından senin yağmurluklardan almam lazım :cat:

dilimi eşek arısı soksun :mrgreen:getir kardeşim gereken ne ise yapılacaktır :cat: yeterki sen iste, bu kadar zaman motorsuz yaşadığına şaşırmak lazım zaten
allah hepimizi iyi ustalara düşürsün :wiinkk:

Allah herkese senin gibi usta nasip etsin :p Benim hidrolik borusunu ne zaman değiştirecez :silent:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Getir sen...Ben yaparım sana rodajı.... Sonra gs500 lerde tutamaz.....:cat::cat:

ehu ehu ehuee, onemli olan rodaj bittikten sonra ustune kac kisi bindirebilecegi:mrgreen:

Abi zaten getirince başınıza ekşiycem merak etme
ben şehirdışında olacağım için sizden (APV41 ve sen) birer hafta benim motosikleti kullanmanızı rica edicem. Bu sefer rodajı sağlıklı olsun bari :)

sen niye aramiyon beni artik hic, gel de benim su motoru bi bakima ver, o arada ben senin motoru acarim, hem de oyle bi acarim ki sasirirsin:rendeer:

Sanki birine laf dokunduruyorsun abi.Şu gs 500 sarı renk olmasın :p

sadece sari olan degil ayni zaman da alev alan:wiinkk: hem renk ayrimi yapmayalim lutfen! ! !

 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sercanın motora 7000 i vereyim diyen arkadaş toplantıdan sonra ararım diyordu aradımı acaba sercanı :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
fiyatımızı iyi düşürdün alper ben çıkmam o paraya :mrgreen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
cidden sercanın motorun resmine bakıp 7000 ytl vereyim diyen birimi var, :queen:
öyle ise bende motorumu şehrazatla bi resim çektirsem 300bin $ a gidermi acaba ?
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
karma çoma seninde motorun üstünde biriyle resimlerin var istersen oynayalım onunlada ne dersin bakalım ne kadar verecekler :queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
iii geceler millet ben yatarımmm....:cat::cat::cat:

rrrrrrrııııııırrrrrnnnnn...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst