[İzmir - MT]

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Kolpa ne zaman ıslatıyoruz bunu :cat: ?

Valla iyi olmuş satman...
Hadi geçmiş olsun:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
hadi hayırlı olsun kardeşim güzel bir yük kaldırmışsın. alan da hayrını görsün satanda
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ya birgün buraya girmedim, 4 sayfa geyik olmuş yine . Ya alper sen o koca mandayı nasıl küçültüp kucağına aldın üstelik bademin elbisesini de ona giydirmişsin.
Ayrıca mangalda Rahmi abi bitti, sırada apv41 mi var (ben eti mezeyi rakıyı bol tutup yırtttım işi) zaten beni ve apv41 değil birgün bir ay bile sosun içinde tutsanız yine yutamazsınız merak etmeyin. ve vazgeçin bu sevdadan bak oğlak mevsimi geliyo mangalda rahmi abi yerine ilerki bir tarihte fırında oğlak olursa ben hayır demem. bu arada fırını olan bir yer de bulmak gerekir.:cat:

Abi giydiren giydiriyo işte..... Şimdiki gençler bir dahi..... :cat::cat:

Çenkis den bu saatten sonra bişe olmaz.... Kösele gibi olmuş...Yumuşamaz da.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
GÜNAYDIN AHALİİİ :cherry::cherry:

günleriniz aydın işleriniz kolay kazancınız bol olsun :queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
NE çelik motormu :mrgreen:benim 6 ay kadar kutuplarda bir çalışmam var arkadaşlar dönünce görüşürüz ( derin dondurucu işine girdimde :p onları pazarlayacağım ) :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Abi zaten getirince başınıza ekşiycem merak etme
ben şehirdışında olacağım için sizden (APV41 ve sen) birer hafta benim motosikleti kullanmanızı rica edicem. Bu sefer rodajı sağlıklı olsun bari :)

Getir sen...Ben yaparım sana rodajı.... Sonra gs500 lerde tutamaz.....:cat::cat:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
yağmulu bir izmir sabahında herkese tünaydın...


kaıştırma ortalığı çallı..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu gün ne yapacağımız belli oldu İZMİR MT NETTEN BARDAK ÇEKME GÜNÜ yağmur bitene kadar tüm topikler patlar yada okey oynayalım evden izmir mt uyumaz yağmurda bile çalışır yokmu online motogp si olan :p
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
çok manyak kahvaltı hazırladım valla çok şey kaçırdınız biz pınar'la götürüyoruzzz....afiyet olsun...tabikide bizeee.....(bu arada az önce ismi bahsi geçen benim pınar'ımdır....istanbul'lu sv650s'li ile bir alakası yokturrr)....:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
çok manyak kahvaltı hazırladım valla çok şey kaçırdınız biz pınar'la götürüyoruzzz....afiyet olsun...tabikide bizeee.....(bu arada az önce ismi bahsi geçen benim pınar'ımdır....istanbul'lu sv650s'li ile bir alakası yokturrr)....:queen::queen::queen:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst